Reacties krijgen op niet info topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeHP

Re: Reacties krijgen op niet info topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:29

soms zie ik foto's en waarbij ik alleen maar denk van, goh, dat ziet er leuk uit.
Helaas, helaas is dat een one-liner die volgens de bokt regels verboden is. Ik zou dan niet weten hoe ik er een nuttige tweede zin bij moet persen, dus dan zeg ik maar niks.

(zou zo jammer zijn om alleen voor dit soort opmerkingen, die overigens lief bedoeld zijn een sturende pb te krijgen)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 20:31

jodi schreef:
En dan klik ik op je topic(ondertitiel): 7 pagina's!!! :wow:
En klagen..... :+

ja, ook 1 keer ja, dus ik dacht dat ie populair was, dus ik maak een nieuw topic van m, en dat loopt helemaal niet :n Ook het topic van mijn haflo loopt nauwelijks (ja, toevallig na het plaatsen van dit topic weer wat reacties erbij ;) )

Het is geen kwestie van klagen, ik wil weten wat ik verkeerd doe :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:46

Dat vraag ik me soms ook af... welke titels pakkend zijn enzo. Ik vind het zo flauw om een topic te maken met als titel 'Wat is ie lief!' ik vind dat mensen wel moeten weten waar ze aan toe zijn... Tot nu toe heb ik nog niet echt een pakkende titel weten te vinden :P

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:47

Hahha dat probleem heb ik ook wel eens, en toch als je de onderwerpen bekijkt let je wel op de titel van het topic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:05

Pakkende titels is ook iets subjectiefs ..
Soms denk ik: die is leuk/pakkend, die doen we! En dan kijkt er geen kat naar :+
Steek je paard in een regenbooghalster .. werkte bij die van mij ook :P :))

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:10

Haha, ik snap wat je bedoelt. Ik snap ook echt niet dat mensen foto-topics hebben die 10pagina's of langer volhouden. Hoe doen ze dat toch. :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:42

Heel herkenbaar Sabine! :')

Dingen die het vaak goed doen zijn dingen als:
- 'in set'
- 'met nieuw hoofdstel'
- 'met nieuw halster'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:44

Ik denk maar zo: ik doe het in ieder geval al niet slecht ..
Want als ik wel slechte dingen zou doen zouden er wel reacties komen ..

:+

Maar toch vind ik het ook jammer :j

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:45

Nou dan moeten we onze topics ook maar eens met zulke passende pakkende titels opstarten. Helaas is mijn fantasie meestal 0,0 :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 08:42

Setjes gaat m niet worden, k ben niet van de setjes
Nieuw hoofdstel gaat m ook niet worden, op 1 na te jong, en die die niet te jong is loopt voor de wagen, dus om nou elke keer een nieuw mentuig aan te schaffen ;)
Wordt toch elke week een nieuw halster kopen dan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:48

Ik denk dat het niet ligt aan iets 'verkeerd' doen, ik zie dagelijks tig leuke fototopics voorbijkomen. :j Maar ik denk dat Bokt te groot en onpersoonlijk is, voor mij is dat in ieder geval wel de reden om niet, of op weinig, fototopics te reageren. Op een aantal kleinere fora waar ik zit zijn de topics beter bij te houden èn ken je de TS-ers beter, dus is reageren makkelijker/leuker als je er ook nog een persoonlijke noot aan wilt geven (wat ik toch wel wil). Misschien geldt dat voor meer mensen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-11 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:52

Ik reageer tegenwoordig ook bijna niet meer op KS-ITP topics. "Vroeger" waren het echt foto's van veulens die voorbij kwamen en tegenwoordig bestaat voor mijn gevoel het grootste deel van de topics daar uit drachtige merries. Nu moet je echt zoeken naar een geboren veulen en daar neem ik de tijd vaak niet voor.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:06

nouja, er is momenteel ook wel een ontzettende overkill aan goktopics. (had er zelf ook 1 omdat ik nogal wat mogelijkheden qua kleur had, anders had ik geen goktopic gemaakt)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:27

Maar toen was je toch een van de eersten Stef, met het goktopic, ik had echt het idee dat anderen je gevolgd waren omdat ze zagen dat je veel succes had met dit topic :) Ik heb bv bij jouw topic wel meegedaan en het gevolgd, maar bij de volgenden dacht ik echt, ja ik heb al meegedaan, laat maar..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:37

Er loopt een topic over dit onderwerp: [FZ] Nadeel van bokt. Wie is het met mij eens??

