Apart "wie kan ik pb'en"- subforum?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Re: Apart "wie kan ik pb'en"- subforum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:41

Een centraal topic lijkt mij ook nuttig :j

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:50

In ieder geval een punt met allemaal websites en telefoonnummers zou wellicht al een optie zijn. Dus bijvoorbeeld een centraal topic met in de OP een aantal instanties.

Het is natuurlijk altijd beter om professionele hulp te zoeken :)

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 17:15

Dat zou ook kunnen Miseria, op verschillende andere fora is dat soms ook al te zien.

Veel bokkers vinden het irritant om dergelijke topics te zien (tussen voornamenlijk LZP & MW), en veel bokkers hebben de behoefte om met iemand te kunnen pb'en. Ik had het over een subfora in de OP, maar een centraal topic zou imo al goed genoeg moeten zijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:05

Tot zoverre ik weet is het helemaal niet toegestaan om 'wie kan ik pb-en' topics te openen, daar mag je dus gewoon op TeMmen. Zou me dus wel wat krom lijken om dan wel een centraal topic te openen. Plus dat ik het persoonlijk wel raar zou vinden om een vreemde mijn verhaal te vertellen :n

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:22

Winged schreef:
Tot zoverre ik weet is het helemaal niet toegestaan om 'wie kan ik pb-en' topics te openen, daar mag je dus gewoon op TeMmen. Zou me dus wel wat krom lijken om dan wel een centraal topic te openen. Plus dat ik het persoonlijk wel raar zou vinden om een vreemde mijn verhaal te vertellen :n

Blijkbaar hebben veel mensen daar wél behoefte aan. :=

Ik snap dat het niet is toegestaan, en dat daarom een centraal topic een beetje raar zou zijn.
Maar is het misschien handig om dan in ieder geval in de forumregels te zetten dat dit soort topics niet zijn toegestaan?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:06

Even uit de regels:
Citaat:
Inhoudsloze topics Kletspraat is toegestaan op Bokt, maar topics die echt nergens over gaan sluiten we om er voor te zorgen dat de topics met inhoud niet verdrongen worden. Voorbeelden daarvan zijn:

Je nieuwe onderschrift, avatar, hoeveelheid geplaatste berichten et cetera
Je verjaardag, die van je moeder/vriend/paard
Hoe erg je je verveelt
Hoeveel mensen er fan zijn van je pony/paard/vriendje

Denk dat dit soort topics hier ook onder vallen.

Trouwens over veel gesproken, dat vind ik nou ook wel weer meevallen eigenlijk :=

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:35

dat mensen die vaak op late uurtjes online zijn, en openstaan voor pb's even PB in hun onderschrift zetten vind ik ook geen slecht idee, als iemand van zich af wil praten, kijkt die gewoon even welke gebruikers online zijn, en klikt er een paar aan, en dan is er vanzelf wel iemand met PB in het onderschrift. zo kan het toch ook?

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:07

Subforum hoeftniet. miss een centraal topic waar mensen in staan die je mag pb'en.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:11

inderdaad gewoon een centraal topic. Met een aantal vrijwilligers die in het topic in een centrale lijst staan.
Misschien wat kort met info wie ze zijn en hoe oud (je zoekt vaak toch ook wel je mensen uit als je iets randoms kwijt wil aan een random persoon).
Net als een kindertelefoon, online chathulpbox etc.
Zoek uit de lijst een bokker die je aanstaat, kijk of hij / zij online is en stuur de PB.
Hoef niemand te weten dat je het kwijt wil, kan je het altijd kwijt en kan je er niemand mee voor het hoofd stoten (want alles is tenslotte vrijwillig, en mensen kunnen zich niet ergeren aan "het zoveelste topic"