Dislike zie je bijv op nujij.nl wel, en daar wordt je dus niet goed van de mensen die willekeurig gaan zitten minnen omdat ze niks beters te doen hebben
Op bijv nujij kan je maar 1x op een reactie plussen of minnen, dus kan je niet je postaccount omhoog halen. Daarbij is een + geen post en zou dus niet mee getelt moeten worden bij je post account.
Maar goed, ik heb eerder een voorstel hiervoor gedaan, en ook voor een like systeem voor profielen, en daar kwam uit de de meningen hiervoor gewoon héél erg uit een liggen. De een vind het harstikke leuk en ziet er toegevoegde waarde in, de ander vind het niks en is bang voor misbruik en vriendjes politiek.... tja.. blijft lastig
Ik ook absoluut. En het is toch alleen maar positieve feedback, wat is daar mis mee? Het lijkt me ideaal ook om one-liners te voorkomen en toch een 'reactie' te kunnen plaatsen.
ik vind het zelf eigenlijk best wel nutteloos. Het is een forum, geen dumpert. Vind +1 of -1 ook niks toevoegen aan een discussie, hetzelfde geld voor "like" button
Sky
Geplaatst: 14-06-11 21:57
Lijkt me erg leuk, niet alleen voor posts, maar ook heel erg voor profielen! Ik ben ook FB verslaafd denk ik..