Om even voor mijzelf te spreken, ik kijk graag naar plaatjes op ITP. Als iemand dan een mooi/bijzonder/bekend/etc paard heeft is er meer aanleiding voor de meesten om te reageren. 9 v/d 10 topics daar zijn gewoon leuke plaatjes van een paardje in de wei of iets dergelijks. Niks mis mee, leuk om te zien, maar ik kan er geen zinnige reactie op geven anders dan 'leuk paard, mooie foto's '. Dat draagt ook niet echt bij en lijkt me ook niet dat je als TS dat soort reacties wil?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:42

Als men (algemeen) zulke reacties niet wil, opent men ook geen topic denk ik?

Ik ben geen superfotograaf, verre van dat zelfs, maar heb toch een leuk topic gemaakt over mn haflotje dat naar het natuurgebied is (opfok). Maar goed, dit is kennelijk niet boeiend.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:42

Misschien toch wel Mas, iedereen wil toch eigenlijk bevestiging van een ander dat je paard/hond/kat mooi, lief of grappig is :)
Ik ga zo even op de link kijken. :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:48

Tja stef, dit soort topics zijn al vaker geweest op FZ en ik snap het eigenlijk nooit zo goed. Wil je dan 5 pagina's lang reacties met 'leuk paard, mooie foto's'? Wat voegt dat dan toe? Dat je topic 5 pagina's lang is?

Als ik een topic open heb ik liever 15 reacties die iets leuks te melden hebben en inhoudelijk zijn dan 5 van die loze pagina's...

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:50

Tja herken het ook, plaats je mooie foto`s van je nieuwe paard, 1 reactie...doe ik dus ook nooit meer.
En krijg je wel reacties zeiken ze je alleen maar af, zitten er dan maar een paar tussen die wel positief zijn, ach dat kan je verwachten op een discussieforum!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:54

Dat ligt er dus aan. Want wat kan je inhoudelijk zeggen over een jaarling in een natuurgebied?
Maar ik blijft me afvragen: Waarom krijgt topic A wel tig reacties, en topic B niet?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:59

In het geval van topic A zijn er imo verschillende opties:
- topic betreft een fotoshoot van bijzonder mooie kwaliteit
- topic betreft een bekende bokker (bijvoorbeeld topics van ginnybanshee, veel bokkers vinden t leuk om haar topics te volgen en te reageren)
- topic betreft een bijzonder of bekend boktpaard (voorbeeld: Wessel van Kimmie126), nodigt uit te reageren

En topic B kan vallen in de categorie:
- leuke plaatjes, maar niet bijzonder genoeg om te reageren
- foto's waar niet heel veel over te zeggen is
- minder bekende paarden/bokkers

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:00

Dus concreet: Om reacties te krijgen moet ik investeren in mijn bekendheid op bokt, en investeren in een dure fotoshoot?

Ik dacht dat bokt ook voor de "gewone mens" was

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:08

Klopt, er zijn nu zoveel topics dat je iets moet doen om eruit te springen. Zelf heb ik daar niet zoveel zin in, ga er geen moeite voor doen, neem genoegen met niet zoveel reacties. Er zijn belangrijkere dingen in het leven :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:10

Sorry stef, maar ik weet niet wat je nou wilt horen hoor... :n

Je vraagt waarom sommige topics veel reactie hebben en ik antwoord daar op, of jij vervolgens wilt investeren in een dure fotoshoot en bekendheid is aan jou. En by the way, heel veel van die topics die heel goed lopen zijn ook van hele gewone mensen...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:14

Daarom tussen haakjes ;)

Maar bokt zal idd te groot gegroeit zijn, en das IMO wel jammer