Wat vindt Bokt van de kaartenacties?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Wat vindt Bokt van de kaartenacties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:59

Jeetje zeg wat een nare reacties hier. Als je niet mee wilt doen aan zo´n actie, prima, niemand die je dwingt :) Ik heb er een paar keer aan meegedaan maar heb het idee dat er wel heel veel van dat soort acties komen tegenwoordig. Dus doe het niet meer zoveel.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:10

Ik sta er echt van te kijken dat er zoveel mensen 'tegen' zijn!? (ieder z'n goed recht hoor!!)
Ik vind het hartverwarmend dat mensen die de ander totaal niet kennen de moeite nemen om een leuke kaart uit te zoeken er iets in te zetten om iemand een hart onder de riem te steken!!!
het gaat over het algemeen niet om iemand met een 'griepje' en als je je dan al zo rot voelt, lijkt het me echt fantastich om de berichtjes van mensen te lezen die toch een beetje met je meeleven.
Ik zou daar in het ieder geval heel gelukkig van worden :D

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:30

Kentaro schreef:
Ik sta er echt van te kijken dat er zoveel mensen 'tegen' zijn!? (ieder z'n goed recht hoor!!)
Ik vind het hartverwarmend dat mensen die de ander totaal niet kennen de moeite nemen om een leuke kaart uit te zoeken er iets in te zetten om iemand een hart onder de riem te steken!!!
het gaat over het algemeen niet om iemand met een 'griepje' en als je je dan al zo rot voelt, lijkt het me echt fantastich om de berichtjes van mensen te lezen die toch een beetje met je meeleven.
Ik zou daar in het ieder geval heel gelukkig van worden :D

Maar ik denk dat dat het verschil is, jij zou er gelukkig van worden. Ik zou alleen maar denken van wat een bullshit, ze kennen mij helemaal niet, dus ze steunen alleen maar het idee van een ziek zwak persoon die weer beter moet worden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:33

Maar denk jij dat een naaste van jou zo'n kaartenactie zou organiseren? Ik denk dat als iemand zoiets doet die zich er wel van overtuigd heeft dat diegene dat leuk vindt, anders is het ook weer zoiets :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:26

Dat is precies wat ik ook denk!! Als iemand voor een naaste zo'n actie bedenkt, ga ik er wel vanuit dat die de persoon goed genoeg in kan schatten of die het wel of niet kan waarderen!
Ligt misschien ook nog eens aan de 'ziekte'?! Als iemand in het koppie niet lekker gaat, kan ik me wel voor stellen dat je niet zit te wachten op allemaal 'vreemden' die dat weten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 09:54

Ik heb vorig jaar een kaartenactie op bokt georganiseerd voor iemand met een ernstige hartaandoening. Daar zijn meer dan 600 kaarten voor binnen gekomen en ze heeft er zelfs de kranten en tv mee gehaald.
Dat helpt haar nog steeds en wanneer ze er even doorheen zit leest ze alle kaarten opnieuw en tovert het weer een lach op haar gezicht. Het was een enorme organisatie maar ben wel blij dat ik het gedaan heb en dat er zoveel mensen haar een hart onder de riem gestoken hebben! :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:00

Ik vind het erg lief dat er mensen zijn die zo om iemand geven dat ze zo'n actie op touw zetten. Zeker als iemand weinig vrienden heeft en wel wat extra steun kan gebruiken.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:03

Als een klein kaartje iemand intens gelukkig kan maken maakt het niet uit, je bent tenslotte niet verplicht eraan mee te doen, misschien is het wel handig een apart forum ervoor te maken :j