Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De theorievragen/topics over VD komen onder Trainen vanaf de grond, en dus samen met alle andere topics over de andere onderwerpen, terwijl de foto-fora wel opgesplitst zijn. Waarom in de gewone topics ook geen opsplitsing? Of is het de bedoeling dat alle "hoe leer ik dit of dit aan"-topic naar het centrale topic gaan (dan gaan jullie nog plezier hebben
). 
). Dus ja, ik weet niet waar het gaat eindigen, maar ik kan me wel voorstellen dat ik zit te denken "hoort het nu hier of daar thuis". Wanneer is iets echt Parelli en wanneer is het Piet Bakker of dergelijke? Als ik bezig ben met schouderbinnenwaarts, kan dit alleen volgens de echte dressuurmatige training? Of kan Parelli dit ook?
Alhoewel het voor de foto-topics dan wel weer simpel is, daar is alles behalve VD toch gewoon 1 hoop hé? Maar als ik iets van informatie zoek .. Naja, ik weet het niet goed, misschien wijst het zich ook wel gewoon uit
En anders zijn er nog altijd de mods om een handje te helpen, dan vraag ik het wel even voor ik wat plaats 
) en kunnen in een centraal topic. 

Ik hoor ook helemaal niet in het natural-rijtje thuis .. (naja, wel bit- en boomloos, toevallig, en momenteel ook ijzerloos omdat ik in de winter toch qua buitenrijden niks doe, maar in het voorjaar gaan er weer ijzers onder .. dekentje op in de zomer, inentingen & wormkuren erin, .... ). Geen idee of het echt problemen gaat geven eigenlijk, heb het idee dat het hele natural-gebeuren toch niet zoveel topics heeft hier op bokt? Volgens mij gaan het hoofdzakelijk NH-gerelateerde topics zijn die je gaat tegenkomen. Denk ik dan..