Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mika11 schreef:Dat hoort er nu eenmaal bij op een forum.
Ik neem trouwens mensen zonder profiel (waar alleen man of vrouw staat ingevuld) nooit zo serieus.
Vooral als juist hun heftig/boos/bot reageren.
Zonder profiel heb ik vaak het idee dat het mensen zijn die alleen een account hebben aangemaakt om wat te stoken in de topics.
saskiakefie schreef:Misschien doe je dan zelf ook wat fout Elma, als ze dat doen?
mika11 schreef:Dat hoort er nu eenmaal bij op een forum.
Ik neem trouwens mensen zonder profiel (waar alleen man of vrouw staat ingevuld) nooit zo serieus.
Zonder profiel heb ik vaak het idee dat het mensen zijn die alleen een account hebben aangemaakt om wat te stoken in de topics.
Elma_ schreef:mika11 schreef:Dat hoort er nu eenmaal bij op een forum.
Mwoa, ik heb ook geen profiel, maar dat is meer om de reden dat mensen misbruik maken van die info, je heeeeeeeel gemeen op je zwakke punten kunnen pakken, dat houd niet in dat ik niet serieus meedisscusieer hoor.. maar door een aantal bokkers geef ik gewoon niks meer prijs, erg jammer wel.
mika11 schreef:Nou ja, de TS is pas 10 jaar volgens haar profiel.
Het is niet haar verantwoording hoe en waar de pony staat.
Dan is het best goed dat ze er in ieder geval over nadenkt.
Misschien kan ze haar ouders informeren hoe het beter kan.
RoosIris schreef:waarom? roken is slecht(en niet stoer), paard alleen is slecht, hulpteugels ook bij verkeerd misbruik
we leven in vrij land en hebben recht op een eigen mening
Arabesk schreef:mika11 schreef:Nou ja, de TS is pas 10 jaar volgens haar profiel.
Het is niet haar verantwoording hoe en waar de pony staat.
Dan is het best goed dat ze er in ieder geval over nadenkt.
Misschien kan ze haar ouders informeren hoe het beter kan.
Dat zou beter zijn dan een topic openen 'jee ik hoor dingen die ik niet horen wil, wat kan ik daaraan doen?'
Van de week had ik ook al een 12 jarige met het stoom uit de oren in mijn pb box hangen met een soortgelijke klacht. Tja sorry, bokt is hard
Jessicajoann schreef:Nou dat kan niet. Want je hebt te maken met mensen achter een computer wat het makkelijker maakt om onaardig te zijn. Er zijn zat leden die niet denken aan het gevoel dat ze overbrengen en dat zal je ze ook nooit bij kunnen brengen. Dit soort dingen gebeuren op grote fora's. Mijn moeder zit op een klein forum en daar gebeurt dit niet.
Chaos schreef:Ik ben het eens dat Bokt vaak te ver gaat, aan de andere kant wordt het al een softie-forum omdat veel gebruikers al rekening houden met wat ze zeggen. Meerdere posters kunnen hun mening niet meer geven zonder er achter te zetten: mijn mening of niet aanvallend bedoelt of .. of. Allemaal om tere zieltjes hier te sparen.
Dus ja, het kan soms wat minder, maar ik heb ook regelmatig dat ik denk hallo, we kunnen toch wel wát hebben?