De knipoog-smiley vind ik soms ook irritant, maar dan vooral in bepaalde context.
Zoals "Nou, dat had je anders aan moeten pakken, maar goed.. het is jouw pony.."

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sweetheart schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe topics zouden worden opgevat als er geen smileys zouden zijn.bromfiets schreef:perceptie of niet, als hij zo overkomt kan iets net in het verkeerde keelgat schieten. Onbedoeld wss.
Toevallig kwam het laatst in het topic over die nieuwe regels naar voren, toen vermelde ik, dat ik hoop dat bokkers proberen posts in eerste instantie in als een positief bericht te lezen. Niet direct het slechtste denken van de poster. Velen waren het met mij eens toen. Vandaar dat ik de opmerking van Blue_Eyes ook goed kan begrijpen en ik kan me er goed in vinden. Ik denk dat veel ruzies voorkomen worden.
KoudbloedKim schreef:Jaaa, vooral die.. iemand op Bokt gebruikt deze serieus in bijna elk bericht, als aanvulling op reacties die over komen alsof je één of ander dom mens bent dat nergens wat van weet.
Blue_Eyes schreef:Oeps..[naam] schreef:Jaaa, vooral die.. iemand op Bokt gebruikt deze serieus in bijna elk bericht, als aanvulling op reacties die over komen alsof je één of ander dom mens bent dat nergens wat van weet.
Ik denk dat iedereen weet wie jij bedoelt![]()
Dezeis er inderdaad ook zo een die je heel verkeerd op kunt vatten.
Ik ben het dus inderdaad met Sweetheart eens: als we nou eens proberen berichten positief op te vatten (en te schrijven), zou het sowieso een stuk gezelliger zijn op Bokt.
@bromfiets; ik snap het ook wel, maar alles kan verkeerd opgepakt worden. Smileys vervangen nou eenmaal niet het geluid van stembuiging of het beeld dat je hebt bij een gezichtsuitdrukking.
Magrathea schreef:Ok dat was niet helemaal gepast. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem gebruik... gebeurt gewoon...
Soms 'gewoon ' ergens, maar ook soms om bij een kritiekpuntje ofzo eenpoging te doen om het wat aardiger te laten lijken dan het is. Ofzoiets.
Magrathea schreef:Zoals ik het zo lees gebruiken de meesten 'm om aan te geven dat iets niet helemaal serieus bedoeld is...
Hoe komt het dan dat zoveel mensen denken dat het is om betweterig over te komen?
Laten we bij deze besluiten dat iedereen heel lief is op bokten niet betweterig doet!