Komop zeg.. er wordt heir helemaal niemand aangevallen..
Op bokt wordt ook nog regelmatig over ''Miep'' gesproken.. ook een beruchte bokker..
Zit verder neits achter, dus je hoeft niet zo aanvallend te doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nelleke1992 schreef:Ik kan er niet tegen als mensen door een ander even door de zYk (mag je dat zo zeggen haha) worden gehaald.
Citaat:Iedereen doet dingen verkeerd en natuurlijk kunnen sommige dingen grappig zijn. Vergeet alleen niet dat je mensen ook kunt KWETSEN iedereen maakt fouten, de ene blijft mensen bij de andere niet maar om daar nu na 9 jaar nog even een topic over te openen...
Natuurlijk moet je mensen in hun waarde laten, zoals ik al zei met deze vraag word niemand in het ootje genomen of belachelijk gemaakt.Citaat:Wil hier ook wel van wat bokkers even belachelijke berichten naar boven halen al te beginnen bij sommige mensen hun profielen maar ik heb verstand en laat mensen in hun waarde. Dat zou iederen moeten doen hoe grappig het soms ook is om mensen in het Otje te nemen.
Citaat:Ik ben niet kwaad ofzo hoor maar ben zelf ook vaak via deze manieren (niet bokt.nl dan) maar meer via social media door de zijk gehaald en het is niet leuk zulke dingen over je terug te lezen
Nelleke1992 schreef:Ik kan er niet tegen als mensen door een ander even door de zYk (mag je dat zo zeggen haha) worden gehaald. Iedereen doet dingen verkeerd en natuurlijk kunnen sommige dingen grappig zijn. Vergeet alleen niet dat je mensen ook kunt KWETSEN iedereen maakt fouten, de ene blijft mensen bij de andere niet maar om daar nu na 9 jaar nog even een topic over te openen... Wil hier ook wel van wat bokkers even belachelijke berichten naar boven halen al te beginnen bij sommige mensen hun profielen maar ik heb verstand en laat mensen in hun waarde. Dat zou iederen moeten doen hoe grappig het soms ook is om mensen in het Otje te nemen.
Ik ben niet kwaad ofzo hoor maar ben zelf ook vaak via deze manieren (niet bokt.nl dan) maar meer via social media door de zijk gehaald en het is niet leuk zulke dingen over je terug te lezen
Sky_As schreef:Nelleke1992 schreef:Toch blijf ik erbij dat je naar jezelf moet kijken in plaats van een ander, maar reageer hier niet meer op schijnbaar zijn 'nieuwe' mensen op bokt.nl minder welkom want die hebben geen verleden meegekregen.
Volgens mij hebben we bokker Pokemon gevonden!