Algemeen manegeruiter-afzeiktopic openen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:30

Yamcha schreef:
JuliaMaria schreef:
Of gewoon eens wat minder zeiken.. Zou bokt ook wel goed staan :D

Nah, al die onderbouwde, niet zeurende, goed doordachte posts zijn doodsaai, je moet ook ergens tegenaan kunnen schoppen. Bokt is leuk tijdverdrijf wat dat betreft :D

True true :D

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:43

Of gewoon lekker iedereen zn eigen ding laten doen?

Heb ook weleens de hele naturalgroep op mn dak gehad nav een fototopic en een volle inbox van mensen die het wél met mij eens waren maar liever niet een rel wilden veroorzaken. Dat de manier van een ander niet jóuw manier is zegt nog niet dat die per definitie fout is. Staat het je niet aan, post dan gewoon lekker niet.

Denk dat dat nog de beste remedie is voor alle problemen die hiervoor genoemd zijn :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:50

Arabesk schreef:
soms denk ik weleens over 'bokt antwoorden generator' waarbij terugkerende discussies vanzelf worden beantwoord met de standaard posts _O-

Gooi dan gelijk de hele discussie erop :j Hij is redelijk voorspelbaar altijd :')
CoronaLime schreef:
Staat het je niet aan, post dan gewoon lekker niet.

Denk dat dat nog de beste remedie is voor alle problemen die hiervoor genoemd zijn

Ik zou dat wel saai vinden eigenlijk :D

En het is ook wel goed om het te posten als je het ergens niet mee eens bent, een denkduwtje is nooit verkeerd :)

CoronaLime

Re: Algemeen manegeruiter-afzeiktopic openen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:02

Denkduwtje niet nee, maar als er 4 pagina´s lang door word gegaan over hoe vreselijk fout je het doet dan ben je wat mij betreft tijd aan het verspillen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:46

Er komen hier een aantal briljante (doch onrealistische :)) ) ideeën voor centrale topics voorbij! :D

In de praktijk gaan dergelijke topics natuurlijk niet werken. De discussie zal steeds weer her en der opvlammen en een centraal topic eraan wijden heeft om meerdere redenen weinig zin.

Ten eerste is een specifiek platform voor een dergelijke discussie genereren niet iets waar het modteam over het algemeen op zal zitten te wachten omdat het lijkt op een vrijbrief om het hard te spelen.

Ten tweede is het niet erg dat de discussie her en der eens opduikt zolang er maar respectvol wordt gereageerd en in ogenschouw wordt genomen dat men niet tever afdwaalt van het originele onderwerp.

Dit geldt eigenlijk zowel voor 'manegehobbelaar' vs 'mens met tien eigen paarden en grooms' als 'hang alle bitten erin' vs 'ben je gek met je bitten' als 'paarden horen 24/7 op stands met strak bekapte hoeven, dubbele ijzers en drie dekens op' vs 'hoe durf je dat paard aan te raken, dat gaat tegen zijn natuur in'.

(Jullie snappen dat bovenstaande een schromelijke overdrijving van de realiteit is en niet mijn mening reflecteert :D )

Geen centrale topics dus, hoewel het idee nobel is en verder; hou het netjes, speel op de bal en niet op de man en mocht je je storen aan de hoeveelheid topics; dubbele topics kan je een mod over tippen met het rode uitroeptekentje en anders gewoon het topic omzeilen.

Hebben jullie iets aan mijn antwoord? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:43

Joa het zou inderdaad helpen dat mensen wat minder zeuren op bokt :))
Tsja ik zal eerlijk wezen, bitloos/natural vs 'traditioneel'... Die topics open ik al niet eens... Degene die reageren zijn 9 van de 10 keer extremisten die geen discussie voeren maar hun mening neerzetten vol steken onder water, die niet te veranderen zijn. Zo ook met manegehobbelaars vs pensionmensen. Ook daar bemoei ik me al niet eens meer mee, het heeft toch geen nut _O- maar het viel me dus op dat er een heeeeeuuuuuuleboel van die topics waren :))

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:58

In feite is mijn profiel een samenstelling van standaard posts die ik in de loop van de tijd heb gegeven :+

ponieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:10

De TS wil volgens mij gewoon zeggen dat de ruiters van welk niveau ook of manege of niet elkaar gewoon in hun waarde moeten laten en elkaar hier niet over af moeten zeiken en zeker niet in meerdere topics hier op bokt!

Wat heeft die strijd voor zin. Het gaat toch om het plezier en niet wie de beste is enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:41

Dat is zeker zo, maar dat gaat toch nooit lukken ;)
Nogmaals; ik doelde er gewoon op dat er niet talloze discussietopics zouden komen over eenzelfde onderwerp. :)

ponieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:56

Ja ben ook bang dat het niet zal lukken helaas.