Len Jammer dat je weer in het zwart gaat.Maar begrijpelijk. Bedankt voor al je inzet! En succes met je zwarte kleurtje
Patriciavt schreef:Een drijvende steen?? Len is zeker wel geschikt, alleen past de bzc er nu even niet bij...Was ook een grapje hoor Ik weet heel goed dat Len een supermid is geweest
Goh Len, das even schrikken!Jammer dat je stopt, kom nooit met de BZC in aanraking dus wat dat betreft hoor je mij geen oordeel vellen In ieder geval bedankt!
Dat is zeker schrikken zeg... Joh ik was nog wel zo blij voor je toen je het kleurtje kreeg. Maar wie weet komt jouw moment nog wel. Welkom in de meute
Rijerijerije schreef:Geen gezicht Van Jans ook nog steeds niet trouwens... Helemaal mee eens!Bedankt voor je inzet Len
Zelfs een namechange én geen ondertitel meer?! Dat is wennen.... Hoezo de nieuwe naam? Om ons een winterdip te besparen hoop ik?
xingridx schreef:Nee, om alle autistische mensen op Bokt ernstig van slag te brengen Idd Al vind ik het wel mooi gekozen!
Tijd voor nieuwe dingen. Namechange zat al een tijdje in het vat, maar ik wist niet wat. En dan ineens komt iemand met dé suggestie!