Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blubdevis schreef:Nou daar sta ik ver boven hoor.. maar dit geeft wel aan dat je weet hoe het hier werkt
..
blubdevis schreef:Ja, dat zal ongetwijfeld, Hyves was ook ons grootste social network, maar ondertussen komt Facebook toch wel redelijk dichtbij.. Z'n 'wereld' positie moet je maar zien te behouden, en als je zo omgaat met je gebruikers zou het zo maar kunnen zijn dat Bokt er over, noem eens wat, één jaar uit ligt..
blubdevis schreef:@Mossel, maar vind jij dat leuk? Ik bedoel dan om zo bestempeld te worden?
Mossel schreef:blubdevis schreef:@Mossel, maar vind jij dat leuk? Ik bedoel dan om zo bestempeld te worden?
Nee tuurlijk niet, alles behalve. Maar wat kan ik er aan doen? Ik kan keihard roepen dat het niet zo is, maar als iemand eenmaal dat beeld gevormd heeft en zich daarop vast blijft houden kan ik hoog of laag springen er komt geen verandering in. Ik heb mensen al zo vaak uitgenodigd om me dan maar beter te leren kennen, ook dat willen ze vaak nietdus dan moet je er maar mee dealen. En ach, het is maar een forum, ik hoef die mensen niet elke dag op straat tegen te komen/aan te spreken.
blubdevis schreef:Ja, dat zal ongetwijfeld, Hyves was ook ons grootste social network, maar ondertussen komt Facebook toch wel redelijk dichtbij.. Z'n 'wereld' positie moet je maar zien te behouden, en als je zo omgaat met je gebruikers zou het zo maar kunnen zijn dat Bokt er over, noem eens wat, één jaar uit ligt..
acera1991 schreef:ben het wel met je eens. kreeg net een mailtje van zo een moderator dat mijn topic niet zo zinvol is. tja dat was het wel maar om hem dan gelijk te sluiten en dan ook nog eens streng toespreken dat doe je niet weer ! PFFFF. Belachelijk slaat ook helemaal nergens op. Het was maar een geintje en een geintje is op zijn tijd toch ook wel leuk ?? Ik vind dus ook dat ze aardig zeiken.
blubdevis schreef:Nog een voorbeeld: ik had een bericht gepost, maar 3 minuten later heb ik de openings-post gewijzigd, om die reden kwam er een slot op en kreeg ik een boos mailtje!!.. omdat je je topic aanpast.. !!!!
blubdevis schreef:De mod PB
blubdevis schreef:Waarom niet? Er staan geen namen in.. geen datum, geen tijd.. Het is ter INFO, dus INFOrmatief, en draagt bij aan dit topic, juridisch verantwoord dus..