Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Fijn juist als mensen zo duidelijk schrijven en uitleggen.
capopjekop schreef:Ligt er mss ook aan wie het zegt en wat de inhoud is. Ik heb het tot nu toe enkel van gebruikers gezien als Professor, fabersmid enz. Zij zaten vaak ook wel in pittige discussies.
Leorah schreef:Inderdaad, heerlijke discussies waar vaak echt dingen uitkomen (hou ik van, leer ik van) en waar ook uitleg bij komt kijken. Ik zie net potdorie dat bovengenoemde een permanente ban heeft hier??Daar gaat een hoop kennis aan verloren, watskeburt?
BaileyMix schreef:Mensen hebben tegenwoordig gewoon zo'n minime woordenschat, da's pas belachelijk. Ze kunnen tegenwoordig juist nauwelijks meer fatsoenlijk schrijven. Dat is het probleem, niet de mensen die het juist wél kunnen. Over mierenneuken gesproken zeg, tjonge jonge.
Anoniem schreef:BaileyMix schreef:Mensen hebben tegenwoordig gewoon zo'n minime woordenschat, da's pas belachelijk. Ze kunnen tegenwoordig juist nauwelijks meer fatsoenlijk schrijven. Dat is het probleem, niet de mensen die het juist wél kunnen. Over mierenneuken gesproken zeg, tjonge jonge.
En wie gaat er kapot aan een geformuleerde zin?
Niemand.![]()
Mag ik hopen..
BaileyMix schreef:Mensen hebben tegenwoordig gewoon zo'n minime woordenschat, da's pas belachelijk. Ze kunnen tegenwoordig juist nauwelijks meer fatsoenlijk schrijven. Dat is het probleem, niet de mensen die het juist wél kunnen. Over mierenneuken gesproken zeg, tjonge jonge.
Waves schreef:BaileyMix schreef:Mensen hebben tegenwoordig gewoon zo'n minime woordenschat, da's pas belachelijk. Ze kunnen tegenwoordig juist nauwelijks meer fatsoenlijk schrijven. Dat is het probleem, niet de mensen die het juist wél kunnen. Over mierenneuken gesproken zeg, tjonge jonge.
Is het mierenneuken of miereneuken
Maartje1990 schreef:Dat is écht niet duidelijk meer hoor.De hele tijd dat extreem formele taalgebruik en die moeilijke woorden. Ik zit op een forum omdat ik dat léuk vind, niet omdat ik m'n woordenschat wil verbreden oid. Dus dergelijke posten daar lees ik simpelweg overheen.