Voorbereiding voor 1 april ? Hier lijkt alles weer normaal.Eline wat is de technische uitleg ervan, ben niet nieuwsgierig hoor .
Daphne__ schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Afkickverschijnselen! *Adem in, Adem uit* Kon een minuut niet op bokt!dit wilde ik net gaan typen had al bijna het nummer van een afkickkliniek ingetoetst.
jerney_simmy schreef:nja kan altijd gebeuren toch? Toeval op 30 Maart? 2 Dagen voor 1 April? Nee, daar trap IK niet in
Heerlijk die titel!, baaart helluupp nooouww heet gaat niet meeeeheeer maar bij mij nog niks aan de hand hoor ok als ik op mn eigen berichten klik alles all gedaan niks geks gezien!
Shiivagold schreef:Heerlijk die titel!, baaart helluupp nooouww heet gaat niet meeeeheeer maar bij mij nog niks aan de hand hoor ok als ik op mn eigen berichten klik alles all gedaan niks geks gezien!In danger? Call Bart!Supermaaaaan! )
upendo schreef:Shiivagold schreef:Heerlijk die titel!, baaart helluupp nooouww heet gaat niet meeeeheeer maar bij mij nog niks aan de hand hoor ok als ik op mn eigen berichten klik alles all gedaan niks geks gezien!In danger? Call Bart!Supermaaaaan! )whahaa!, jaaa echt hoor
upendo schreef:Shiivagold schreef:Heerlijk die titel!, baaart helluupp nooouww heet gaat niet meeeeheeer maar bij mij nog niks aan de hand hoor ok als ik op mn eigen berichten klik alles all gedaan niks geks gezien!In danger? Call Bart!Supermaaaaan! )