Ik neem afscheid *ps lees de update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:48

Erg jammer dat je weg gaat. Wel opvallend dat er nu zoveel mensen weg gaan op bokt. Hoog tijd voor de leiding om eens wakker te worden!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:06

Ik denk dat jouw keus gewoon gerespecteerd moet worden,je moet je tenslotte fijn voelen.
Als jij voor jezelf de keus hebt gemaakt dat je niet prettig voelt op bokt,dan moeten wij dat respecteren.
Dat neemt niet weg dat ik het heel jammer vind om nergens meer jouw menig of verhaal te lezen.Tuurlijk,zoiets ga je missen.
Je zegt van jezelf dat je eigenwijs bent,maar ben alstublieft niet te eigenwijs om terug te komen als je de bokkers mist.
Ik ken je niet persoonlijk en heb nog niet veel van je gezien op bokt(misschien net andere dingen lezen) maar ik weet dat het me zeker op gaat vallen dat het woordje fasel met een avatar eronder er niet meer is.
Je hoorde er toch bij en jou gaan missen zal dan ook zeker door vele bokkers gedaan worden.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:17

Fasel, ik zal je missen Verdrietig . Ik begrijp je argumenten helemaal, maar ik vind wel dat je nu jezelf tekort doet en wegcijfert. Laat je niet wegjagen door het beleid....en probeer er juist wat moois van te maken. Er zijn zoveel dingen die WEl de moeite waard zijn op Bokt. Ik ben ook geregeld een beetje "boktmoe"vanwege teleurstellingen, maar ik zou ook weer heel veel leuke dingen missen als ik er niet meer zou komen.

Wat je ook doet, ik begrijp het wel. Nogmaals, ik vind het heel jammer als je gaat.

In ieder geval het beste

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:22

Hey fasel.. niet weg gaan.. leuke bokkers kunnen helemaal niet gemist worden... ik hoop dat je blijft en anders het beste... Scheve mond

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:22

heel jammer, maar ook wel een stukje begrip van mijn kant! Ikzelf zou niet zo snel wegrennen, maar meer terugvechten (tot het bittere end... Knipoog ).

Ik hoop dat we je over een poos weer kunnen verwelkomen!!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:01

Huilen Fasel moet blijven!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:51

Margreet schreef:
Ik meen mij trouwens een soort ongeschreven regel te herinneren (of misschien inmiddels zelfs geschreven?) dat dit soort topics niet mogen Verward

Ik denk dat het in dit geval onderdeel is van wat er op dit moment speelt en als zodanig een aantal meningen over Bokt kan opleveren die waardevol zijn.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 09:26

Dag lieve Bokkertjes,

Zit op mijn werk en lees. Tranen staan in mijn ogen Verdrietig . Wat ontzettend lief.

Dit weekend was goed om eens even heel goed na te denken. Misschien dat ik het heb doen overkomen alsof bokt een en al slechtigheid is. Dat is natuurlijk niet zo. En velen denken dat dit alleen maar met Lovely te maken heeft. Ook dat is niet zo. Ik kreeg te maken met veel irritaties van het laatste half jaar. Lovely ken ik als moderator en verder niet. Maar het moderaten deed ze goed. Bart, jij denkt dat jij mij uitleg verschuldig bent. Absoluut niet. Maar, ik vind wel dat als jij op zo'n vage manier een mededeling plaatst je moet verwachten dat mensen hun vraagtekens gaan hebben. Hetzelfde geldt voor de ban van Steef. Actie vraagt om reactie. En bij de bokkers krijg je die vast en zeker.

Goed, als op een gegeven moment iets teveel gaat spelen (tenslotte zat ik 70% zo niet meer van mijn tijd op bokt, dan moet je even rust nemen om te ademen en te denken. Want je bent maar gebruiker maar je krijgt wel gevoel met je medebokkers als je zoveel tijd hier besteedt. Fout? Misschien, maar zo ben ik. DE mensen die reageren in dit topic tekenen dat toch. En dat geldt hetzelfde in het topic van Zep, Lovely en Steef.

