Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinto_1 schreef:Wat mij opvalt is dat ik heel veel SA topics voorbij zie komen met de meest gruwelijke verhalen, en die tzt allemaal "doodbloeden". Oftewel, je hoort er niets meer van, en dus gaan mensen zich afvragen of het hele verhaal wel waar is...
Dan vraag ik me wel af of SA accounts niet gecheckt worden. Kloppen de feiten in het SA topic met de achtergrond van degene die het account heeft aangevraagd, dat is toch wel na te gaan voor de mods?
Shellyke schreef:De duimen worden alsmaar groter en groter. Het lijkt soms wel een wedstrijd wie met het zieligste verhaal komt en daarmee de meeste aandacht naar zich toe weet te trekken.
pinto_1 schreef:Wat mij opvalt is dat ik heel veel SA topics voorbij zie komen met de meest gruwelijke verhalen, en die tzt allemaal "doodbloeden". Oftewel, je hoort er niets meer van, en dus gaan mensen zich afvragen of het hele verhaal wel waar is...
Dan vraag ik me wel af of SA accounts niet gecheckt worden. Kloppen de feiten in het SA topic met de achtergrond van degene die het account heeft aangevraagd, dat is toch wel na te gaan voor de mods?
nickyu schreef:jezoes , kan ik dan nergens reageren onder direct beschuldigd te worden van aandachttrekkerij?
.
kwakernoot schreef:Kijk ik vind het wel vermakelijk als een pennykind(mens) verzint dat ze wilde hengsten zadelmak maakt.
Die doet er verder niemand kwaad mee.