Ik heb de Lynx banner geblokkeerd en ben aan het kijken wat daar mis gaat (en of we dat soort problemen kunnen voorkomen). Excuses voor de overlast en dank voor het melden!
Ik kreeg hem vanochtend op IE8 ook (ja, ik ben te lui om m'n notebook te upgraden), op Chrome heb ik nergens last van.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 09-05-12 19:37
Eeh, mijn post was een beetje aan de (te) korte kant
Er zit inderdaad vertraging tussen blokkeren en niet meer zien. Weet niet meer precies hoeveel maar kan goed 2 uur duren helaas De melding kan verder geen kwaad, wordt veroorzaakt door een adverteerder (via Google) die een fout heeft gemaakt bij het instellen van de banner. Maar vervelend is het wel, ook al de tweede keer dat we een dergelijk probleem hebben in een paar weken tijd...
Had hem daarnet ook nog. Bart heeft mijn pc gewoon last van traagheid? Was niet op diezelfde banner in elk geval.. Maar welke het nou wel was weet ik niet meer *waardeloos sorry*
Vreemd, de blokkade zou al wel actief moeten zijn lijkt me. Het vervelende is dat de melding maar af en toe voorbij komt waardoor het moeilijk is om uit te zoeken waar deze precies vandaan komt Als je merkt dat je altijd dezelfde banner ziet wanneer je die melding krijgt dan hoor ik het graag.
bora
Geplaatst: 10-05-12 06:54
Ik had net de melding op de activen berichten. De banner was van lynx
Edit: Ik heb het als de banner boven aan de pagina staat. En niet in de onderste banner.
Laatst bijgewerkt door bora op 10-05-12 07:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kreeg hem net ook, toen ik op nee klikte bleef de bannner van ros magazine gewoon doorgaan, maar die van http://www.lynx.nl/inschrijvingdebat/?u ... aign=debat viel stil.. denk dat zij het probleem veroorzaken (in ieder geval hier net wel)