Neonlight schreef:Iedereen een bokt-vrije dag? Ik heb net gelezen in de statjes dat ik officieel geen leven heb, met meeste berichten deze maand, en dan wil jij een boktvrije da houden?! Ik ben weer erg benieuwd wat ze gaan uitvreten
Ik ben bang dat alles in muffins wordt veranderd. Ava's, smileys, scheldwoorden die worden gecensureerd door 'muffin'.. Ik ben voorbereid dit jaar. Kom maar op.
Ik zit op 1 april met een stel andere bokkers in de dierentuin dus ik zal er niet heel veel van meekrijgen maar ik ben wel heel benieuwd of er weer iemand van het team met een briljant idee komt.
Roosch schreef:Ik ben bang dat alles in muffins wordt veranderd. Ava's, smileys, scheldwoorden die worden gecensureerd door 'muffin'.. Ik ben voorbereid dit jaar. Kom maar op.dan sluit ik me op in een ruimte zonder eten
Ja june.. en dat al een jaar lang.. Bart luister niet, bokker Datjaa heeft m ook, en we waren met nogmeer, maar die zijn afgehaakt
Mensen waar maken jullie je druk om?Laat het team lekker wat verzinnen, trap er wel/niet in en lach er smakelijk om...En voor je het weet is het 2 april