Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Ik kan er alleen maar heel hard om lachen.
Pure frustratie dat topic en mensen die zulke dingen al gaan posten vind ik alleen maar heel sneu![]()
Stuur dan gewoon een PB of zeg het tegen diegene in het echt ipv lekker veilig achter een computer op een ander forum.
kirrepir schreef:Elin_ schreef:Ik kan er alleen maar heel hard om lachen.
Pure frustratie dat topic en mensen die zulke dingen al gaan posten vind ik alleen maar heel sneu![]()
Stuur dan gewoon een PB of zeg het tegen diegene in het echt ipv lekker veilig achter een computer op een ander forum.
Heb je het topic wel eens goed doorgelezen? Dan snap je dat er enkelen zijn die geen pb kunnen sturen en dat weet je ook dat het helemaal niet geen negatief roddeltopic isEr worden topics van bokt besproken en tja er zijn nou eenmaal topics/bokkers die negatief/positief opvallen.. Het verschil is dat je dat daar mag uitspreken en hier heb je een ban te pakken
![]()
Verder ben ik het eens met Qimm!
Elin_ schreef:Ja ik ken het! Maar ik ken ook andere topics waar echt bokkers stuk voor stuk besproken worden hoe vervelend ze zijn en aandachtvragers terwijl ik die bokkers (die genoemd waren) ken als hele gezellig bokkers ..
Biggers schreef:Hallo,
Ik ging gewoon even googelen op "Biggers bokt"
Kwam Ik mijn naam tegen op de forum van poetsplaats.
En nu zie Ik dat er heel wat geroddeld word over bokkers DOOR bokkers.
http://poetsplaats.nu/search.php?keywor ... fb66410852
En hier in het algemeen.
http://poetsplaats.nu/viewtopic.php?sty ... start=8925
Ik baal echt hiervan, en vind ook dat dat niet mag kunnen.
Ik ben nu echt kwaad!
Mvg,
Biggers
Elma_ schreef:Ik heb dat ook een keer gelezen ja. Vooral 1 modje in het bijzonder moet het ontgelden.. Belachelijk, maar ik denk dan; balen dat jullie van bokt ''weggestuurd'' zijn en dat jullie zo een anti clubje op moeten gaan richten. Wel hilarisch ook eigenlijk
Elma_ schreef:Ik voel eigenlijk ook niet zo de behoefte om daar ''mijn verhaal'' te doen, want ik zie die mensen dingen neerkwakken met naam en toenaam, en dat zegt voor mij genoeg over het niveau waarop er gediscussieerd word
Elma_ schreef:Volgens mij valt het wel mee met dat mopperen. Ik zit hier, waar een topic word geopend (die verbazingwekkend lang openblijft, dat dan weer wel) En ik reageer daarop dat ik het lichtelijk belachelijk vind. Waarom zou ik dan daarheen gaan en zeggen joh hee, dat kan eeeecht niet hoor. Ten eerste denk ik niet dat ik ook maar serieus genomen word, en ten 2e doe ik dan net zo hard mee het in leven te houden, toch?
Ojajoh schreef:Elma_ schreef:Volgens mij valt het wel mee met dat mopperen. Ik zit hier, waar een topic word geopend (die verbazingwekkend lang openblijft, dat dan weer wel) En ik reageer daarop dat ik het lichtelijk belachelijk vind. Waarom zou ik dan daarheen gaan en zeggen joh hee, dat kan eeeecht niet hoor. Ten eerste denk ik niet dat ik ook maar serieus genomen word, en ten 2e doe ik dan net zo hard mee het in leven te houden, toch?
mopperen, negatieve uitspraak.....1 pot nat...
wat hou je in leven dan??? want dat stukje ontgaat mij even.....
Elma_ schreef:Het geroddel, hou je dan in leven. Aandacht eraan schenken is meestal een reden om erop door te gaan he. Lijkt me niet nodig. Of vind je het netjes dat er mensen met naam en toenaam op gezet worden en dat er van die personen letterlijk 30 quotes gepakt worden en opgesomt worden zodat ze daarover uitgelachen kunnen worden?