Poging 2: Officiele waarschuwingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:00

nou anoukie ik heb geen moddie achter me staan en ook ik heb een usernote, so what, life goes on hoor !!!!!!! Bokt is leuk, maar als er geen bokt meer is, is het ook goed.......neem het niet zo serieus! .Ik houd me liever bezig met echt erge zaken in het leven, en daar schaar ik OW zeker niet onder........................ik begrijp werkelijk niet dat je je zo druk kunt maken om zoiets stomzinnigs..........

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:04

Anoukie schreef:
. Billy, om daar een waarschuwing voor te geven lijkt me absoluut niet terecht, er worden wel lelijkere zaken op Bokt gezegd, ik gaf alleen mijn gevoel weer.

Het spijt me wel, maar veel dieper dan met deze opmerking kun je niet zinken naar mijn smaak, tenzij je een bokker die misschien nooit meer kan rijden gefrustreerd noemt.
Ben er nog niet uit welke van de 2 ik een grotere rotopmerking vind. Frusty

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:19

Ach ja Billy en dan kom je weer uit op Normen en Waarden. Moeten we toch vaker aan denken voordat we iets plaatsen want SCHELDEN DOET WEL ZEER HOOR!!!!!!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:19

Laat ik toch altijd gedacht hebben dat bokt er voor de lol is.
Je bent uit eigen vrije wil op bokt, bevalt het je niet, kun je daar gerust iets van zeggen. Wordt er dan nog niets veranderd dan heb je je of er bij neer te leggen of je leest dit forum niet meer.

Ik verbaas me werkelijk over de manier waarop sommige mensen denken dat ze invloed kunnen hebben op de regels op bokt. Je bent hier te gast.

Ik heb er eens een topic over geopend, maar dat werd helaas niet echt begrepen.
Hier toch nog maar eens de link Knipoog
[KH] Stel je toch eens voor

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:29

Billy schreef:
[, tenzij je een bokker die misschien nooit meer kan rijden gefrustreerd noemt.
Ben er nog niet uit welke van de 2 ik een grotere rotopmerking vind. Frusty
[/quote]

die kwam inderdaad hard aan, maar ach, ik dacht laat ik maar niet reageren........ Boos!
sommigen mensen weten misschien niet precies wat ik mankeer en hoe het zit............

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:33

Ben wel beneiwud of men over een jaar of 60 ook nog over de OW van Anoukie spreekt net zoals zij het vergelijkt met de WOII .Kan maar een ding zeggen: GET A LIFE!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 09:39

Foutje, crosspost.
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 10-10-03 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:40

Heb net nog even naar dit Topic gekeken Irene en ik moet zeggen dat er in deze slechte economische tijd veel zaken zich nu pas met de wens van de klant gaan bemoeien. Winkel moet natuurlijk wel blijven verkopen en daar heb je toch de klant voor nodig. En voor wat betreft dat prijskaartje wat er aan hangt, door de Euro zijn de prijzen veel hoger geworden, de lonen maar ietsjes omhoog dus het te besteden bedrag voor de normale mens kleiner, en hier zullen ze toch terdege rekening mee moeten houden. Ik zie mezelf ook als gast op Bokt, houd me strikt aan de regels(komt denk ik ook door mijn leeftijd) maar weet ook wel dat er zonder de gebruikers geen Bokt zou zijn. En als de Bestuurders van Bokt daar ook vanuit zouden gaan, en ook bepaalde regels voor zichzelf opstelden, dan denk ik dat de gebruikeres ook tevredener waren en dan kwamen dit soort zaken ook niet aan de orde.Dit alles vraagt dus om aanpassing van de Boktregels

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:40

irene schreef:
Ik verbaas me werkelijk over de manier waarop sommige mensen denken dat ze invloed kunnen hebben op de regels op bokt. Je bent hier te gast.

Net zo als jou supermarkt is het bestaansrecht van Bokt de hoeveelheid klanten/users.

Waarom is Bokt groter dan andere vergelijkbare fora? Omdat Bokt veel meer betrokken users heeft die het product Bokt verkiezen boven andere vergelijkbare winkels/fora.
Ook omdat Bokt een vorm van democratie toelaat (deze discussies b.v.) en inzicht geeft over het users gedrag (statjes, peilingen etc.)
En omdat Bokt niet toestaat dat 1 user een heel forum beheerst, dat doet hier het boktteam en niet een user.

Gelijke post met Greetje, ik denk ook dat de regels bijgesteld zouden kunnen worden, maar ik zie dat b.v. op F&A al gebeuren.
Laatst bijgewerkt door sarabande op 10-10-03 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 09:42

Leuk om te merken hoe selectief er gelezen wordt.

