Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjors schreef:Laat ik er een stelling tegenaan gooien (of moet ik een nieuw topic openen?): Vinden jullie hem 'gemeen'?
;-)
Bellatrix schreef:Spruitjee schreef:Ik gebruik hem bij een uitleg, als een soort bevestiging van; zo denk ik erover( xD )
Volgens mij is het lastige ook dat iedereen er een soort van andere gedachte achter plakt, dat is met dezebijvoorbeeld niet zo moeilijk
Juist zoals jij hem gebruikt...daar heb ik een hekel aan.
Jessix schreef:Ik gebruik hem vaak. Maar meestal om mijn woorden wat te "verzachten". En soms in de plagerige zin van "duh" of als zelfspot. Hij komt mij dan ook niet storend over wanneer hij door een ander wordt gebruikt. Maar ik stoor me sowieso niet zo snel aan wat en hoe iemand schrijft of zich wil verwoorden.
xLies schreef:Ik gebruik hem zelf ook niet heel vaak, omdat ik hem zelf vreselijk irritant en betwetrig vind! Maar als iemand het beter wil weten, en die gebruikt hem, ga ik hem wel gewoon massaal terug gebruikenAls iemand mij irriteert, het beter wil weten of een domme vraag stelt durf ik hem wel eens gebruiken, maar kan er absoluut niet tegen als iemand anders hem gebruikt
ElineB schreef:Ik denk altijd, zelf vind ik het ook heel rot als ik zo'n smiley (naar mij toe) in een bericht lees.
Daarom gebruik ik zelf ook het liefst desmiley.
Ach, het is net hoe je zelf wilt overkomen toch? Als jij als betweter en een tikkeltje gemeen wilt overkomen, gebruik de smiley gerust, ik zit er niet mee. Feit is dan, dat ik persoonlijk al iets heb van; ah, is 't zo'n bokker, nou ja goed dan.xLies schreef:Ik gebruik hem zelf ook niet heel vaak, omdat ik hem zelf vreselijk irritant en betwetrig vind! Maar als iemand het beter wil weten, en die gebruikt hem, ga ik hem wel gewoon massaal terug gebruikenAls iemand mij irriteert, het beter wil weten of een domme vraag stelt durf ik hem wel eens gebruiken, maar kan er absoluut niet tegen als iemand anders hem gebruikt
Haha moest even lachen om je post!
"Pff, het is zo hoor, ik weet het echt zelf wel."
"NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"