Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roosch schreef:De leeftijd snap ik vaak niet zo, menig kind van 14 heeft meer verstand van paarden omdat zij al sinds ze jong zijn een eigen paard hebben.
Maar kinderen kunnen vaak lastig uit hun woorden komen en daarom wordt dat verkeerd begrepen hier.
Maar ik vind toch dat er wel duidelijk(er) aangeven mag worden hoe oud een gebruiker is.
Want als iemand van 25 iets zegt waar ik het niet mee eens ben, zal ik het anders verwoorden dan dat het een meisje van 11 is.
Roosch schreef:Ik vind het trouwens wel echt absurd wat ik van de week las.
Iemand had een topic geopend en daarbij sfeerplaatjes met S&T (portret, niet onder het zadel) geplaatst en zei dat ze er niet mee gereden had.
Mensen zijn op zoek gegaan naar haar Hyves en hebben daar S&T-plaatjes onder het zadel afgeplukt.
Dat je moet liegen omdat je bang bent voor commentaar.
bromfiets schreef:Er zit een verschil tussen je mening geven en je mening doordrammen als de enige waarheid he. Iedereen staat vrij om zijn mening te geven, maar om iemand uit te maken voor mishandelaar of aardappelzak of wat dan ook omdat je dat kán zeggen vind ik echt te ver gaan.
Roosch schreef:Ik vind het trouwens wel echt absurd wat ik van de week las.
Iemand had een topic geopend en daarbij sfeerplaatjes met S&T (portret, niet onder het zadel) geplaatst en zei dat ze er niet mee gereden had.
Mensen zijn op zoek gegaan naar haar Hyves en hebben daar S&T-plaatjes onder het zadel afgeplukt.
Dat je moet liegen omdat je bang bent voor commentaar.
JuliaMaria schreef:Ik noem het liever drammen..
Er zijn er hier een hoop die dat erg goed kunnen: alleen je eigen mening keihard erdoor duwen, het liefst met sarcasme of betweterige smilies![]()
![]()
deze mensen staan totaal niet open voor andermans mening of gebruiswijze...
En drogredenen zijn hier ook niet bepaald onbekend, vooral opmerkingen over leeftijd en autoriteit zijn zeer populair..
pernill schreef:Ik vind dat meningen best gegeven mogen worden.
Tips/commentaar hoor ik graag, als ik een topic open "hoop" ik meestal juist op tips. Want je kan er meestal wel wat van leren om weer te verbeteren.
Het ligt natuurlijk aan de persoon die de "tips" krijgt hoe die ze ontvangt en of die het gebruikt.
Om dan door te drammen is natuurlijk niet nodig en verwijten wat hier ook gezegt werd voor dierenbeul enzo gaat natuurlijk veel te ver.
Maar als er gewoon op een normale manier commentaar gegeven wordt, en dit ook normaal ontvangen wordt, of er wordt rustig over gediscuseerd zie ik geen probleem. Dan vind ik het eerder leerzaam
pernill schreef:Ik vind dat meningen best gegeven mogen worden.
Tips/commentaar hoor ik graag, als ik een topic open "hoop" ik meestal juist op tips. Want je kan er meestal wel wat van leren om weer te verbeteren.
Het ligt natuurlijk aan de persoon die de "tips" krijgt hoe die ze ontvangt en of die het gebruikt.
Om dan door te drammen is natuurlijk niet nodig en verwijten wat hier ook gezegt werd voor dierenbeul enzo gaat natuurlijk veel te ver.
Maar als er gewoon op een normale manier commentaar gegeven wordt, en dit ook normaal ontvangen wordt, of er wordt rustig over gediscuseerd zie ik geen probleem. Dan vind ik het eerder leerzaam