dit is een voorstel pagina daarom stel ik keurig op wie ik ben. dat doet iedeen hier anders moet alles worden verwijdert hier zo duidelijk dan
Nee nog niet...
xxmariska97
Geplaatst: 29-02-12 10:51
Jaa , en hij begint zijn zin met hoofdletter ! Van de titel dan ..
Daihyo
Ja, hij valt wel in mijn leeftijdscategorie Maar als iemand zich zo voorstelt denk ik alleen maar: en verder Heb je ook een naam? Doe je nog iets in je leven? Wat doe je hier?
thoraklover
lieveli schreef:
mande schreef:
dit is een voorstel pagina daarom stel ik keurig op wie ik ben. dat doet iedeen hier anders moet alles worden verwijdert hier zo duidelijk dan
Nee nog niet...
Moest jij niet klussen?
Anoniem
Geplaatst: 29-02-12 10:56
Amanda schreef:
"Hoi ik ben een man en ik rij paard." Dat is toch geen voorstellen? Doe je dat in het dagelijks leven ook zo als je nieuwe mensen ontmoet?
Mijn gedachte
S_en_Z
Geplaatst: 29-02-12 10:57
Nouks schreef:
Amanda schreef:
"Hoi ik ben een man en ik rij paard." Dat is toch geen voorstellen? Doe je dat in het dagelijks leven ook zo als je nieuwe mensen ontmoet?
Mande, van harte welkom hier op bokt ! Ik hoop dat je een leuke tijd hier hebt! Probeer er op te letten dat je punten aan het eind van de zin typt. Dat is wat makkelijker lezen voor iedereen. Als je vragen hebt, mag je me altijd een pb sturen
xxmariska97
Geplaatst: 29-02-12 11:27
thoraklover schreef:
xxmariska97 schreef:
Het vorige topic is gesloten omdat het over de 5 pagina's heen zat ! Duss ..
Die mod was niet zo streng idd, volgens mij waren er wel meer overtredingen..
Het vorige topic is op slot gegaan omdat het meer dan 5 pagina's behaald had. Ondanks dat het topic niet helemaal netjes verliep, is het desondanks niet de bedoeling een nieuw topic te openen. Hier dus een slotje.