Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Maarre ik vraag mij nu wel af: stel ik heb anorexia nervosa en vertel mijn methode, wordt het dan ook gesloten?
(kijk, ik snap de verantwoordelijkheid wel hoor, t blijft wel een heel gevoelig onderwerp)
Niezel schreef:Ik ga met Yamcha mee.
Ik kan me meestal niet vinden in slotjes en dergelijke, in deze dan weer wel, Bokt mag en kan hier geen verantwoordelijkheid in dragen.
Broccoli schreef:Ik vind het ook een naar idee dat TS zo afgekapt wordt. Hoe moet dat voelen...
Broccoli schreef:vuurneon schreef:Maarre ik vraag mij nu wel af: stel ik heb anorexia nervosa en vertel mijn methode, wordt het dan ook gesloten?
(kijk, ik snap de verantwoordelijkheid wel hoor, t blijft wel een heel gevoelig onderwerp)
Anorexia Nervosa heeft geen methode. Dat is een ziekte.
En ja, die worden ook gesloten. Zijn al meerdere topics over eetstoornissen gesloten.
Thirty schreef:Broccoli schreef:Ik vind het ook een naar idee dat TS zo afgekapt wordt. Hoe moet dat voelen...
Afgekapt? Ze vraagt zelf om een discussietopic, en vervolgens klaagt ze omdat het een discussietopic is. Tja![]()
Dat snap ik ook al niet![]()
Ik bedoel, open dan een topic met een hulpvraag. Dan had ze hele andere reacties gehad, waar ze misschien meer steun aan had gehad.
Niezel schreef:Ik ga met Yamcha mee.
Ik kan me meestal niet vinden in slotjes en dergelijke, in deze dan weer wel, Bokt mag en kan hier geen verantwoordelijkheid in dragen.
Thirty schreef:Broccoli schreef:Ik vind het ook een naar idee dat TS zo afgekapt wordt. Hoe moet dat voelen...
Afgekapt? Ze vraagt zelf om een discussietopic, en vervolgens klaagt ze omdat het een discussietopic is. Tja![]()
Dat snap ik ook al niet![]()
Ik bedoel, open dan een topic met een hulpvraag. Dan had ze hele andere reacties gehad, waar ze misschien meer steun aan had gehad.
Thirty schreef:Niezel schreef:Ik ga met Yamcha mee.
Maar er worden helemaal geen ideeen aangedragen, ik zie echt het probleem niet. En al helemaal niet het verschil met de andere topics.
Noem mij maar een domme koe. Maar een duidelijke uitleg zodat ik het verschil snap, heb ik nog niet gelezen!
Yamcha schreef:Dat ligt eraan, als er voorzichtig, en met het besef dat het om een heel gevoelig onderwerp gaat, was gediscussiëerd, had TS er zeker iets aan gehad, nu geeft zij zelf aan weg te willen blijven uit het topic, omdat ze hoopte op begrip, en iig een liefdevolle arm in het geestelijke om zich heen, maar dat kreeg ze niet. Wel een paar heel harde oordelen, en aan de reacties van die TS te lezen, hebben die haar erg gekwetst. Dat was absoluut niet nodig geweest.
Yamcha schreef:Als je weet, dat iemand die suïcidaal is,
Citaat:Ik ben benieuwd, wat vind bokt! Brand los!
Citaat:Ik reageer niet meer in dit topic. Mensen reageren keihard, dat geeft niet maar ik krijg niet eens de kans om te reageren.
Thirty schreef:Oh, dat is niet mijn sterkste punt, dat kloptZal het waarschijnlijk ook nooit worden. Oefening baart kunst, hoop ik.
Maar dan nog...nou ja, ik laat het hier maar bij, want het wordt een oeverloze discussie en ik moet eten kokenHelemaal snappen zal ik het niet doen, soit!