Zie geen advertenties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:11

De banner blockers worden niet blij van de markt omdat een hoop dingen daar (intern) 'ad-....' heten en dan 'ad' als in 'classified ad'='advertentie voor 2e hands iets' en niet 'ad' als in 'banner' :) Gaat ook mis met Ad Block Plus wat veel Firefox gebruikers geinstalleerd hebben.

Die bannerblockers zorgen er helaas niet alleen voor dat de Bokt Markt niet bij iedereen goed werkt maar ze zorgen ook voor minder inkomsten voor Bokt waar wij dan weer ongelukkig van worden :)

TalithaSL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:01

Jongens ik ben blij dat er een oplossing voor is, want bij mij hetzelfde probleem. Ben alleen niet zo'n computertechneut, dus kunnen jullie ook in babytaal uitleggen hoe ik dit kan veranderen hahha. Heb namelijk al een advertentie op de markt geplaats, maar kan hem niet eens bekijken. Zou super zijn, alvast bedankt.

ElineMeike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:57

ik heb precies hetzelfde probleem. eerst kom ik gewoon op de boktmarkt, en als ik dan op bijv. zadels druk, krijg ik een wit scherm :?
zo ziet het eruit: Afbeelding

ElineMeike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:03

ik heb het net ook gedaan en bij mij doet hij het nu ook!!!!!
ik ben nu blij *\o/*

TalithaSL

Re: Zie geen advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:43

Waar kan ik die Anti-banner lijst vinden?

Siamsmeesje

Re: Zie geen advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:41

In Kaspersky bij de instellingen. En dan moet je bokt.nl/markt toevoegen aan de white list of toegestane lijst. Afhankelijk van welke versie van kaspersky je hebt.