Geen eigen foto bij show je nieuwe harnachement.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:13

MelanieB schreef:
Ik vind het nou wel leuk om spullen te posten dus dat doe ik wel gewoon ja, en als ik inyernetfoto mooier vind dan eigen foto gebruik ik gewoon internetfoto :) en anders pben ze maar :Y) simple as that

Waarom?
Als er een topic is 'show je paard' is het toch ook niet de bedoeling dat je gewoon paardenplaatjes van internet plaatst. Bij harnachement kan dat ineens wel. Maar goed, zolang mods zich hier niet duidelijk over uitspreken blijft het een welles nietes.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:26

Gini schreef:
MelanieB schreef:
Ik vind het nou wel leuk om spullen te posten dus dat doe ik wel gewoon ja, en als ik inyernetfoto mooier vind dan eigen foto gebruik ik gewoon internetfoto :) en anders pben ze maar :Y) simple as that

Waarom?
Als er een topic is 'show je paard' is het toch ook niet de bedoeling dat je gewoon paardenplaatjes van internet plaatst. Bij harnachement kan dat ineens wel. Maar goed, zolang mods zich hier niet duidelijk over uitspreken blijft het een welles nietes.

Tsja, dat vind ik toch anders _O- van je eigen paard is er nou eenmaal geen i-net foto te vinden zegmaar. _O- beetje appels met peren vergelijken vind je niet? ;)
Maargoed, ik blijf erbij; moet je zo nodig 'bewijs' hebben of de echte kleur oid zien, een pbtje is voldoende. :D
En idd, zolang mods het gewoon zo laten is het een welles nietes en voor nu mag het nog steeds :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:48

MelanieB schreef:
Tsja, dat vind ik toch anders _O- van je eigen paard is er nou eenmaal geen i-net foto te vinden zegmaar. _O- beetje appels met peren vergelijken vind je niet? ;)

Ik hoop dat je de achterliggende gedachte ervan wel begrijpt, namelijk het feit dat zomaar iedereen zomaar wat kan plaatsen. Ok, dat is geen misdaad en je gaat er niet dood van, maar het hele concept van het topic is dan wel....ja...waardeloos.

Citaat:
Maargoed, ik blijf erbij; moet je zo nodig 'bewijs' hebben of de echte kleur oid zien, een pbtje is voldoende. :D

Het heeft niks te maken met bewijzen of iets dergelijks, het heeft enkele te maken met de opdracht van het topic. Show je harnachement, JOUW harnachement, maw maak een foto van je nieuwe harnachement en laat dat aan de andere bokkers zien. Simpeler kan toch niet?

Citaat:
En idd, zolang mods het gewoon zo laten is het een welles nietes en voor nu mag het nog steeds :)

De mods zijn er blijkbaar toch niet zo over eens dat het gewoon mag, anders waren al de voorgaande berichten die getemd waren niet verwijderd.

Maar goed, dit is mijn mening. Ik wil hier niet gaan bekvechten over een topic waar ik maar af en toe in kijk. Ik kan gewoon de frustratie van de frequente topicbezoekers wel begrijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:52

MelanieB schreef:
Waar zie je dat dan? Of maak een overzichtelijke collage. Collage kan van alles zijn dus en hoeft geen eigen foto te zijn dan.
Vind ook eigs dat je je een beetje aanstelt, wat is er nou zo erg, word je dan jaloers oid? Moet je bewijs hebben dat diegene het gekocht heeft? :?
Foto zelf maken of internet, beide zie je het product en vaak via internet beter.
Zoals wedstrijdjasjes is lastig mooi op de foto te zetten dus dan doe/zie ik liever een nette internetfoto.
:j

Dat :') Zijn altijd zo'n vormloze zakken, of het nu maat 34 of 42 is. Net zoals rijbroeken :')

MelanieB

Re: Geen eigen foto bij show je nieuwe harnachement.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:56

Gini,
Citaat:
namelijk het feit dat zomaar iedereen zomaar wat kan plaatsen

Ik blijf dit niet snappen, als ik nou een foto van een dure weetikveelwat van iemand anders post en zeg dat het van mij is, dan ishet wel goed? (anderen niet wetende dat het van iemand anders is).
Het blijft helaas op mij overkomen als jaloezie in de zin van 'je moet het zelf op foto zetten anders heb je het niet/kun je niet betalen/bewijs dat je het hebt want is duur ofzo'. Als je snapt wat ik bedoel.

Ik snap dat meeste bokkers denken; doe nou eigen foto. Maar dan zijn we ook weer te lui om de pb knop aan te klikken en wat te typen.

Maar ik snap ergens wel het leuke, ik probeer zo vaak mogelijk eigen foto te doen, maar soms komt de kleur dan totaal en al niet tot zn recht en dan vind ik het nou niet bepaald mooi.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:56

Anthea schreef:
MelanieB schreef:
Waar zie je dat dan? Of maak een overzichtelijke collage. Collage kan van alles zijn dus en hoeft geen eigen foto te zijn dan.
Vind ook eigs dat je je een beetje aanstelt, wat is er nou zo erg, word je dan jaloers oid? Moet je bewijs hebben dat diegene het gekocht heeft? :?
Foto zelf maken of internet, beide zie je het product en vaak via internet beter.
Zoals wedstrijdjasjes is lastig mooi op de foto te zetten dus dan doe/zie ik liever een nette internetfoto.
:j

Dat :') Zijn altijd zo'n vormloze zakken, of het nu maat 34 of 42 is. Net zoals rijbroeken :')

Idd :+ En helaas heeft niet iedereen een paspop of iemand die aanfoto kan maken :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:27

Wedstrijdjasjes zijn ook geen harnachement. Sorry, kon het niet laten. :o

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:28

Gini schreef:
Wedstrijdjasjes zijn ook geen harnachement. Sorry, kon het niet laten. :o

Is ook zo maar ach, ik zie het als bijpassend onderdeel van harnachement.
Laarzen ed zijn ook geen harnachement. Eigs alleen tuig :P Maarja dan word het weer zo'n dood topic..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:39

*Hoorde een fluitje wat mij deze kant op trok*

Om even duidelijkheid te geven, het is in het show je harnachement en setjes topic niet meer toegestaan internet foto's te plaatsen. Bij de VMR mods was er onderling even wat onduidelijkheid maar inmiddels hebben we besloten internet foto's niet meer toe te staan om de volgende redenen:
Het topic is destijds opgezet zodat iedereen zijn/haar eigen harnachement en setjes kon showen en zodat iedereen dan bijvoorbeeld ook de 'echte' kleur van dat ene dekje eens kan zien of dat nou een mooie foto is of niet, dat doet er niet toe, het is jouw spul op jouw foto :)
Het is ook veel leuker om eigen foto's te plaatsen of het nou een perfecte foto is of niet, het is jouw foto van jouw spullen.
Ik heb het inmiddels ook aan de openingspost toegevoegd bij de topic regels zodat daar geen onduidelijkheid meer over kan ontstaan :)

Wat jasjes ed betreft, daar is dit topic voor: Tanja @ [RUI] [Centraal]Show je (nieuwe) rijkleding. Max 2 foto's per post
Maar blijkbaar leeft het harnachement en setjes wat meer op Bokt :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 18:16

*\o/*