Officiele waarschuwingen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:01

ach soms lopen mensen ook gewoon een beetje te stangen Haha! zonder dat daar echt kwade bedoelingen bij zitten.

Over het algemeen lees ik de teksten die ik op bokt zet wel even een tweede keer om te kijken of ik niet over lange tenen struikel, maar in het dagelijks leven flap ik er ook wel eens dingen uit waar niet iedereen tegen kan... dat dat ook eens op bokt gebeurd lijkt me duidelijk.

Als daar dan een ow voor gegeven wordt is prima, maar hier moet wel over te praten zijn; en dit moet denk ik ook wel weer terug gedraaid als blijkt dat het banketstaaf op getypt is dan dat het daadwerkelijk bedoeld is.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:02

En dat is ook gebeurd in het geval van Sjuimpje die een OW had ivm dat topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:04

Natuurlijk mag je niet terug hakken
Maar aan de andere kant, wie de bal kaatst...
En dat was er nu 1 van.
ze deed het om uit te lokken en weer krijgt diegene die terug reageert de OW
En dat is niet eerlijk

En dat was ook een onderwerp wat laatst al eens eengehaald wer over OW's en bans.
Nu is het niet eens per pb, maar duidelijk leesbaar voor iedereen in het forum.
En toch word er door het beheer zo gereageerd.
raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:07

Citaat:
als blijkt dat het banketstaafliger op getypt is dan dat het daadwerkelijk bedoeld is.

waarom is die van mij dan nooit terug gedraaid.
Na 1000 x aangegeven te hebben dat het niet om te hakken was.
Ben ik zo ongeloof waardig?
sjee zeg Scheve mond

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:08

Willen al diegene die nav dit topic een OW hebben gehad nu opstaan?

*staat*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:13

ik wil hier wel op reageren Haha!

Ben een jaar helemaal niet op bokt geweest, omdat ik het toen niet eens was met de gang van zaken.
Op een gegeven moment kan je het toch niet laten om weer te gaan lezen, ontdekte op dat moment toch enige veranderingen
Verbeteringen zelfs, kan je 1 ding zeggen, voor dat jaar, was een topic als deze allang naar de duistere catacomben van bokt verdwenen.

Ik zie steeds meer een open discussie over de gang van zaken hier, waarin je iig je frustraties kwijt kan OK dan!

Heb het topic doorgespit en van begin af aan vond ik het een topic wat behoorlijk uitdagend was, vragen om opmerkingen ed.
De toon in het topic, in zijn algemeenheid was bijzonder onprettig
Laat ik zeggen, zo kwam het iig op mij over.

Dat daar waarschuwingen zijn gegeven lijkt mij wel duidelijk, zonder hier verder op details in te gaan.

Probeer eens objectiever te lezen, of doe zoals ik, ga een poosje weg, het helpt, dat kan ik je verzekeren

Mijn indruk is, met zo ontzettend veel gebruikers, dat bokt er best mee door kan en dat er voldoende inspraak is gekomen, wat niet wil zeggen, dat het nog beter kan

Zelf ben ik in dat jaar moddie geworden op een ander forum, kan je 1 ding vertellen, moddie/beheerder zijn is zeker niet gemakkelijk, ik denk dat ik daar ook van geleerd heb.
Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 11:20

*staat*

En verder heb ik mijn punt nu wel duidelijk gemaakt denk ik, alleen Bart leest niet alles of geeft niet overal antwoord op.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:25

geral schreef:
Zelf ben ik in dat jaar moddie geworden op een ander forum, kan je 1 ding vertellen, moddie/beheerder zijn is zeker niet gemakkelijk, ik denk dat ik daar ook van geleerd heb.
Haha!


ben ik helemaal met je eens... Ik denk meer dan eens bij mezelf. "BLij dat ik geen Bart heet Haha! " Hoe je het ook doet je doet het nooit goed.