Toch, na vanochtend eens bijgelezen te hebben zie ik dat de boodschap wel degelijk is overgekomen. En dat vind ik positief. Dat maakt me weer een beetje blij.

Hoe gaat dat nu met mij? Ik weet het niet. Ik zal voorlopig voor mezelf eens kijken hoe het gaat. Het valt me zwaar de lieve bokkers vaarwel te zeggen. Zeker als je in zo'n weekend aan bijvoorbeeld de Dorinedag gaat denken. Moeilijk moeilijk.

Iemand zij, wees niet te eigenwijs om terug te komen. Ik ben eigenwijs, en dat blijf ik waarschijnlijk ook altijd Haha!.

Nou ja, wat maakte het weekend voor mij helder? Bokt zomaar verlaten is moeilijk met alles wat we hier al gedeeld hebben. Maar, er zal het een en ander moeten veranderen. Anders is het voor mij persoonlijk toch een beetje gedaan. Dan gaan de verkeerde dingen mijn hoofd beheersen en dat wil ik niet. DAn heb ik liever persoonlijk contact met de bokkers overmijn mail of msn.

Hoe dan ook, ik heb nu weer wat vertrouwen terug. Er wordt geluisterd en ik vertrouw erop dat er ook wat gedaan wordt. Dat hoeft niet naar mijn zin te zijn want wie ben ik. Maar er moet wel wat minder achter de muurtjes gebeuren. Geef je een mededeling? Verwacht dan reacties. Die hoeven niet altijd positief te zijn. Mensen zijn ook niet altijd aardig tegen mij. Maar ze hebben het soms wel bij het rechte eind. En daar moet je dan ook voor open staan, hoe moeilijk dat ook is.

Voor wat betreft mijn vriendin. HEt gaat hier niet om iemand die doodgaat of doodgegaan is. Evengoed doet het niet minder verdriet. Maar ook daar hou ik mijn vertrouwen maar vast. Verdrietig . Dat is ze me meer dan waard.

Margreet, jij zegt deze topics mogen niet. Misschien ben ik dan in overtreding. Maar mijn normen en waarden zijn dan misschien ietsje anders. Ik heb geleerd dat wanneer je je veel onder bepaalde mensen bevindt je je voorstelt. Tegelijkertijd als je weggaat neem je afscheid. Misschien denken wij daar iets anders over. Als dat al een regel op bokt is is dat misschien een goede om over na te denken.

Tot slot: lieve lieve bokkers, dank jullie wel voor de steun, lieve woorden en berichten. Heeft me veel goed gedaan en doen besluiten het nog eens te proberen. Dit tesamen met het feit dat bokt niet zomaar een forum is. Daar moet voor gevochten worden en ik hoop dat het beheer dat met ons wil doen. Zonder beheer geen bokt maar zonder gebruikers ook niet!!!

Liefs Fasel (die nog even een lantopicje zal openen)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:32

Jeej!!!! Faasje blijft Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:33

gelukt, gelukt, gelukt !!! Afbeelding

Welkom terug, Fasel,
gefeliciteerd bokkende Lovers bokkers!!!

Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 09:36

Stelletje mafkezen. Hou nou op want om de hele dat in tranen te zitten is ook niet wat. Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:37

Wat leuk dat je blijft Fasel!
Welcome back.
Lachen

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:38

Goedzo Lachen

Al snap ik je gevoel wel, ben destijds ook weggegaan van fok, maar daar hang ik nog steeds wel rond afentoe.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:39

