Altijd fijn dat mensen dat van te voren door de computer heen weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annickkii schreef:Haha dat is waar yonker! Maar soms vind ik het gewoon jammer dat mensen niet wat positiever kunnen/willen zijn. Ik vind het altijd leuk om mensen een complimentje te geven en ze daardoor een goed gevoel te geven en andersom is dat natuurlijk ook leuk. Als je dat een hele dag doet wordt je serieus een stuk vrolijker van
Annickkii schreef:Maar soms vind ik het gewoon jammer dat mensen niet wat positiever kunnen/willen zijn. Ik vind het altijd leuk om mensen een complimentje te geven en ze daardoor een goed gevoel te geven en andersom is dat natuurlijk ook leuk. Als je dat een hele dag doet wordt je serieus een stuk vrolijker van
HTM schreef:wat mij ook vaak opvalt is dat iemand een tip geeft, waar TS om vraagt, en een ander dan roept, "dat werkt niet!!!"![]()
gaapje schreef:ja dat is toch ook ieder voor zich, als ze geen cap opwillen dan niet .
En als ze eraf donderen is dat hun eigen pakkie aan zonder cap .
Mindfields schreef:HTM schreef:wat mij ook vaak opvalt is dat iemand een tip geeft, waar TS om vraagt, en een ander dan roept, "dat werkt niet!!!"![]()
Sommige mensen hebben al met ongeveer duizend paarden ervaring en weten dat bepaalde dingen niet gaan werken. Daar hoef je het paard dan niet eens voor te zien. Ik vindt het erger dat mensen die in hun leven 3 paarden hebben gereden en constant problemen hebben, tips gaan geven.