En ik denk ook dat voor een deel de leeftijd er mee te maken heeft!
De jonkies zijn vaak wat ongenuanceerder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaFuego schreef:Dat is wel zo, maar ik denk wel dat het 'in de paarden' extremer is, er lijkt een hoop jaloezie, haat en nijd te zijn, toch wel meer dan bij andere sporten..
Bij western heb je dat ook minder, bokt is idd ook erger dan de meeste andere paardenfora
Gini schreef:Sababber schreef:Toch ben ik nog nooit in het echt zo afgekraakt als dat ik dat bij sommige op bokt zie! Het is erg vervelend dat emoties vaak moeilijk in te schatten zijn op internet. De manier waarop sommige hun boodschap brengen is gewoon respectloos. Niets positiefs, alleen maar vertellen wat je fout doet.. dat lijkt mij persoonlijk niet de bedoeling van bokt..
In real life doen ze het achter je rug. Langs de bakrand, lekker tegen elkaar fluisterend hoe slecht je wel niet rijdt. Denk echt niet dat onrespectvol en onbeleefd gedrag typisch bokt is, dit is gewoon hoe de maatschappij in elkaar steekt. Door de anonimiteit van het internet en daardoor de groei van durf, komt het hier meer aan de oppervlakte. En dan heb ik eigenlijk liever rechtstreekse commentaar op een fototopic waar ik een weerwoord op kan bieden, dan dat ik beroddeld wordt door anderen in de stalgangen.