Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_en_Z schreef:Bier giet je gewoon over je paard heen en lebber je er heeel charmant af joh Fred. Piece of Biertje
S_en_Z schreef:voor de instructeurs of voor de bokkertjes? Die 1e zal het prima lukken.. maar die 2e.. dat betwijfel ik.. Joolien wordt gillend gek op zo'n dag.. aangezien zij op bijna alle topics als 1e reageert
Wel een goeie dag vertier.
Fred_kroket gaan wij duo-rijden? Ik heb nog een Shetlander die we kunnen leasen.. maken we er een tandem van
S_en_Z schreef:Met die Fries kunnen we die cowboy wel nadoen.. met al die gekke mensen wordt paard vanzelf wel knetter.. doen we net of ie niet zadelmak is
En die hond... uhm.. als we die hond nou eens leren stilzitten als wij rondrennen.. das toch veel knapper dan als de hond rondrent als wij stilstaan?
Belgen dag lijkt me ook wel leuk "mevrouw gaat eens met uw poep op uw paard zitten" (de belgen zullen hun kont in het zadel drukken.. de hollanders zullen zich suf lachen)
Jolien, goed dat je het zelf zegt
Ojajoh schreef:Joolien schreef:Nja je kunt ook 5 mensen uitzoeken die om de beurt rijden en commentaar geven. Dan is dat al anders he. Of op elkaars paard stappen
ik heb geen paard
Joolien schreef:Ja dat is moeilijk, wie is er geschikt, wie biedt zich aan en wie durft
Idd Dannielover, verschillende niveaus en manieren van rijden. Bijv bitloos, Antoine de Both( als ie dan zelf ook les komt geven zou helemaal lachen zijn) en nog wat verschillende dingen.
Fred_Kroket schreef:Ojajoh schreef:
ik heb geen paard
Voor wie wil, ik heb dus wel een hondje met hele goede gangen!
Maar op elkaars paard is ook leuk! Doen ze bij springen toch ook? Oh en... we gaan ook springen! Dat eeuwige gedressuur!!