Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Jespri schreef:Jammer dat je deze ervaring hebt met de mod's, ik ben tot nu toe wel altijd tevreden geweest.
.
ligt eraan hoe je bent en wat je postgedrag is
en het verschil tussen ons postenaantal wijst mij uit dat ik net even wat fanatieker ben
Anne_GTI schreef:Aangezien jij gewoon zwart bent kan je het wel hebben over een NoGo-area
![]()
*dit is humor en ook als zodanig bedoeld!* *edit* *Geen persoonlijke aanval op NoGo*
Ojajoh schreef:Jespri schreef:Jammer dat je deze ervaring hebt met de mod's, ik ben tot nu toe wel altijd tevreden geweest.
.
ligt eraan hoe je bent en wat je postgedrag is
en het verschil tussen ons postenaantal wijst mij uit dat ik net even wat fanatieker ben
PussInBoots schreef:Anne_GTI schreef:Aangezien jij gewoon zwart bent kan je het wel hebben over een NoGo-area
![]()
*dit is humor en ook als zodanig bedoeld!* *edit* *Geen persoonlijke aanval op NoGo*
Das de oplossing! * geen persoonlijke aanval op...*
Ojajoh schreef:Jespri schreef:Ik post het meest in HK topics die worden volgens mij niet meegeteld.
Daarbij hoeft dat toch nog niet uit te maken? Ik denk dat er meerdere zijn met meer post aantalen dan ik die ook geen slechte ervaringen hebben met mods.
zie mijn voorgaand bericht.....
vuurneon schreef:Maar goed, stel ik TeM nou op de reactie van Anne_GTI omdat ze even 'naar' uithaald naar Pussinboots, die dat zelf niet zo ervaart. Hoe gaan de mods daarmee om?? Want iets is pas persoonlijk als je het toch zelf ook zo ervaart?
Ojajoh schreef:wil jij niet zo persoonlijk uithalen ja!