Overigens Ingrid M, nee ik weet werkelijk niet wat er met je aan de hand is en indien je niet of nooit meerkunt rijden, spijt me dat zeer voor je. Ik begrijp zelfs nog wel dat dat erg gevoelig ligt, maar je kunt het iemand die dat niet weet ook niet kwalijk nemen naar mijn mening. Meer kan en zal ik er ook niet over zeggen, mijn excuses zijn hierbij gemaakt.

Dit topic is meer offtopic gegaan dan mijn bedoeling was. Helaas is hierdoor de discussie over het oorspronkelijke onderwerp, dat zeker de moeite waard is en blijft volgens mij, verloren gegaan.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:44

Heeft heel groot op bokt gestaan hoor van Ingrid en dan heb jij het erover dat er selectief gelezen word? Een grote banner boven in beeld ook niet gezien zeker toendertijd. Tong uitsteken

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 09:49

joshua schreef:
Heeft heel groot op bokt gestaan hoor van Ingrid en dan heb jij het erover dat er selectief gelezen word? Een grote banner boven in beeld ook niet gezien zeker toendertijd. Tong uitsteken

Ik mag dan bot uit de hoek komen maar ik ben zeker niet ongevoelig of erop uit om mensen opzettelijk te kwetsen. Er is ook een tijd in mijn leven geweest dat ik niet iedere dag op Bokt zat of ieder onderwerp las.

Maar goed, ik vind eigenlijk niet eens dat ik me ervoor hoef te verantwoorden (en toch doe ik het ) , ik heb mijn excuses aangeboden en meer kan ik in deze niet doen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:52

joshua schreef:

Kijk eens naar Anoukie's gebruikerslijst. Ze komt nooit op Fora waar dit besproken wordt en banners? Welke Banners???

Vind dit weer erg suggestief en zomaar twijfelen aan iemands oprechtheid die, dat kan ik je verzekeren, totaal niet op Anouk slaat.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:53

Een banner met van stuur Ingrid een kaartje?? Heeft toch best lang op bokt gestaan hoor.Er is ook veel aandacht aan geschonken op bokt zelf hoor.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:54

Oke genoeg stof om over na te denken en ik hoop dat BartvB ook even de tijd neemt om dit alles door te spitten. Ben benieuwd naar een reactie van de Bestuurder dus en ik wacht maar even af Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 10:01

Ik sluit me even bij je aan Greetje, de rode draad in het verhaal is toch het beleid, ik hoop dat dat er in ieder geval uitgepikt wordt.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:03

irene"]
Je bent uit eigen vrije wil op bokt, bevalt het je niet, kun je daar gerust iets van zeggen. Wordt er dan nog niets veranderd dan heb je je of er bij neer te leggen of je leest dit forum niet meer.

[/quote]
Behold, nog iemand die het begrijpt Haha!

[quote="sarabande schreef:
Net zo als jou supermarkt is het bestaansrecht van Bokt de hoeveelheid klanten/users.

Kijk, dit is volgens mij waar het mis gaat. Bokt heeft sowieso bestaansrecht. Ook al blijven er 10 users over die dikke pret hebben Lachen

Citaat:
Gelijke post met Greetje, ik denk ook dat de regels bijgesteld zouden kunnen worden, maar ik zie dat b.v. op F&A al gebeuren.

Regels kunnen inderdaad bijgesteld worden. Strenger naar mijn mening. Iedereen die het er niet mee eens is....jammer, maar dan ga je maar.

Wat hou je dan over? Een klein (relatief gezien dan) bokt met users die hier plezier hebben, tips uitwisselen en hun (levens)verhalen kwijt kunnen. Dat is wat bokt zou moeten zijn.

Wat eigenlijk het allertriests is dat er OW's en UN's en bans uitgedeeld moeten worden Scheve mond

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:07

Romkabouter schreef:
Wat hou je dan over? Een klein (relatief gezien dan) bokt met users die hier plezier hebben, tips uitwisselen en hun (levens)verhalen kwijt kunnen. Dat is wat bokt zou moeten zijn.

Mis je een huiskamer in je paddestoel?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 10:12

Rom, Bokt is juist zo populair omdat het groot is, omdat er dus veel mense zitten met allemaal verschillende verhalen en ervaringen, positief of negatief. Zoals jij het stelt, zou er helemaal geen Bokt meer zijn. Het zou absoluut doodbloeien of toch weer groot groeien.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:15

joshua schreef:
Een banner met van stuur Ingrid een kaartje?? Heeft toch best lang op bokt gestaan hoor.Er is ook veel aandacht aan geschonken op bokt zelf hoor.

Als jij bokt ingesteld hebt staan op Office, dan krijg je geen enkele banner te zien hoor! Misschien is dat de reden? Voor mij iig wel! Ik weet namelijk ook niet dat Ingrid iets heeft.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:45

Inmiddels is er een tweede OW uitgedeeld.

