Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoukie schreef:. Billy, om daar een waarschuwing voor te geven lijkt me absoluut niet terecht, er worden wel lelijkere zaken op Bokt gezegd, ik gaf alleen mijn gevoel weer.
Billy schreef:[, tenzij je een bokker die misschien nooit meer kan rijden gefrustreerd noemt.
Ben er nog niet uit welke van de 2 ik een grotere rotopmerking vind.
[/quote]
irene schreef:Ik verbaas me werkelijk over de manier waarop sommige mensen denken dat ze invloed kunnen hebben op de regels op bokt. Je bent hier te gast.
joshua schreef:Heeft heel groot op bokt gestaan hoor van Ingrid en dan heb jij het erover dat er selectief gelezen word? Een grote banner boven in beeld ook niet gezien zeker toendertijd.
joshua schreef:Heeft heel groot op bokt gestaan hoor van Ingrid en dan heb jij het erover dat er selectief gelezen word? Een grote banner boven in beeld ook niet gezien zeker toendertijd.
irene"]
Je bent uit eigen vrije wil op bokt, bevalt het je niet, kun je daar gerust iets van zeggen. Wordt er dan nog niets veranderd dan heb je je of er bij neer te leggen of je leest dit forum niet meer.
Ik verbaas me werkelijk over de manier waarop sommige mensen denken dat ze invloed kunnen hebben op de regels op bokt. Je bent hier te gast.
[/quote]
Behold, nog iemand die het begrijpt
[quote="sarabande schreef:Net zo als jou supermarkt is het bestaansrecht van Bokt de hoeveelheid klanten/users.
Citaat:Gelijke post met Greetje, ik denk ook dat de regels bijgesteld zouden kunnen worden, maar ik zie dat b.v. op F&A al gebeuren.
joshua schreef:Een banner met van stuur Ingrid een kaartje?? Heeft toch best lang op bokt gestaan hoor.Er is ook veel aandacht aan geschonken op bokt zelf hoor.
Anoukie schreef:Ik houd overigens mijn mening over je bovenstaande bericht voor me,... En ook over de beslissing, uiteraard. Ik wist immers, zoals ik al had aangekaart in het eerste topic, dat er een dikke kans inzat dat ik weer een OW zou krijgen. De manier waarop alleen,...
Anoukie schreef:Rom, Bokt is juist zo populair omdat het groot is, omdat er dus veel mense zitten met allemaal verschillende verhalen en ervaringen, positief of negatief. Zoals jij het stelt, zou er helemaal geen Bokt meer zijn. Het zou absoluut doodbloeien of toch weer groot groeien.