En niet eens het hetero stukje groter maken en me gelijk geven, zo jammer weer dit hé.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-11 21:48
Fop Account?! Paar meiden die in een scheur liggen met hun fopaccount, om alle vrouwen die denken ''Jeeeeej, weer een man die paarden leuk vind, hebbuhhhh ''
Anoniem
DonRoubos schreef:
En niet eens het hetero stukje groter maken en me gelijk geven, zo jammer weer dit hé.
Sorry! Ach als homo heb je hier op bokt niet zo veel te zoeken(gezien het feit dat 90% vrouw is)! Dus laten we maar blij zijn dat je hetro bent
TinePine
Ik dacht bij Wilde Willem aan een maffe shetlander. Die oplossing met die zak op het hoofd
Anoniem
Geplaatst: 14-12-11 21:49
Share schreef:
Fop Account?! Paar meiden die in een scheur liggen met hun fopaccount, om alle vrouwen die denken ''Jeeeeej, weer een man die paarden leuk vind, hebbuhhhh ''
Heb jij iets op te biechten?
Anoniem
Geplaatst: 14-12-11 21:52
Ik niet.. Heb gewoon een voorgevoel... vind *zijn* post op een of andere manier niet ''echt'' ??? Krijg niet het idee dat het werkelijk een man is.. Maar gewoon eerder een grap van een stel meiden die zin hebben in een grapje op bokt
jolandapinky
Geplaatst: 14-12-11 21:59
vind het ook knap dat een nieuw iemand gelijk foto's kan plaatsen, mij lukte het niet
Ik niet.. Heb gewoon een voorgevoel... vind *zijn* post op een of andere manier niet ''echt'' ??? Krijg niet het idee dat het werkelijk een man is.. Maar gewoon eerder een grap van een stel meiden die zin hebben in een grapje op bokt
Als jezelf al Wilde Willem op een forum noemt.. Dan twijfel ik toch wel aan de echtheid. Maar dames zullen we hem zijn lolletje gunnen en om hem beginnen te vechten?