Verwijderen van een topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verwijderen van een topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:12

In dat geval ignore me :)
Dan slaat mijn reactie nergens op.

Volgens mij zijn er in het verleden brieven naar bokt verstuurd met als briefhoofd Advocatenkantoor X. Het precieze weet ik er niet meer van, dat moet ik morgen even opzoeken.

delerium

Re: Verwijderen van een topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:25

Eigenlijk vind ik het erg jammer dat er meteen met rechten/plichten geschermd wordt. Waar is gezond verstand gebleven?
"bokt" is echt niet onredelijk of niet mee te praten.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:28

zigranta schreef:
Miscommunicatie?Volgens mij vindt Lauren_ bokt arrogant en als er echt een rechtszaak komt dat gebruikers dus in het gelijk gesteld worden en vandaar de stukken bokt die gaan missen.
Correct me if i'm wrong.

You're right!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 02:18

Lauren_ schreef:
Dat is niet waar, als er ook maar een bokker is die er een rechtzaak aan zou wagen dan vallen er hele stukken bokt weg. Arrogantie ten top!

Natuurlijk mag je het onzin vinden en denken dat een rechtzaak tegen Bokt zo gewonnen zou worden, maar dat wl niet zeggen dat het juridisch zo in elkaar zit. Het is nou eenmaal niet zo dat je als gebruiker de enige bent met rechten en een forum alleen maar plichten heeft:

http://blog.iusmentis.com/2012/02/10/wa ... at-vraagt/

Citaat:
De bewijslast dat sprake is van een bijzonder geval ligt bij de gebruiker. Bij een verzoek tot verwijdering hoeft de beheerder dus alleen het profiel op te heffen, de gebruikersnaam te vervangen door “Ex-gebruiker 651″ en eventuele profielteksten onzichtbaar te maken. Voor andere zaken moet de gebruiker aandragen om welke berichten het gaat, welke bijzondere situatie daar speelt en waarom weghalen belangrijker is dan de integriteit van het forum.