Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:28

:j
Hier een ex die alles volgde wat ik schreef en met die info dingen probeerde te saboteren. Heb ik wel een boel van geleerd en je wordt erg voorzichtig :j
En misschien zijn er wel meer mensen die me volgen, geen idee :n
Moeten ze ook vooral doen, ik kan er niet meer mee zitten :)

monica08

Volgens mij worden mijn berichten af en toe ook gelezen ja, ach ik lees een ander z'n berichten ook wel eens. En als je goed nadenkt wat je op internet neerzet kan het weinig kwaad toch? :)
Ik heb wel eens een situatie op bokt gezet waar die anderen niet zo blij mee waren (schaamte? boosheid?) en dan krijg je te horen: Nee jij bent lekker! Jij zet alles op internet!
Dan weet je dus genoeg.

Loetie84

Ik kom wel eens bekenden tegen in een topic en dan wil ik daar wel eens op reageren als ik die persoon 'in het echt' zie. Als je niet wil dat iemand het leest, moet je het maar niet op bokt zetten ;)
Maar iemand echt volgen... Get a life!

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:29

Mijn eigen moeder ja, erg zielig.. Ze ziet me niet meer en daarom gaat ze het zo doen, toen ik nog bij haar woonde moest ik mijn geschiedenis aan laten staan want anders zouden ze mijn laptop en blackberry afpakken.. Slaat nergens op.
Mijn twitter, ze followen me gewoon of maken een nep-account aan waar ik niks vanaf weet ,hyves en bokt enzo ook..
OF ze doen alles via mijn zusje, vindt het echt door en door zielig.

En ja, hun verspillen hun tijd, maar toch wel erg dat je je eigen dochter overal in de gaten houd?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:29

DDW1190 schreef:
Ine23 schreef:
Ow, dat is niet fijn DDW!

Ik weet van een paar mensen wel dat ze mijn berichten volgen, maar gelukkig enkel goede kennissen die dat doen ;)

Nouja, ik vraag me af als ik nou zo boeiend leven heb :')!
maar schijnbaar vinden hun mij heel interessant!

Verona: Ik schaam me niet zo gauw hoor, voor wat ik hier neer zet! meer vermaak voor hun *\o/*

ik ook niet hoor :D Maar er zijn gewoon dingen die ze niet te weten hoeven te komen via bokt ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:30

xXVeronaXx schreef:
ik ook niet hoor :D Maar er zijn gewoon dingen die ze niet te weten hoeven te komen via bokt ;)

Maar mensen die je helemaal niet kent mogen het wel weten?!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:30

Hier ook ongetwijfeld _O- .
Weet dat een ex van me het deed/doet? hij heeft ook een keer mijn account "gehackt"
En een oud collega via het account van haar nichtje, heeeel kinderachtig, zag ik haar gewoon uitgebreid een HK topic lezen waar ik in zit. En als ze zag dat ik haar aankeek moest de boel natuurlijk snel door haar worden afgesloten :') .

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:32

Telt het ook mee als ieder bericht die je plaatst wordt gelezen door 1 persoon?
''Iemand'' doet dit dus constant bij mij. Heel vervelend maar kan er niks aan doen.
Krijg er af en toe ook pb's over... Negatieve.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 19:33

Monica08: Ik let ook wel op hoor, met wat ik zeg! Maar ik schaam me niet voor mezelf of wat dan ook!
Ik houd er gewoon niet van dat er verhalen worden verdraait wat dus echt niet zo is!
Ik ben sowieso niet iemand van het kwetsen via internet (dat is in iedergeval niet mijn bedoeling), Want ik los een probleem liever in het echt op :).
Laatst bijgewerkt door DDW1190 op 24-01-12 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

_Zeppelin

Re: Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:40

Wat verstaan jullie eigenlijk onder 'in de gaten gehouden worden'?
Ik kijk afentoe ook naar anderen hun berichten, maar is dat dan in de gaten houden?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:43

Alle mogelijke info door ratelen aan de hele stal wat ze hebben gevonden onder jou naam, op bokt.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:43

Ikzelf doe dat niet,
Maar ben wel altijd heel voorzichtig met wat ik neer zet, omdat ik wel het idee heb dat er mensen zijn die mijn berichten lezen.
En in het HK topic pb ik mensen met dingen waarvan ik niet wil dat jan en alleman het kan lezen

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:45

Ik zet gewoon geen "geheimen" op bokt, weet toch dat iedereen het zomaar kan lezen als ze willen.
Maar zoals Ingrid het heeft meegemaakt is het al helemaal niet leuk meer, dan kan je eigenlijk gewoon niets meer posten...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:46

juo, ik heb een vast groepje lezers als zijn ze nu wel wat voorzichtiger geworden met bloot geven dat ze het doen :P

en bij wordt het altijd of verdraaid of aangedikt
dus misschien wordt zeker.....en dat soort dingen meer...

aja...moet wel zeggen ,sinds ik paardloos ben, heb ik er niet zo veel last meer van...niet interessant meer denk?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:47

Nou ja, het kan prima :+
Het wordt alleen allemaal verdraaid en gemanipuleerd :)
Maar goed, in mijn geval strekte het verder dan Bokt natuurlijk, dus dat was wel wat extreem..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 19:47

Ik vind het ook niet erg hoor als iemand meeleest, dan moet ik zelf maar geen berichten op bokt zetten!
net zoals jij zegt Judith94 :). Dat mag iedereen bij mij doen, want ik vind dat ik me nergens voor hoef te schamen!

