Straks geen groentje meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:38

slimmerik schreef:
Nou ik zie het anders. Voel me niet zo'n azijnpisser en zie er gewoon de humor van in :D

niemand kan zeiken op het dak boven haar hoofd ;)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:39

Sleeper schreef:
Tjonge, ik bemoei me nooit met dit soort dingen. Maar ik zie die opmerking als een grapje, niet meer en niet minder. Soms lees je dingen ook te negatief omdat je zelf negatief over dingen denkt, dat ligt dan aan je zelf niet aan de poster.

Amen.
Wat een overdreven gedoe zeg...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:45

Sja hoe zeggen modjes mij dat weer in elke "sturende PB"
"je zit hier lang genoeg om te weten hoe bokkers zulke opmerkingen interpreteren dus pas je wijze van reageren aan".
Nou, volgens mij krijgt goeroe hier een sterk staaltje "koekje van eigen deeg". :D

Mij kan het trouwens geen zak schelen hoe ze afscheid neemt en of het al dan niet gemeend is. Maar ik geef eerlijk toe dat ik het leuk vind om te zien. :D Als iemand dit had moeten zien aankomen was het Goeroe wel en nou springen er ineens een boel groentjes boven op om haar te verdedigen. Kan een zwarte bokker dat ni het vervolg ook verwachten nu?

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 19:18

Ayasha schreef:
Als iemand dit had moeten zien aankomen was het Goeroe wel en nou springen er ineens een boel groentjes boven op om haar te verdedigen.

Ja poeh, wat ziet het hier ineens ontzettend groen. :+

Jammer dat sommige mensen oordelen op basis van een verkeerd gevallen grapje en niet op hoe ze mij als moderator (misschien zelfs niet eens) hebben leren kennen. Natuurlijk zit er een kern van waarheid in mijn opmerking, want één van de taken die een moderator heeft is om anderen als dat nodig is op de regels wijzen. Niet om die persoon te pesten maar juist om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden. Ik heb steeds mijn best gedaan om die vervelende boodschap zo goed mogelijk uit te leggen en durf er ook best voor uit te komen dat het mij een kick gaf als bleek dat de boodschap op een goede manier was geland. Ironisch dat dat uitgerekend nu niet lukt, want als groentje lukte het meestal wel om de juiste toon te vinden. Dat is trouwens ook één van de leuke kanten van het modereren, want je komt er dan achter dat zelfs bokkers die op het openbare bokt naar en sfeerverpestend kunnen reageren in het persoonlijk contact vaak juist wel heel leuk zijn. Laat ik mijzelf maar troosten met die positieve gedachte. :)