Mijn meest gebruikte links - Eigen berichten - Actieve berichten - Forum index
Blue_Eyes
Geplaatst: 04-06-12 13:36
- Wat vinden jullie van de kleur oranje zoals we die nu op Bokt hebben (logo en kleine tekstlinks)? -- prima! Contrasteert goed met het blauw. - Wat zijn de drie links die jij het belangrijkst vindt/meest gebruikt op Bokt? -- Eigen berichten, Home, Gebruikerspaneel
Ik heb de winnende layout gezien, en dat was me toch teveel oranje, ik vind het zoals het nu is prima Gewoon een kleine touch. Bovendien kan ik na dit hele EK gebeuren geen oranje meer zien
Anoniem
Geplaatst: 04-06-12 23:23
oranje is prima, het moet alleen niet té oranje worden hoor.. misschien is het wat om je foto´s gewoon te kunnen uploaden op bokt en dat je niet meer helemaal naar upload sites moet en al dat gedoe.
meest gebruite links: eigen berichten geplaatst door topicstarter home (om de nieuwste berichten te zien)
ik vind eerlijk gezegt dat bokt er wat proffessioneler mag uitzien. ik weet niet zo geod hoe ik het moet uitleggen. maar ik vind het wat te gewoontjes.
verder wil ik graag dat er bovenin iets van vrienden komt. nu heb je inbox en dan een heel riedeltje die ik niet logisch vind bij de link van mijn berichten. miss kan die wat uitgebreider worden?