Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kohtje schreef:Elk jaar zie je toch weer veulens die verdrinken omdat ze in het land bij een sloot geboren worden. Paarden die al weken kreupel lopen maar we kijken het nog even aan. Noem maar op. Ik vind dat ongelovelijk maar ik zeg ook niets in zo'n topic. Volgens mij blijft dit bestaan omdat er toch nog een hoop mensen bestaan die met een heel klein buget een paard willen houden en het geld niet hebben of willen uitgeven aan de dierenarts.
fjordowner18 schreef:kohtje schreef:Elk jaar zie je toch weer veulens die verdrinken omdat ze in het land bij een sloot geboren worden. Paarden die al weken kreupel lopen maar we kijken het nog even aan. Noem maar op. Ik vind dat ongelovelijk maar ik zeg ook niets in zo'n topic. Volgens mij blijft dit bestaan omdat er toch nog een hoop mensen bestaan die met een heel klein buget een paard willen houden en het geld niet hebben of willen uitgeven aan de dierenarts.
over paarden die al weken kruipel lopen zijn de meningen verdeelt.
ik heb ooit een veulen gehad die ineens kreupel liep, 1 keer da bij gehad heeft me centen gekost en kon niks vinden moesten maar foto's gemaakt worden 2 dagen later was er niks meer te zien, heeft in totaal 3 weken geduurt.
had ook die foto's kunnen laten maken, paar 100 euro armer geweest en geen steek verder