Ik zet in de tekst ook atijd; 'alleen reageren bij serieuze interesse.' Maar dat lezen de meeste schijnbaar niet.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DaniBanani schreef:Maar even andersom..
Ik wilde iets kopen. Kreeg toen onverwachts een rekening en kon het geld even niet meer missen, dus gezegd dat ik er toch vanaf zag. Om vervolgens 3 pbtjes te krijgen over dat het al was ingepakt en dat ik het toch wel kon kopen en wanneer ik het geld dan wel zou hebben.
Ja hállo..ik heb toch gezegd dat ik niet meer wil? Dat recht heb ik en ik had er een goede reden voor. Dan is het niet mijn schuld dat het al is ingepakt.
Er zullen absoluut kopers zijn die er een grapje van maken, maar er zullen er ook genoeg zijn die wél die rekening krijgen, of een ziek paard, of die hetzelfde object elders goedkoper hebben gevonden oid.
(al snap ik de frustratie wel hoor)
Brainless schreef:DaniBanani schreef:Maar even andersom..
Ik wilde iets kopen. Kreeg toen onverwachts een rekening en kon het geld even niet meer missen, dus gezegd dat ik er toch vanaf zag. Om vervolgens 3 pbtjes te krijgen over dat het al was ingepakt en dat ik het toch wel kon kopen en wanneer ik het geld dan wel zou hebben.
Ja hállo..ik heb toch gezegd dat ik niet meer wil? Dat recht heb ik en ik had er een goede reden voor. Dan is het niet mijn schuld dat het al is ingepakt.
Er zullen absoluut kopers zijn die er een grapje van maken, maar er zullen er ook genoeg zijn die wél die rekening krijgen, of een ziek paard, of die hetzelfde object elders goedkoper hebben gevonden oid.
(al snap ik de frustratie wel hoor)
Dat is het wettelijk gezien dus niet. Koop is koop.
Dat jij geen geld (meer) hebt, daar heeft de verkoper geen boodschap aan.
Natuurlijk zal de verkoper je niet voor de rechter slepen, maar het is niet netjes eerst de koop te sluiten en dan er alsnog van afzien.
hobbelheks schreef:ik heb het idee dat dit erger is nu alles via pb afgehandeld moet worden, lekker anoniem
ik krege veel pb's geen informatie, meet dingen op en krijg vervolgens geen enkele reactie meer, hele iritant.
voorheen handelde ik openbaar, weet iedereen waar hij/zij aan toe is.