In geval van het hierboven omschreven probleem tussen een aantal bokkers lijkt mij dat er een partij toch in bescherming genomen word. Misschien is dat ook wel nodig want de partij die in bescherming genomen word heeft helaas kwaad bloed gezet bij een aantal zeer duidelijk voor hun eigen mening en ideeen opkomende bokkers. Ik kan me voorstellen dat bokt beheer vind dat ze een beetje afgeschermd moet worden. Toch vind ik dat mensen die bepaalde uitspraken doen of bepaalde acties ondernemen niet te veel beschermd moeten worden....... uiteindelijk is het natuurlijk zo dat als je met vuur speelt je ook op de blaren moet zitten. Mevrouw heeft een aantal niet zo slimme acties ondernomen en tja wordt daarop afgerekend. ZO werkt het in de maatschappij en ook op bokt! Als ik mijn baas tegen de schenen schop verlengt hij mijn contract niet. Hoef ik nu niet om te gaan huilen want dan had ik maar in zijn straatke moeten praten....... heb ik niet gedaan en nu mag ik op de blaren zitten......

Mijn punt, beetje beschermen mag best, maar een mens dient nog altijd verantwoordelijkheid te dragen over zijn eigen acties/woorden

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:32

Klopt. Als die persoon dan ook afgerekend wordt op de huidige acties/woorden en niet op dingen van 2 jaar geleden. En ja, als Phia zit te hakken krijgt ze net zo hard een OW. Probleem is hier vooral dat er gewoon niets aan te vangen is met de huidige situatie aangezien Phia meteen 20 man over zich heen krijgt, onafhankelijk van wat ze zegt. Als er 1 regel erg duidelijk is op Bokt dan is het het 'persoonlijke vete' verhaal wel... Dat mensen problemen met elkaar hebben is niet te voorkomen, ik voel me ook niet echt geroepen om die problemen op te lossen. Enige dat ik wil is dat mensen die problemen buiten Bokt houden, en dat werkt IMO 2 kanten op, zowel richting 'anti-fans' als richting Phia zelf (+aanhang). 't zou een hoop helpen als die twee partijen niet constant op elkaar zouden zitten hakken en elkaar gewoon lekker met rust zouden laten of desnoods totaal zouden negeren.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:47

Bart, ik heb in dit topic toch ook veel reacties gehad van mensen welke het niet met mijn rijden of optoming eens waren?
Hoor je mij janken? Heb ik bij iemand geklaagd?
Nee, ik heb geprobeerd het zelf op te lossen met humor die vroegah wel op Bokt werd gewaardeerd en nu opeens niet meer mag.
Joh, jullie je zin, ik ga vanaf nu ook bij elke wanklank die richting mijn kant op komt bij het modteam aankloppen. Gaan we het gewoon op die tour spelen.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 11:49

Ja en toch te erg voor woorden dat het zo ver moet komen? Of is dit dan wat "jullie" moddies willen???

Sorry maar ik weet het niet meer op dit forum!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:00

Zou het niet beter zijn als men een waarschuwing krijgt dit te vermelden?Nu heeft men vaak het idee dat men denkt dat anderen alles mogen en alles kunnen.Lijkt me dat als men weet van mekaar dat men een waarschuwing krijgt het gehak ook wel een keer is afgelopen op mekaar. Want nu heb je soms zoiets van ben aangevallen maar er gebeurd niks mee.
Laatst bijgewerkt door joshua op 09-10-03 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:02

Sjuimpje schreef:
Willen al diegene die nav dit topic een OW hebben gehad nu opstaan?

*staat*

*gaat zitten*

Maar ben het nog steeds niet eens met het beleid,
het is al vaker gezegd, maar er zijn mensen die de gebeten hond spelen en helaas worden alleen de hard blaffende Bokkertjes gehoord...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:07

Ook zie ik dan nog een verschil tussen iemand die 1000 berichten plaatst per maand en een keer een aanvaring heeft,
of iemand ie 10 berichten plaatst per maand en ook meteen aanvaringen heeft.
Zegt procent gewijs wel wat over de berichten van een bokker.

Verder in het X verhaal verder te gaan.
Wie had daar de 1e opmerking die dan (ook) niet door de beugel kon?
Geloof niet dat ik daar Anoukies naam zag staan? Toch heeft die de waarschuwing.

En als er 20 man over 1 iemand heen valt, is dat zeker niet goed te praten, maar je zou je wel eens af kunnen vragen waarom dat zo is?

En wat Sjuim al zegt, elke keer als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent, moet je dan aan de bel gaan trekken?

