Now I am a happy camper!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Even heel koud en kort door de bocht, ik vind het niet mooi. Er zijn al zo veel websites met een dergelijke look, dat voor mijn gevoel Bokt hierdoor 'een van die vele websites' zal worden. Het lijkt bij wijze van spreken bijna op zo'n standaard template, het springt er voor mijn gevoel niet echt uit, het is niet uniek. Een site waarop je razendsnel de spullen of informatie kan vinden waar je naar zoekt, dat wordt het hiermee zeker, maar het oogt nou niet als een plek waar je gezellig eens blijft hangen om eens rond te bladeren of rond te kijken.
Voor een informatieve website of een verkoop site vind ik hem best passend, maar voor een forum... nee![]()
Nog een kleine kanttekening, is misschien persoonlijke smaak maar ik vind de knoppen en links op de volledige browser variant best groot en ook ver uit elkaar staan en daardoor niet overzichtelijk. Voor de kleinere schermen is de opzet naar mijn idee leuk en goed, maar voor grotere beeldschermen vind ik het niet fijn ogen. Ik gebruik het formaat 1920x1080 en om de 4 links [Nieuws] [markt] [wiki] [forum] te kunnen lezen moet ik mijn hoofd van links naar rechts bewegen, het is niet in een oogopslag duidelijk zeg maar (naar mijn mening dan he)
Edit:
Shadow0 verwoordt ook heel goed wat mijn gedachten zijn, kan me 100% vinden in zijn/haar tekst.
Shadow0 schreef:Inhoudelijkere reactie: wat me opvalt bij deze voorbeelden is dat je als lezer weinig geleid wordt. Bijna alle informatie op de pagina wordt weergegeven met dezelfde zwaarte.