berichten van andere gebruiker zoeken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annemun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 09:16

Citaat:
Sommige bokkers hebben een leuke kijk op de paardenwereld of geven inhoudelijk goede posts. Dan is het wel eens makkelijk om snel meer te vinden zonder het halve forum af te moeten zoeken :j .

Precies, dit bedoel ik dus.
Ik ben geen een of andere papparatzi zoals Elizabeth doet geloven.
En Princesspres ... jij hebt 600 berichten meer als mij gepost in ongeveer dezelfde tijd dat we op Bokt geregistreerd staan. Ik reageer slechts wanneer ik dat echt nodig acht of wanneer mijn bericht echt van toegevoegde waarde kan zijn. Het zal wellicht nog enkele jaren duren voordat ik aan de +600 berichten kom.

Ik gebruik Bokt vaak om informatie van te verzamelen. Wanneer blijkt dat iemand veel over een bepaald onderwerp weet te vertellen, vind ik het wel handig om met 1 druk op de knop meerdere posts van hem/haar te kunnen lezen.
Niet meer en niet minder. ;)

Sylvia

Re: berichten van andere gebruiker zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:44

Annemun, even lezen... :) Je hoeft helemaal geen 600+-posts te hebben, maar slechts 25 paardgerelateerde posts. Ook als je alleen post als je bericht in jouw ogen van toegevoegde waarde is, hoeft dat niet lang te duren. :)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:36

Voor het nazien van iemands berichten hoef je niet per se slechte bedoelingen te hebben. Andersom; als je slechte bedoelingen hebt is de functie wel héél handig.

Het correcte antwoord is al een par keer gegeven: zodra je 25 nuttige (!!) posts hebt binnen de informatieve fora kun je je aanmelden bij de kudde. De kudde geeft idd enkele privileges; zo kun je op EA, de niet-paardgerelateerde fora, en inderdaad iemands berichten bekijken.

Uitzonderingen zijn overigens niet mogelijk...

Annemun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 22:51

Dank je wel voor het antwoord _/-\o_
Zal vanaf nu wat losvingeriger gaan worden op dit forum om het quotum te halen :j