Hoe zou het eigenlijk gaan met...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:02

Nelleke1992 : kijk jij eerst even naar je eigen reactie voor je zo bot reageerd... >;)
Komop zeg.. er wordt heir helemaal niemand aangevallen..

Op bokt wordt ook nog regelmatig over ''Miep'' gesproken.. ook een beruchte bokker..

Zit verder neits achter, dus je hoeft niet zo aanvallend te doen. :)

Nelleke1992

Re: Hoe zou het eigenlijk gaan met...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:08

Ik kan er niet tegen als mensen door een ander even door de zYk (mag je dat zo zeggen haha) worden gehaald. Iedereen doet dingen verkeerd en natuurlijk kunnen sommige dingen grappig zijn. Vergeet alleen niet dat je mensen ook kunt KWETSEN iedereen maakt fouten, de ene blijft mensen bij de andere niet maar om daar nu na 9 jaar nog even een topic over te openen... Wil hier ook wel van wat bokkers even belachelijke berichten naar boven halen al te beginnen bij sommige mensen hun profielen maar ik heb verstand en laat mensen in hun waarde. Dat zou iederen moeten doen hoe grappig het soms ook is om mensen in het Otje te nemen.

Ik ben niet kwaad ofzo hoor maar ben zelf ook vaak via deze manieren (niet bokt.nl dan) maar meer via social media door de zijk gehaald en het is niet leuk zulke dingen over je terug te lezen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:12

Dit heeft NIETS te maken met verkeerde dingen gedaan hebben.... of met fouten maken....Of met door de zijk halen te maken...

Jij bent pas sinds december lid.. je wéét waarschijnlijk niet eens wie pokemon is...
Dus ik snap niet waarom je nu zo ongelooflijk aanvallend reageert!

Er worden geen belachelijke berichten naar boven gehaald.
Sterker nog... De berichten die toen zijn geplaats... zijn geschiedenis van bokt... daar hebben we met z'n alle plezier om gehad. :)

Dus dit heeft geen ruk te maken met het wel/niet in waarde laten van mensen.
En ik vind dat jij nu gewoon echt onzinnig aanvallend bezig ben. :) En ik snap écht niet waarom jij je aangevallen voelt.
Dus leave it behind.... niemand wordt belachelijk gemaakt, door de zijk gehaald... enz. enz.

Nelleke1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:16

Toch blijf ik erbij dat je naar jezelf moet kijken in plaats van een ander, maar reageer hier niet meer op schijnbaar zijn 'nieuwe' mensen op bokt.nl minder welkom want die hebben geen verleden meegekregen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:18

Nelleke1992 schreef:
Ik kan er niet tegen als mensen door een ander even door de zYk (mag je dat zo zeggen haha) worden gehaald.

Niemand word hier door de zeik (en het is door het slijk halen) gehaald, TS vraagt zich alleen maar af hoe het nu met degene is, daar is niks verkeerds aan.

Citaat:
Iedereen doet dingen verkeerd en natuurlijk kunnen sommige dingen grappig zijn. Vergeet alleen niet dat je mensen ook kunt KWETSEN iedereen maakt fouten, de ene blijft mensen bij de andere niet maar om daar nu na 9 jaar nog even een topic over te openen...

Met dit afvragen wordt niemand gekwetst en het is nog altijd aan je eigen wat je op internet plaatst, internet is nog altijd openbaar en veel dingen zijn van jaren geleden nog terug te vinden.

Citaat:
Wil hier ook wel van wat bokkers even belachelijke berichten naar boven halen al te beginnen bij sommige mensen hun profielen maar ik heb verstand en laat mensen in hun waarde. Dat zou iederen moeten doen hoe grappig het soms ook is om mensen in het Otje te nemen.
Natuurlijk moet je mensen in hun waarde laten, zoals ik al zei met deze vraag word niemand in het ootje genomen of belachelijk gemaakt.

Citaat:
Ik ben niet kwaad ofzo hoor maar ben zelf ook vaak via deze manieren (niet bokt.nl dan) maar meer via social media door de zijk gehaald en het is niet leuk zulke dingen over je terug te lezen

Tja als dat met jouw gebeurt is hoeft dat nu nog niet te betekenen dat dat nu ook zou gebeuren.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:20

Nelleke1992 schreef:
Toch blijf ik erbij dat je naar jezelf moet kijken in plaats van een ander, maar reageer hier niet meer op schijnbaar zijn 'nieuwe' mensen op bokt.nl minder welkom want die hebben geen verleden meegekregen.

Joh, ga jezelf even in een slachtofferrol plaatsen! ;)

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:46

Het topic ging over Pokemon en dat was leuk indertijd en nog zijn het memorabele topics en voor het groentesoep gedeelte komt nog vaak terug, erg leuk :j

Maar ik zie dat we hier geheel een andere kant uitdraaien, en niet waar de OP over gaat.
Zouden we daar nu mee kunnen stoppen en dit desgewenst per PB verder bespreken?
Een zeer vriendelijk doch dringend verzoek is dat bij deze.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:18

Nelleke1992 schreef:

Volgens mij hebben we bokker Pokemon gevonden! :Y)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:19

Nelleke1992 schreef:
Ik kan er niet tegen als mensen door een ander even door de zYk (mag je dat zo zeggen haha) worden gehaald. Iedereen doet dingen verkeerd en natuurlijk kunnen sommige dingen grappig zijn. Vergeet alleen niet dat je mensen ook kunt KWETSEN iedereen maakt fouten, de ene blijft mensen bij de andere niet maar om daar nu na 9 jaar nog even een topic over te openen... Wil hier ook wel van wat bokkers even belachelijke berichten naar boven halen al te beginnen bij sommige mensen hun profielen maar ik heb verstand en laat mensen in hun waarde. Dat zou iederen moeten doen hoe grappig het soms ook is om mensen in het Otje te nemen.

Dit meen je toch niet serieus :')

Volgens mij was die Pokemon helemaal geen onschuldig negenjarig meisje maar gewoon een relaccount die een soort legende is geworden op bokt :D en daarbij wordt er hier niemand door het slijk gehaald. Sorry, maar je reageert wel érg overdreven :D
Sneu jij door het slijk bent gehaald (niet de "zijk" :o ), maar dat heeft hier niks mee te maken... dit topic gaat daar helemaal niet over :n

Ik kan smakelijk lachen om de pokemon verhalen :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:25

Sky_As schreef:
Nelleke1992 schreef:

Volgens mij hebben we bokker Pokemon gevonden! :Y)

Je haalt me de woorden uit de mond :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:41

:')

Ook ik ben later pas lid geworden.. Was in 2002 nog een beetje te jong voor Bokt :Y) Maar ik ken pokemon wel.. En heb smakelijk gelachen om haar topics :') :') Vooral de groentesoep.. Op de manege loopt nog een bokker die hier vaak komt.. En dan is het regelmatig: "Hé lust die van jou soms nog een groentesoepje!"