Fiffill schreef:*krijgt de neiging om iedereen z'n profiel in dit topic te bekijken*
Ik dacht nog...zal ik zeggen dat ieders profiel hier nu bekeken wordt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:ik kijk meestal als iemand me opvalt of irriteert in een discussie
Zie nu dat mijn profiel al 45.500 x bekeken isik let daar nooit zo op eigenlijk
Arabesk schreef:Ik heb elke week gemiddeld wel drie of vier pb'tjes die over mijn profiel gaan. 99% is een positief berichtje een enkeling gaat uit z'n plaat over de pb
Vind jouw aantal ook niet zo hoog, als in ik had het bij jou hoger verwacht eigenlijk
Fiffill schreef:Zijn wel vaker topics geweest over profielviews, kwam toen naar boven dat alle mensen op de eerste 3 (?) pagina's van de ledenlijst hebben een gigantisch hoog aantal, kennelijk zijn er dus mensen die die lijst afgaan en profielen aanklikken.
Arabesk schreef:Fiffill schreef:Zijn wel vaker topics geweest over profielviews, kwam toen naar boven dat alle mensen op de eerste 3 (?) pagina's van de ledenlijst hebben een gigantisch hoog aantal, kennelijk zijn er dus mensen die die lijst afgaan en profielen aanklikken.
Dan moet je ook een forumnaam nemen met een A
ik dacht ook dat de lijst automatisch op sorteren op aanmeldingsdatum staat? Arabesk schreef:Fiffill schreef:Zijn wel vaker topics geweest over profielviews, kwam toen naar boven dat alle mensen op de eerste 3 (?) pagina's van de ledenlijst hebben een gigantisch hoog aantal, kennelijk zijn er dus mensen die die lijst afgaan en profielen aanklikken.
Dan moet je ook een forumnaam nemen met een A
patatkraam schreef:gelukkig is mijn profiel heel interessant
Van bekenden bekijk ik wel eens of ze er nog leuke nieuwe foto's hebben opstaan en van vreemden bekijk ik meestal alleen het profiel als ze "aparte" uitspraken op bokt doen
Ben eigenlijk ook niet zo heel interessant!