Trek nog maar een paar nieuwe modies aan, want dan krijgen jullie het nog druk Haha!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:10

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het juist de charme van een forum vind dat er af en toe wordt gehakt. Moeten we dan alleen maar in het gereel blijven. Ik denk dat de meeste personen wel mans genoeg zijn om hier mee om te gaan en zo jammer zijn dat juist die mensen ide niet bang zijn om 'de klappen op te vangen' gaan indammen.

*zit gewoon trouwens, want ik maak me niet zo druk*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:10

Precies,
in het bewustte topic wordt gesteld dat je tegen de gevestigde orde (waar ik onderdeel van uit zou maken Verward ) niets zou mogen kunnen/zeggen.
Ik durf wel te beweren dat het eerder andersom is.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:12

dat is mij ook opgevallen, af en toe vind ik het zelfs sneu worden.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:14

ik ben inderdaad voorzichtiger met jonge of nieuwe bokkers dan met bijvoorbeeld een sjuimpje of RK (die kunnen wel tegen een stootje)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:14

Dat heb ik zojuist in een pb naar Bart ook gezegd Kawa, maar bedankt dat je het ook ziet. Ik wil hier verder niemand mee benadelen maar ik wil zelf uiteraard ook niet benadeeld worden!

*staat nog steeds* en ik heb van Bart nog steeds geen bevredigend antwoord gehad. Het lijkt mij dat er nu toch ook wel genoeg argumenten zijn gegeven dat mij OW niet terecht is en dat die eigenlijk best wel ingetrokken mag worden.

En ik met mijn nauwelijks 1500 berichten en al 2 waarschuwingen. Ik kan echt niet zeggen dat ik zulke gemene dingen tegen de Bokkers zeg (bovendien, niets dan de waarheid, soms misschien wat ongenuanceerd maar nooit onterecht). Het lijkt er meer op dat Bart een persoonlijke vete tegen mij heeft,...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:16

gijsenkim schreef:
ik ben inderdaad voorzichtiger met jonge of nieuwe bokkers dan met bijvoorbeeld een sjuimpje of RK (die kunnen wel tegen een stootje)

Je bent een Boktbikkel of je bent het niet...

*Oh nee, mag ik ook al niet meer zeggen Scheve mond *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:17

gijsenkim schreef:
ik ben inderdaad voorzichtiger met jonge of nieuwe bokkers dan met bijvoorbeeld een sjuimpje of RK (die kunnen wel tegen een stootje)

Zie je wel dat je wat tegen mij hebt, ik wist het wel Huilen

Bart!!!
Kim heeft persoonlijk vetes tegen mij en ik kan er niet meer tegen, boehooeeeeee Huilen Huilen


Is het geloof waardig?, Sorry Kim voor je OW nu

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:17

gijsenkim schreef:
ik ben inderdaad voorzichtiger met jonge of nieuwe bokkers dan met bijvoorbeeld een sjuimpje of RK (die kunnen wel tegen een stootje)


En ik kan er ook goed tegen durf ik wel te zeggen, ik sta mijn vrouwtje wel en blijf ook zeggen wat ik vind (zolang het mij persoonlijk betreft en mijn dieren met rust worden gelaten ook nog vrij netjes volgens mij Scheve mond ).

Maar ik heb Bart niet meer gehoord. Is je OW trouwens ingetrokken Sjuim???

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:18

ooops slik........

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:20

Svp geen slowchat van maken dames en heren, ik ben nog steeds erg serieus en ik strijd momenteel nog steeds voor mijn rechten (toch maar de FNV aanspreken?).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:24

ja een bond voor bokkers

Grapje, maar ik heb in die tijd ook honderd keer gevraagd waarom mijn waarschuwing nu terecht gevonden werd.
Maar ook nooit een duidelijk antwoord op gehad.
Ja dat er gehakt werd, maar dat was niet de bedoeling.
Maar dat word dan blijkbaar niet geloofd Verward

Als jij bv die opmerking had gehad en ik had er daarna wat over gezegd was er niets aan de hand, en nu wel.
Dat vind ik raar.
want vond en vind die opmerking nog steeds super.

Dus ben benieuwd in jou geval.