Het is absoluut niet toelaatbaar dat er iemand beschuldigt wordt van dit soort praktijken.
In WOII zijn een hoop dingen gebeurd die erger zijn dan een UN of OW.
Je hebt een OW gekregen, geen levenslang en geen doodstraf.

Het is wellicht beter om te kijken naar je eigen opmerkingen ipv naar het in jouw ogen falende boktbeleid omdat er genoeg users zijn die geen waarschuwingen krijgen

Het heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur maar puur met de opmerkingen die geplaatst worden. De eerste was vanwege de opmerking die tegen een andere bokker was gericht. Die was offtopic en persoonlijke vete, in de boktregels staat dat dat niet mag.
De tweede is gewoon omdat het not done is en de vergelijking kant noch wal raakt.
Bovendien is het nog zeer pijnlijk en beledigend ook voor een heleboel mensen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 10:53

Het wordt steeds beter hierzo,...

Ondanks mijn 2e WO wil ik toch graag de disussie over het beleid voortzetten, al hoop ik niet dat dit mensen nu afschrikt. Het is nl. zo Mickey, dat dit topic toch genoeg reacties heeft losgemaakt om wat verder te kijken dan naar mijn antwoorden, denk je niet?

Ik houd overigens mijn mening over je bovenstaande bericht voor me,... En ook over de beslissing, uiteraard. Ik wist immers, zoals ik al had aangekaart in het eerste topic, dat er een dikke kans inzat dat ik weer een OW zou krijgen. De manier waarop alleen,...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:58

Anoukie schreef:
Het wordt steeds beter hierzo,...

Ondanks mijn 2e OW

2de??? Op basis waarvan?

Die ene opmerking van WO2, djeez mensen komop zeg!!!! Lijkt mij wel op alle slakken zout leggen.

Waarom gaan mensen altijd dit soort dingen doen als de beerput eindelijk eens geopend word?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:59

Anoukie schreef:
Ik houd overigens mijn mening over je bovenstaande bericht voor me,... En ook over de beslissing, uiteraard. Ik wist immers, zoals ik al had aangekaart in het eerste topic, dat er een dikke kans inzat dat ik weer een OW zou krijgen. De manier waarop alleen,...

In plaats van naar onze OW's te kijken, is het in jouw geval misschien weer beter om te kijken naar je eigen opmerkingen.
Dat er een kans inzat dat je weer een OW zou krijgen, heb je zelf in de hand. En JIJ bepaalt de manier waarop je er eentje uitlokt.
Het is zo makkelijk om steeds naar degenen te kijken die de waarschuwingen uitdelen, maar als je ons vraagt verder te kijken dan je opmerkingen, waar moeten we dan naar kijken op een forum?
Nogmaals, het is niet op de persoon gericht, maar op de berichten die iemand plaatst. En zo'n opmerking over WOII kan gewoon niet.
Heeft niks met vriendjespolitiek te maken, maar meer met afwegen wat je wilt zeggen en hoe je iets gaat zeggen.
Er is niks mis met een gewone discussie, en daarvoor zal je ook heus geen waarschuwing krijgen, dat begrijp je zelf toch ook wel neem ik aan. Lachen Dus je hebt je waarschuwingen zelf in de hand.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:04

Anoukie schreef:
Rom, Bokt is juist zo populair omdat het groot is, omdat er dus veel mense zitten met allemaal verschillende verhalen en ervaringen, positief of negatief. Zoals jij het stelt, zou er helemaal geen Bokt meer zijn. Het zou absoluut doodbloeien of toch weer groot groeien.

Dat ben ik niet met je eens. Bokt is groot omdat het populiar is volgens mij. Zoals ik het stel blijft er echt nog een heel groot bokt over. Ik zie het een beetje zoals je bij verenigingen vaak ziet.

Er is een klein clubje.
Daar hebben ze altijd dikke lol, de buitenwereld ziet dat en denkt: "Hey, tof! Daar gaan wij ook heen!"

Vervolgens groeit en groeit die vereniging. Met het groeien van het aantal mensen groeit ook de onrust tussen de leden. Sommige kunnen niet meer met elkaar door 1 deur. Het bstuur heeft het altijd gedaan. De sfeer verdwijnt en iedereen klaagt dat het vroeger zo gezellig was.

Dan vertrekken de eerste leden, de leden die het goed met elkaar kunnen vinden en zich kunnen vinden in de vereniging blijven. Iedereen vreest voor het voortbestaan van de vereniging, maar zie daar, de gezellighied en het plezier komen terug!

Een klein gezelschap die met plezier bij de vereniging komen. En de cirkel is rond.