ik ben het niet met de mod eens smiley

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:00

Goh... de smiley uit de OP heb ik toevallig als mod als zelfspot onlangs ergens een keer gezet toen ik een topic moest heropenen... en wordt het nu tegen me gebruikt. ;( :+
Ik vermoed dus dat die weer rond gegaan is hier op Bokt en nu in dit topic weer uitkomt. :o O:)
Als geintje kan zoiets weleens neergezet worden, maar om er nu een officiële Bokt-smiley van te maken...

patatkraam

Re: ik ben het niet met de mod eens smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:37

Hij lijkt me een beetje overbodig. :+

je kan die smiley niet meer plaatsen als er een slotje op zit _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: ik ben het niet met de mod eens smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 07:19

Ik kan er de humor ook wel van inzien :D
Maar om nou overal een smiley voor te hebben is ook weer zo overdreven.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 07:22

Zo'n smiley zou ook betekenen dat de mods het ook alleen met een smiley af zouden kunnen doen Afbeelding

denk dat bokt en omgeving dan te klein zouden zijn :=

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 07:27

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen nog maar erg goede ervaringen heb gehad met Modjes. Mag het dan niet altijd met hun mening eens zijn, maar hun zijn het meer dan waarschijnlijk ook niet altijd met mijn mening eens. Modjes zijn er nou eenmaal on te zorgen dat Bokt een leuke plek blijft en zitten er inderdaad ( zoals aangehaald werd) ook hun vrije tijd in te steken om te zorgen dat dingen niet uit de hand lopen.
Nou kan ik niet zien waarom een modje problemen zou hebben met een smiley. Meer dan waarschijnlijk vegen ze dat gelijk weer van hun af.
Ik heb in genoeg topics gezeten waar een slotje op kwam en we het met het modje besproken hadden of het weer open mocht en aan hun richtlijnen gehouden hebben en toen ging het gewoon weer open en ging het topic op een leuke manier verder. Af en toe vind ik het een erg goed idee om een slotje te gooien zodat iedereen even kan afkoelen. En tja, het ene modje is nou eenmaal strenger dan het ander, maar het is natuurlijk ook de manier hoe je met de modjes in je topic omgaat he!

buiten dat vind ik het rotopmetjeslotje smiley erg leuk. Ik zou het hier en daar neergooien, niet bedoeld voor een modje, gewoon omdat het een leuke smiley is!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:27

slimmerik schreef:
Zo'n smiley zou ook betekenen dat de mods het ook alleen met een smiley af zouden kunnen doen Afbeelding

denk dat bokt en omgeving dan te klein zouden zijn :=

Die is leuk. :))

Ik snap de bedoeling niet zo van de smiley.. Mod gooit slot op topic, waar wil je de smiley dan plaatsen? :+
Om hem via pb te sturen lijkt me niet zo handig, dan weet de mod in kwestie niet waarom je die smiley nou precies plaatst.