Live bokt! Rijden in real life!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:07

Bier giet je gewoon over je paard heen en lebber je er heeel charmant af joh Fred. Piece of Biertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:07

Haha ik wil ook best wel rijdne hoor :P Op een dressuurzadel graag :+

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:08

Ik wil ook wel rijden, kan wel tegen kritiek.

Misschien eerst een idee om een 'Hoe geef ik feedback'-clinic te geven? :P

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:10

count me in! kijken kom ik zeker, rijden i dunno, paard heeft niet zo veel met de trailer...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:11

voor de instructeurs of voor de bokkertjes? Die 1e zal het prima lukken.. maar die 2e.. dat betwijfel ik.. Joolien wordt gillend gek op zo'n dag.. aangezien zij op bijna alle topics als 1e reageert _O-

Wel een goeie dag vertier.

Fred_kroket gaan wij duo-rijden? Ik heb nog een Shetlander die we kunnen leasen.. maken we er een tandem van :D

Navidad

Lijkt me ook best wel een leuk idee eigenlijk..

Fred_Kroket

S_en_Z schreef:
Bier giet je gewoon over je paard heen en lebber je er heeel charmant af joh Fred. Piece of Biertje

Proost and get me an other one!! Ik denk niet dat het een goed idee is als Jolien, jij en ik in één comentaar gebeuren komen, de boel zouden presenteren of samen in één clinic gaan rijden.... Na een half uur stinken onze paarden naar bier, zijn we knetterlam en schelden iedereen die ook maar iets van commentaar heeft de huid helemaal vol...

Ja... fantasie gaat beetje op hol... Maar leuk idee en ik denk (is nu weer serieus) dat we het per regio of provincie kunnen organiseren! Als het nog wat helderder wordt hoe het gaat en wat er nodig is (internet, toetsenborden, een scherm waar het commentaar op komt een rijhal een meneer of mevrouw die het presenteert, een instructeur... ) kan er best gezocht worden naar een locatie en een kostenplaatje gemaakt worden om te kijken wat er allemaal voor nodig is!

Het lijkt me echt te gek om te doen!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:12

S_en_Z schreef:
voor de instructeurs of voor de bokkertjes? Die 1e zal het prima lukken.. maar die 2e.. dat betwijfel ik.. Joolien wordt gillend gek op zo'n dag.. aangezien zij op bijna alle topics als 1e reageert _O-

Wel een goeie dag vertier.

Fred_kroket gaan wij duo-rijden? Ik heb nog een Shetlander die we kunnen leasen.. maken we er een tandem van :D

Hahahahaha!!! Ik heb een knettergekke Fries... en een hondje, kun je daar iets mee??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:13

Ach laten we zeggen dat ik weinig leven heb :P
Maar ik wil daar best wel eens over nadenken hoor :j Maar het is natuurlijk leuker om gewoon een dag te doen over heel nederland, en dan een locatie in t midden van t land uitzoeken. Of een noord dag en een belgen dag :P

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:14

Met die Fries kunnen we die cowboy wel nadoen.. met al die gekke mensen wordt paard vanzelf wel knetter.. doen we net of ie niet zadelmak is :j

En die hond... uhm.. als we die hond nou eens leren stilzitten als wij rondrennen.. das toch veel knapper dan als de hond rondrent als wij stilstaan? :D

Belgen dag lijkt me ook wel leuk "mevrouw gaat eens met uw poep op uw paard zitten" (de belgen zullen hun kont in het zadel drukken.. de hollanders zullen zich suf lachen)

Jolien, goed dat je het zelf zegt :=
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 30-01-12 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Re: Live bokt! Rijden in real life!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:15

Onder het mom van ? de beste stuurlui staan aan wal? :+

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:16

Ojajoh schreef:

Dat was al algemeen bekend. Bokkers zijn alwetend. :D We hebben niet voor niets bokt-wiki!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:17

Ojajoh schreef:

Nja je kunt ook 5 mensen uitzoeken die om de beurt rijden en commentaar geven. Dan is dat al anders he. Of op elkaars paard stappen :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:17

S_en_Z schreef:
Ik wil jou wel eens zien rijden Joolien :D Kom je met westernzadel of met dressuurzadel?