Maar het is jammer dat deze mensen hun zelfrespect daarbij verliezen en daarbij de verhalen omdraaien om waarschijnlijk afgunst ten koste van niet alleen mij, maar ook bij andere mensen!
Het is zo erg dat ze een zin interpreteren, dat zogenaamd altijd om hun zou draaien en dat ze daarom zo'n haat/hekel aan diegene hebben!
Bij mijn geval gaat het namelijk ook verder dan bokt :+
Laatst bijgewerkt door DDW1190 op 24-01-12 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:49

Loetie84 schreef:
xXVeronaXx schreef:

Maar mensen die je helemaal niet kent mogen het wel weten?!

Nee, daarom zet ik die dingen niet op internet :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:49

Ik denk niet dat ik in de gaten word gehouden, en anders hoiii :wave: :))

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:51

Als diegene denkt er beter van te worden! :)) Maargoed, als je niet wilt dat het gelezen wordt is de oplossing simpel; niks plaatsten waarvan je niet wilt dat iedereen het weet. :)

Ik heb vast ook wel een paar meelezers. :wave:

Overigens lees ik ook wel eens berichten van anderen, als ik iets tegenkom in een topic wat mijn interesse wekt ben ik zo nu en dan wel geïnteresseerd naar die persoon er achter en soms dus ook wel in andere berichten van een ander. :)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 19:53

Nee dat is waar hoor, maar het probleem is dat ik nooit voor mijn gevoel wat negatiefs heb gepost over deze mensen, maar hun op de een of andere manier denken dat het over hun gaat!
Ik kan het niet beter uitleggen, dus hoop dat je er wat van snapt!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:55

Geen idee of ik nu word gevolgd. Als ze dat willen doen ze maar lekker. Ben ik blijkbaar belangrijk ;)

Ik heb wel eentje gehad die dingen die ik hier schreef, ging doorspelen naar een vriendin van mij. Niet echt enorm boeiend, maar het is toch een domper als je heel enthousiast over bv dat ik naar het strand was geweest, en hoe dat was wil vertellen, en mijn vriendin het met geuren en kleuren al van iemand had gehoord :? Terwijl ik diegene die het doorspeelde niet echt ken, mee om ga of spreek. Tja, blijkbaar vond ze het hip dat zij de dingen al wist, en mijn vriendin nog niet ofzo.

Vage en trieste mensen heb je wel eens, als ze mij willen volgen doen ze het maar lekker :) Je hebt overigensd wel volgen en volgen. Belangstellend volgen hoe het met je paard gaat, of stalkend volgen om te zoeken naar dingen die ze tegen je kunnen gebruiken etc.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:55

Ik ben een in elk geval 1 keer achtervolgd ;) . Ik had in een topic gezet dat ik een hekel had aan mensen die wel setjes kochten, maar hun paard niet de zorg gaven die hij nodig had. Paar dagen later vraagt een stalgenoot of ik het daarmee over haar had :P . As if! Zij deed zo ongeveer alles voor haar paard, dus hoe ze daarbij kwam. Maar het maakt me er wel bewust van dat ik niet alles hier moet neerzetten. Zeker niet dingen over mensen die ik ken die bokt ook kennen. Wil niet roddelen. Dus als ik iets kwijt moet, hou ik het altijd zo vaag mogelijk. Heb heel veel verre vrienden of vage kennissen ;) .

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:09

Jup, en ik heb ooit wat persoonlijke info over jongens verteld tegen een huiskamertopic. Daar kreeg ik alles van terug te horen := Nu doe ik dat voortaan via pb, ik geef geen gegevens meer, boktnaam veranderd en mn profiel verpest. :)

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:11

Muzefee schreef:
Overigens lees ik ook wel eens berichten van anderen, als ik iets tegenkom in een topic wat mijn interesse wekt ben ik zo nu en dan wel geïnteresseerd naar die persoon er achter en soms dus ook wel in andere berichten van een ander. :)

Dit bedoelde ik inderdaad ook :j

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:14

Dingen die je niet openbaar wilt hebben, moet je niet op bokt zetten :)

Maar ook ik heb regelmatig PB's ontvangen van een bepaald persoon met in mijn ogen niet relevant commentaar op mijn opmerkingen in HK-topics (waar toch meer dagelijkse bezigheden besproken worden dan in informatieve topics). Dit is meerdere keren voorgevallen, dus ik neem aan dat degene mijn berichten wel volgt.

Ieder zijn of haar hobby, leven en laten leven :)