Oh lieve schat,goed om weer iets van je te horen.
Ik kan me je reactie wel voorstellen hoor.
Soms zijn er dagen dat iets je te veel kan worden(kan vanalles zijn)en dat je dan een besluit neemt zonder echt bij de gevolgen van je gevoel na te denken is heel normaal.
Jij gaf aan dat het de druppel was,maar zoals ik al zei,bokt is een plek tussen de paarden.Eenmaal dat virus en het is moeilijk om eraf te komen.
Het heeft jou aan gegrepen en dat snap ik,het is tenslotte een stukje vriendenkring geworden(komisch eigenlijk he)
Het geeft helemaal niks hoor dat jij nu achteraf denkt,poeh eigenlijk kan ik het niet missen en dus kom ik terug.Graag zelfs!!!
Neem rustig je tijd,als jij even minder tijd aan bokt wil besteden,is dat jouw goed recht.
Leer wel om sommige dingen er rechts in te laten gaan en er links weer uit.Het is allemaal niet persoonlijk bedoelt en zo hoort het ook te zijn.
Ik denk dat het probleem van vele is dat er niet open genoeg word gedaan.Als men zich vervelend voelt bij een opmerking in een topic hoeft dat niet erger te worden,maar mag men rustig aangeven dat men een antwoord niet snapt of vervelend verwoord vind.Dat is iets wat ik nog steeds mis.Er worden best vaak mensen gekwetst hier(vond ik gisteren nog een topic met rake opmerkingen)
Het punt is dat niemand zich dat realiseerd voordat het te laat is.
Het zal misschien niet mogen dit topic,maar ik ben er blij mee.Het schud veel mensen waker.Jou reactie is dan ook heel normaal.
Ik kan niet meer dan zeggen dat we je liever niet willen missen,want eenmaal aan boord,zul je zeker gemist worden bij vertrek!
Echt fijn om te horen dat je het toch weer wil proberen.Welkom back OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:52

Niet weggaan Fasel We hebben nooit echt contact met elkaar gehad maar ik kon mij vaak vinden in jouw reacties.

Ik denk dat het voor ons bokkers een groot gemis zal zijn als jij er niet meer bent, Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden.

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:53

Fasel schreef:
Stelletje mafkezen. Hou nou op want om de hele dat in tranen te zitten is ook niet wat. Haha!

Sjit! Had ik nou maar niet gereageerd Tong uitsteken Schijnheilig

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:00

JIPPIE Fasel blijft...Yiehaaaaa Party!!

En nou ophouden met janken he Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:06

Fasel hoort er gewoon bij

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:43

Fasel schreef:
Margreet, jij zegt deze topics mogen niet.

Hooo nou even! Dat zijn niet mijn woorden hoor.... Reken mij er niet op af en laat mijn normen en waarden er maar helemaal buiten, want dat voert echt veel te ver.
Van mij mag je hoor, al kom je nog 10x op je besluit terug, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik heb alleen wel eens andere dingen gehoord, van moderators bijvoorbeeld, that's all. Blijkbaar ligt het nu anders. Fine with me.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:55

Fasel, ik vind je een leuke meid, maar je hebt wel een enorm gevoel voor drama zeg!
Het is maar een internet forum, hoor.

Maar goed, welkom terug Lachen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:59

Welkom terug, Fasel OK dan!
Laat je niet kisten Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:05

Welkom terug Lachen . Een weekendje bezinning is soms wel eens goed Knipoog .

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:06

fijn dat je er weer bent. Lachen kunnen we elkaar ook weer in de haren zitten Tong uitsteken

horseless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:55

Jippie!!! Party!! Party!! Party!! Faseltje is terug Haha!
*springt een gat in de lucht en danst een rondje* Tong uitsteken

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 11:57

Margreet"]
[quote="Fasel schreef:
Margreet, jij zegt deze topics mogen niet.

Hooo nou even! Dat zijn niet mijn woorden hoor.... Reken mij er niet op af en laat mijn normen en waarden er maar helemaal buiten, want dat voert echt veel te ver.
Van mij mag je hoor, al kom je nog 10x op je besluit terug, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik heb alleen wel eens andere dingen gehoord, van moderators bijvoorbeeld, that's all. Blijkbaar ligt het nu anders. Fine with me.
[/quote]

Ik zal even uitgebreid uitleggen dat ik het hier over de normen en waarden van bokt had en niet van jou. Misschien had ik het wat beter moeten uitleggen.

Je vraagtekensmiley benadrukt overigens wel je eigen vraag daarover. Maar misschien was dat niet zo bedoeld?