Fiffill schreef:*krijgt de neiging om iedereen z'n profiel in dit topic te bekijken*
Ik dacht nog...zal ik zeggen dat ieders profiel hier nu bekeken wordt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Arabesk schreef:ik kijk meestal als iemand me opvalt of irriteert in een discussie
Zie nu dat mijn profiel al 45.500 x bekeken isik let daar nooit zo op eigenlijk
Arabesk schreef:Ik heb elke week gemiddeld wel drie of vier pb'tjes die over mijn profiel gaan. 99% is een positief berichtje een enkeling gaat uit z'n plaat over de pb
Fiffill schreef:Zijn wel vaker topics geweest over profielviews, kwam toen naar boven dat alle mensen op de eerste 3 (?) pagina's van de ledenlijst hebben een gigantisch hoog aantal, kennelijk zijn er dus mensen die die lijst afgaan en profielen aanklikken.
Arabesk schreef:Fiffill schreef:Zijn wel vaker topics geweest over profielviews, kwam toen naar boven dat alle mensen op de eerste 3 (?) pagina's van de ledenlijst hebben een gigantisch hoog aantal, kennelijk zijn er dus mensen die die lijst afgaan en profielen aanklikken.
Dan moet je ook een forumnaam nemen met een A
Arabesk schreef:Fiffill schreef:Zijn wel vaker topics geweest over profielviews, kwam toen naar boven dat alle mensen op de eerste 3 (?) pagina's van de ledenlijst hebben een gigantisch hoog aantal, kennelijk zijn er dus mensen die die lijst afgaan en profielen aanklikken.
Dan moet je ook een forumnaam nemen met een A
patatkraam schreef:gelukkig is mijn profiel heel interessant