Kayla schreef:Nee idd, ik ga nu slapen en misschien is dat voor meer mensen geen slecht idee
Precies Kayla....lekker slapen...en dan lekker opstaan..en dan is alles weer normaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
machie schreef:whaaaa, machie gaat voor meeloper spelen
Okee, ten 1ste, jammer dat ie definitief is gebant, maar ten 2e, wel een beetje heel erg zn eigen schuld! Je heb een ban voor 90 dagen, maar gaat ondertussen schaduwaccount maken. Sorry, maar imo vraag je dan ook om een permanente... als steef zn 90 dagen had afgemaakt, kan hij gewoon terug, en hadden wij zn weize raad niet hoeven missen...
Heel eerlijk; ik vind het zelf een beetje dubbel!
Ben ik nou meeloper?
Ahhhh toe, mag ik![]()
Sundancer schreef:Maargoed het is altijd jammer als iemand geband is..maargoed daar doe je niets aan....je kunt wel lopen donderjagen...maar daar schiet je niets mee op...
Sundancer"]
[quote="Kayla schreef:Heel bokt op slot?
BartVB schreef:Eeehm, dus iedereen die maar een duidelijke visie heeft of kennis van zaken mag alles doen wat hij/zij wil? Dat zou erg interessante situaties geven
BartVB schreef:Tja, en op een gegeven moment gaat er dan een mooie brief naar zijn provider over abuse en dan is Steef zijn verbinding kwijt, ouders boos, Steef zonder verbinding. Handig
Hmm, andere creatieve oplossing: het bannen van iedereen die contact heeft met de undercover Steef? We verzinnen wel wat. Maar goed. Punt in dit topic is duidelijk I suppose.
holly schreef:Als mijn mening ook telt dan wil ik graag kwijt dat het echt niet makkelijk is om niet te bokken.
Van Steef kan ik me voorstellen dat hij dacht what ever ik maak gewoon een nieuwe naam aan om weer contact te hebben met bokkers want dat is erg leuk en aantrekkelijk.
Een echte ban is dan ook weer zo overdreven terwijl een goed gesprek dit ook goed recht kan zetten.