Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeHP schreef:ik vind dat een OW nu wel erg lang blijft staan. Van 6 maand naar 24 vind ik persoonlijk een erg groot verschil. Ik had liever gezien dat er voor 1 jaar gekozen zou worden.
BartVB schreef:De groep gebruikers die 2 of meer OWs heeft ontvangen in zijn/haar Bokt carriere is nog kleiner en je moet flink zoeken naar mensen met meer OWs. Als andere gebruikers dwars zitten niet je hobby is en je je gedrag wat aanpast na het ontvangen van een verzoek van een mod dan loop je niet 'eens even' wat OWs op
Suzanne F. schreef:BartVB schreef:De groep gebruikers die 2 of meer OWs heeft ontvangen in zijn/haar Bokt carriere is nog kleiner en je moet flink zoeken naar mensen met meer OWs. Als andere gebruikers dwars zitten niet je hobby is en je je gedrag wat aanpast na het ontvangen van een verzoek van een mod dan loop je niet 'eens even' wat OWs op
Nou ik ben iemand die in de hele carriere 2 OW's heeft gekregen maar ik kan toch wel zeggen dat ik een brave gebruiker ben. Mijn hobby is niet het dwars zitten van andere gebruikers en toch heb ik 2 OW's gekregen. Die gingen trouwens helemaal nergens over, ik vond ze ook volledig onterecht. Ik vind het goed dat er anders gekeken wordt naar het systeem maar 2 jaar een OW laten staan is erg lang, daarbij vind ik er 5 weer erg veel voor je een ban krijgt.
Citaat:Is een mod voorafgaand aan het uitdelen van een OW verplicht om eerst een waarschuwende PB te sturen zodat de zondaar op zijn|haar passen kan terugkeren?
Nagini schreef:DeHP schreef:ik vind dat een OW nu wel erg lang blijft staan. Van 6 maand naar 24 vind ik persoonlijk een erg groot verschil. Ik had liever gezien dat er voor 1 jaar gekozen zou worden.
Daar ben ik het wel mee eens! 2 jaar is wel erg lang. Als ik kijk naar mijn berichten in 2005, en hierna in 2007 zit er nogal verschil in. Mensen veranderen (vooral jonge) nogal in 2 jaar mogelijk. Het zou vervelend zijn als je dan op iets van 2 jaar terug wordt gewezen omdat je 18 maanden geleden bijv. eens even een paar keer stout bent geweest..
Eline schreef:Nagini: het voorbeeld wat je nu aanhaalt, is toevallig al een jaar of 2 geleden aangepast, op dit moment worden daar geen OW's meer verstuurd, behalve als een msngesprek bijvoorbeeld gebruikt wordt in een ruzie. Maar stel dat dat nog niet aangepast wordt, zou dit het moment zijn om daar inderdaad geen OW meer voor te versturen: het is niet de bedoeling dat een gebruiker die op een fijne manier op het forum aanwezig is door 'banketstaaf' tegen een BOT aanloopt.