Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dolores08 schreef:Helaas redeneren bazen nu eenmaal anders...als er maar geld in laatje komt. Ben je niet goed genoeg meer, dan staat er wel een ander, beter, jonger, fitter enz iemand te springen om je plaats in te nemen.
Ik ga nu in eerste instantie hulp zoeken zodat ik geen pijn meer heb en dan zien we wel verder. Ik wou via dit topic eigenlijk gewoon even informeren of ze verplicht zijn je naam anoniem te maken. Over het letsel en de problemen daaromtrent wil ik liever niet praten via het internet, dat is aan de dokter en de vakbond om me te helpen![]()
Alleszins bedankt voor de info die ik gekregen heb.
Voor mij mag er een slotje op.
imola40 schreef:Het belemmert me grandioos. Dat is het nu net. Het is verergerd door te forceren omdat ik dingen doe die ik niet aankan maar toch wil doen. Ik ga hier liefst niet verder op in, hoop dat je dat begrijpt. Het is niet veilig om zo iets uit te spitten op een forum...
Ik heb pas gezien dat er sites zijn die foto's van je verzamelen, ik heb geen enkele toestemming gegeven om mijn foto daar te publiceren, weet niet eens hoe ze eraan gekomen zijn, want heb alles afgeschermd van facebook.
[url]waatp.nl/people/[/url]
Ik wil mijn foto daar ook niet op hebben, met welk recht doen zij dit?
Internet is 1 groot spionage net geworden, ik walg ervan.
imola40 schreef:Dan zal ik dus niet meer moeten zoeken naar ander werk? Kan ik me evengoed ophangen als dat zo zit...
Dolores08 schreef:Drama, niet echt. Ik wil gewoon m'n naam eraf en de foto. Da's alles. Via een wet over de privacy zijn ze verplicht om die naam weg te doen. Punt.