Winterslaap, das wel een goede term Als ie weer wakker is, ga ik het hem vragen, maar denk dat ik vast wel mag beloven dat we begin maart weer eens wat statistieken uit het databeest kunnen trekken.
Aan jullie dan wel de taak om om interessante statjes te vragen. Wat willen jullie zien?
*Meeste nachtelijke posts *Zoals al genoemd, meeste berichten per dag incl en excl HK *Users die de meeste topics hebben gestart in 2011 *Meeste topic vieuws?/Meest bezienswaardige topics 2011
Probeer het wel cijfermatig te houden. Want statjes behoren echt dingen te zijn die uit het databeest komen rollen.
Meest nutteloze posts is niet meetbaar en zal daarom tijd subjectief zijn. Is nou net niet de bedoeling.
Sani
Geplaatst: 07-02-12 10:03
Iris82 schreef:
Leuk!!
Lijstje om aan te vullen: - meeste posts in 2011 - meeste posts incl HK in 2011 - gemiddeld meeste berichten per dag in totaal - Actiefste nachtelijke bokker - Actiefste dagelijkse bokker
Dat is dan toch net als met muffins? ( dat als zoekwoord nemen en over een bepaalde periode ( of hoe ze het ook uitlegden toen ) ) Moet volgens mij kunnen?