(op zo'n westernzadel zit wel een stijve knop)

_O-

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:18

S_en_Z schreef:
Met die Fries kunnen we die cowboy wel nadoen.. met al die gekke mensen wordt paard vanzelf wel knetter.. doen we net of ie niet zadelmak is :j

En die hond... uhm.. als we die hond nou eens leren stilzitten als wij rondrennen.. das toch veel knapper dan als de hond rondrent als wij stilstaan? :D

Belgen dag lijkt me ook wel leuk "mevrouw gaat eens met uw poep op uw paard zitten" (de belgen zullen hun kont in het zadel drukken.. de hollanders zullen zich suf lachen)

Jolien, goed dat je het zelf zegt :=

O.m.g. Gaat helemaal fout... Ik pis in mijn zadel van het lachen ben ik bang... Mijn hond heeft wel meesterlijke gangen een heeeel verzamelde galop en een prachtige telgang! En geef mijn paard een spiegel en ze is gek! Dus komt helemaal goed!

@Ohjajoh... de best stuurlui staan aan de bakrand hoorde ik laatst bij een concours... Prachtige opmerking!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:18

Joolien schreef:
Nja je kunt ook 5 mensen uitzoeken die om de beurt rijden en commentaar geven. Dan is dat al anders he. Of op elkaars paard stappen :')

ik heb geen paard :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:19

Ojajoh schreef:
Joolien schreef:

oliebol, jij bent de grootste betweter die ik ken!!!! :')

BaileyMix

Oeh lijkt me best wel gaaf! Ik denk alleen dat als ik zou rijden ik heel de 'tribune' over me heen zou krijgen := 4 jarige Anglo Arabier en een ruiter erop die verre van perfect rijdt... Dat is toch gewoon de ultieme prooi voor alle Bokt-Betweters ~~}>

Fred_Kroket

Ojajoh schreef:
Joolien schreef:

Voor wie wil, ik heb dus wel een hondje met hele goede gangen!

Maar op elkaars paard is ook leuk! Doen ze bij springen toch ook? Oh en... we gaan ook springen! Dat eeuwige gedressuur!!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:20

:+ de meeste bokkers die (soms... nuttig) commentaar leveren kunnen het zelf nieteens in de praktijk uitvoeren.

Ik zou medelijden hebben met mijn paard als k haar uitleen om er anderen op te laten klunzen :')
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 30-01-12 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:20

Joolien schreef:
Ja dat is moeilijk, wie is er geschikt, wie biedt zich aan en wie durft ;)

Idd Dannielover, verschillende niveaus en manieren van rijden. Bijv bitloos, Antoine de Both( als ie dan zelf ook les komt geven zou helemaal lachen zijn :') ) en nog wat verschillende dingen.

ik wil me best opgeven als... euhm... commentator? tipgever? hoe ga je dat noemen? :') _O-
als rijder wil ik ook wel hoor :))

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:21

Joolien schreef:
oliebol, jij bent de grootste betweter die ik ken!!!! :')

:j

met camera in de hand :j
en als ik het niet met je eens ben dan laat ik het bewijs zien dmv een foto :Y)

M_D_H

Fred_Kroket schreef:
Ojajoh schreef:

Voor wie wil, ik heb dus wel een hondje met hele goede gangen!

Maar op elkaars paard is ook leuk! Doen ze bij springen toch ook? Oh en... we gaan ook springen! Dat eeuwige gedressuur!!

VOOR!!!!
en ik wil best tijdens het springen van paard wisselen hoor :))

Anoniem

Ja maar MDH, wat kun jij nou weten met je Tinker :')

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:22

Lijkt me een leuk idee! Ik zou best voor willen rijden :j ben heel benieuwd wat bokkers er irl van kunnen maken :) een lesje van jouw, Joolien, lijkt me ook wel lachen :))