Bokt magazine was toch via automatische incasso?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ChevalNoir

Re: Bokt magazine was toch via automatische incasso?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:31

Hee, dat was dus het bedrag dat van mijn rekening afgeschreven is naar Eisma. Ik dacht, weet bijna wel zeker, dat ik het eerder al betaald had. Ik had toen trouwens ook de bit besteld, en daar zat ie ook bij. Had ik ereens twee. :S

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:16

Ik zie net dat er €3,50 van mijn rekening is afgeschreven, met als beschrijving:
EISMA BUSINESSMEDIA BV
LOSSE BESTELLING
PAARDEN SPECIAL

Toen ik daar op googelde kwam ik uit op Bit, en toen dacht ik, heee Bokt magazine :)* En toen zag ik dit topic. Maar ehm, ik had dat toch echt al betaald >;) ...

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:51

Zeker weten dat je dat al betaald had klis? Want ik dacht ook dat ik dat al betaald had, maar bij mij werd dat ook laatst afgeschreven. Dus ik teruggezocht, maar ik had t nog nooit betaald

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:16

Ik heb inderdaad even teruggezocht en kan het inderdaad niet meer vinden.. Nouja vreemd. ING doet ook nog wel eens gekke dingen, met overschrijvingen door elkaar gooien op de site :P

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:24

Ik heb zelfs tot vóór mijn bestelling teruggezocht om het zeker te weten, maar heb het er niet tussen zien staan, dus ik ga er van uit dat ik het toen niet betaald heb. Ik kan me ook niet herinneren dat ik toen heb gezien dat het geld was afgeschreven, dus dat klopt wel.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:27

Ik weet dat bokt hier helemaal niks aan kan doen, maar vindt het toch wel enorm slordig van het bedrijf wat dit regelt!

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:07

Nienkex schreef:
Zeker weten dat je dat al betaald had klis? Want ik dacht ook dat ik dat al betaald had, maar bij mij werd dat ook laatst afgeschreven. Dus ik teruggezocht, maar ik had t nog nooit betaald

hahaha ik had dus precies hetzelfde, maar dat komt omdat er zo een lange tijd overheen is gegaan, en ik maar denken dat we het vooraf hadden overgemaakt, maar na lang zoeken idd niks gevonden, dus ik neem aan dat het wel goed is .