Advies gevraagd ivm privacy van account

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElsaDb

Re: Advies gevraagd ivm privacy van account

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:30

Ach jeetje maar wat ik nu niet begrijp, wat kan jou baas hiermee? Als jij ooit lichamelijk letsel hebt gehad en het belemmerd je niet in je werk snap ik het probleem niet. Ook snap ik niet wat paarden hiermee te maken hebben?

imola40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:36

Het belemmert me grandioos. Dat is het nu net. Het is verergerd door te forceren omdat ik dingen doe die ik niet aankan maar toch wil doen. Ik ga hier liefst niet verder op in, hoop dat je dat begrijpt. Het is niet veilig om zo iets uit te spitten op een forum...
Ik heb pas gezien dat er sites zijn die foto's van je verzamelen, ik heb geen enkele toestemming gegeven om mijn foto daar te publiceren, weet niet eens hoe ze eraan gekomen zijn, want heb alles afgeschermd van facebook.
[url]waatp.nl/people/[/url]
Ik wil mijn foto daar ook niet op hebben, met welk recht doen zij dit?
Internet is 1 groot spionage net geworden, ik walg ervan.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:57

Als jij jouw posts laat verwijderen ben je met maximaal twee weken ook uit Google weg.

Google werkt met 'bots' die elke pagina in hun assortiment regelmatig nalopen. Wanneer de pagina gecheckt is waar jouw posts nu op staan en dan niet meer, ben je ook niet meer vindbaar in Google.

Ik hoop voor je dat dat forum meewerkt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:58

Ik denk dat een gemiddelde burger er normaal gesproken niet zo heel veel last van heeft maar ik begrijp je punt hoor, heel vervelend !

ElsaDb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:41

Dat letsel , is dat door je werk veroorzaakt of door iets anders? Want je baas hoort rekening met je te houden en niet je klachten te verergeren,

Dolores08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:01

Wat een vervelend probleem!
Laatst bijgewerkt door Dolores08 op 24-03-12 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:02

ElsaDb schreef:
Dat letsel , is dat door je werk veroorzaakt of door iets anders? Want je baas hoort rekening met je te houden en niet je klachten te verergeren,

Als ze er zelf niet eerlijk over bent geweest kan d'r baas er natuurlijk erg weinig aan doen :7

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:02

Dolores08 schreef:
Helaas redeneren bazen nu eenmaal anders...als er maar geld in laatje komt. Ben je niet goed genoeg meer, dan staat er wel een ander, beter, jonger, fitter enz iemand te springen om je plaats in te nemen.
Ik ga nu in eerste instantie hulp zoeken zodat ik geen pijn meer heb en dan zien we wel verder. Ik wou via dit topic eigenlijk gewoon even informeren of ze verplicht zijn je naam anoniem te maken. Over het letsel en de problemen daaromtrent wil ik liever niet praten via het internet, dat is aan de dokter en de vakbond om me te helpen ;)
Alleszins bedankt voor de info die ik gekregen heb.
Voor mij mag er een slotje op.

Goh twee accounts????

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:02

hmmm ik ging terugzoeken Thirty kon bovenstaande niet meer vinden maar Dolores08 had dat alweer weggehaald, Oeps oliebol "onder verkeerde account" geschreven dacht ze ..........

Busted :-)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 09:48

Oplossing: Geen gebruik meer maken van internet :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:47

En twee accounts mag niet :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:00

imola40 schreef:
Het belemmert me grandioos. Dat is het nu net. Het is verergerd door te forceren omdat ik dingen doe die ik niet aankan maar toch wil doen. Ik ga hier liefst niet verder op in, hoop dat je dat begrijpt. Het is niet veilig om zo iets uit te spitten op een forum...
Ik heb pas gezien dat er sites zijn die foto's van je verzamelen, ik heb geen enkele toestemming gegeven om mijn foto daar te publiceren, weet niet eens hoe ze eraan gekomen zijn, want heb alles afgeschermd van facebook.
[url]waatp.nl/people/[/url]
Ik wil mijn foto daar ook niet op hebben, met welk recht doen zij dit?
Internet is 1 groot spionage net geworden, ik walg ervan.

Weet niet hoe je het doet, maar ik heb even wat namen op die website gezocht...
Maar niemand van wie ik ken staat daar met zn foto's :n

Dus heb je dan belachelijk veel foto's op internet gezet of zo??

Daarnaast, heb jij bij je sollicitatie eerlijk aangegeven dat je een lichamelijk gebrek hebt? Zo nee, dan snap ik wel dat je baas niet blij is...

imola40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 20:01

Neen, ik zet nooit geen foto's op internet die ik zelf niet kan wissen. Het is een foto van toen ik nog facebook had. Ik heb dus maar 1 foto als profielfoto, die ik al een jaar geleden gewist heb (voor de privacy) en die staat nu op die site. Niemand heeft me daar toelating voor gevraagd, dus ga ik na wie hierachter zit en dien klacht in.
Ik wist niet dat een tweede account niet mocht.
Vraag liever zo anoniem mogelijk via internet, het is echt voor jezelf voor geen enkele meter interessant als je op internet terug te vinden bent. Ik heb een hele nare ervaring achter de rug ook, onvoorstelbaar hoe mensen zich plots ontpoppen tot detectives als ze meer over je willen te weten komen. Echt griezelig! om maar een voorbeeld te geven, iemand die verliefd is en die alle doen en laten volgt, brrrrrrrrr...ze weten wat je interesses zijn, waar je te vinden bent, lezen mee als jij zaken post ...bach!

Wie zegt in godsnaam dat ik iets verzwegen heb over dat letsel? Het ongeval is ettelijke jaren later gebeurd. ik begrijp de vragen, maar kan daar enkel via mail op antwoorden en dan nog doet het er niet toe.
Het gaat hem in feite niet over m'n werk, maar over het feit dat ik mijn naam en foto's niet op google wil en ik wou gewoon weten hoe ik een site ertoe kan verplichten m'n naam te anonimiseren. Ik heb daarvoor een advocaat aangeschreven die nu een brief gaat sturen.
Daarom ben ik bang, alleen maar daarom en wil ik niets meer persoonlijks op internet, undercover wel nog, maar dan heel goed gecamoufleerd na al die toestanden. Het is nergens voor nodig die persoonlijke info, vooral niet voor jezelf.
Geen internet meer, dat is een zeer goede opmerking. Toch, als het anoniem gebeurt kan het helemaal geen kwaad.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:18

Jemig wat een drama maak je ervan. Je had hier gewoon eerder bij na moeten denken.
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je op het internet pleurt.

World Wide Web. De naam zegt het al.

Dolores08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:34

Drama, niet echt. Ik wil gewoon m'n naam eraf en de foto. Da's alles. Via een wet over de privacy zijn ze verplicht om die naam weg te doen. Punt.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:56

imola40 schreef:
Dan zal ik dus niet meer moeten zoeken naar ander werk? Kan ik me evengoed ophangen als dat zo zit...

Oh nee, da's geen drama maken :')

Dolores08 schreef:
Drama, niet echt. Ik wil gewoon m'n naam eraf en de foto. Da's alles. Via een wet over de privacy zijn ze verplicht om die naam weg te doen. Punt.

Twee accounts gebruiken is niet toegestaan :')

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:28

Jeetje je komt wel een beetje overdreven hysterisch over hoor :') adem inn, adem uitt..

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:56

Aangezien er duidelijk iets niet in orde is plaats ik hier een slotje.