Ik heb getemd..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:59

Waar mensen zich al niet aan ergeren!!

Ik vind het juist eerlijk dat mensen ervoor uit durven te komen dat ze getemt hebben.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:34

Elke keer als ik dat lees gaan m'n nekharen recht overeind staan...brrrrr!

Daarbij vinden Mods het helemaal niet erg om overspoelt de worden hoor. Hoe meer tems, hoe erger het blijkbaar is.

Ik krijg het idee dat het zinnetje 'Ik heb getemd' vooral wordt gebruikt om te laten zien dat de bokker in kwestie oh zo slim is en wel heeft opgemerkt dat er iets niet in de haak is. Echt walgelijk.

Vroegah dacht ik dat je het in het topic moest melden, want iedereen scheen dat te doen :') Dus ook ik heb me er schuldig aan gemaakt, maar niet meer toen ik doorhad dat het overbodig was :z

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:18

Yonker schreef:
De wereld vergaat idd niet, maar als je temt omdat een topic verkeerd staat dan help je de mods wel :)

Ik steek mijn tijd liever in andere dingen dan in temmen :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:25

Ik had laatst bijna een reactie geplaatst met 'gefeliciteerd, en hoe voel je je daarbij?'
Na lang twijfelen maar weggehaald, misschien dat de bokker in kwestie zich aangesproken voelde en dat moeten we niet hebben. :D :D

Ik TEM ook wel eens op een topic dat verkeerd staat/reltopic/wat dan ook, maar da's alleen om een seintje te geven 'hey, er is iets mis'.
Als er meer mensen temmen komt dat ook in het lijstje van tems te staan, toch mods?
Hoe meer mensen temmen hoe beter dan, of heb ik dat helemaal mis?

Dribbel

Re: Ik heb getemd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:27

Als er een bepaald aantal tems zijn, dan kleurt de tem bij de mods in een andere kleur. Zo vallen de urgente gevallen op.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:27

Als moderator zien wij dagelijks vele tems voorbij komen.
Wat wij ook inderdaad veel voorbij zien komen zijn de teksten 'Getemd' 'Ik tem'etc etc. Want dat zijn eigenlijk 'nutteloze, niets toevoegde' reacties.
Dus van mij mogen dat soort reacties wel achterwege gelaten worden.
Alleen de melding opzich valt al voldoende op bij de moderators. Zoals Dribbel ook al aangeeft,als er veel getemd wordt op een bepaald iets dan krijgt het een ander kleurtje waardoor het extra opvalt.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:31

als gewone bokker zie je niet dat meerdere tems op een bepaald topic een ander kleurtje krijgen, dus het is heel handig om te weten dat dit wel het geval is en de tekst "getemd" overbodig is.

ik zette bij spamtopics altijd "ik heb getemd" om andere bokkers te laten dat er al getemd werd zodat die het niet meer hoefden te doen.
Kwestie van hulpvaardig willen zijn en jullie Mod's een beetje te ontlasten :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:33

_Nancy schreef:
Eigenlijk zou die uitroepteken weg moeten gaan, zodra er is getemd.
Zo kan er maar 1 temmen, en worden de mods niet overspoeld met dezelfde tem :j

Als ik tem, zeg ik dat ook in het topic :)

Dat hoeft dus niet, mod's zien zelf wel dat en hoe vaak er getemt is.

Verder.. jij kan misschien om een hele andere reden temmen dan ik tem op dezelfde post. Dat zou dus niet meer kunnen, want het uitroeptekentje is weg.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 01:35

Of er 1 tem of 10 tems op een topic geplaatst worden, dat maakt voor ons niet heel veel uit in werk. Zoals al eerder gezegd, als er meer getemd wordt hebben we wel iets meer focus. Als ik mijn temlijst open ga ik altijd eerst naar de topics met de meeste tems.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 01:47

Vroegah kon je het zien als er al getemd was, dan kreeg je de melding dat er al getemd was op die post. Rete handig :j

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 01:54

Ik vind het wel irritant als er dan verder geen reactie bij staat. Net als "je hebt PB" trouwens, de aangesprokenen ziet dat toch wel en voor de rest is het niet intressant toch? Vind dat altijd een beetje raar in een topic, een beetje net als fluisteren in gezelfschap.

Overgens heb ik het wel eens gezegd als een topic van een nieuwe bokker echt verkeerd staat. Maar dat is meer omdat ik denk dat het misschien even handig is als je uitlegd hoe het werkt, en dat doe ik ook liever niet als ik niet sowieso wilde reageren.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:59

Ik zeg het wellis. Weet niet waarom :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:32

liedje89 schreef:
Ik vind het wel irritant als er dan verder geen reactie bij staat. Net als "je hebt PB" trouwens, de aangesprokenen ziet dat toch wel en voor de rest is het niet intressant toch? Vind dat altijd een beetje raar in een topic, een beetje net als fluisteren in gezelfschap.

Overgens heb ik het wel eens gezegd als een topic van een nieuwe bokker echt verkeerd staat. Maar dat is meer omdat ik denk dat het misschien even handig is als je uitlegd hoe het werkt, en dat doe ik ook liever niet als ik niet sowieso wilde reageren.

"je hebt pb" mag dus ook niet: temmen!

Natasja91 schreef:
Haha, en dan reageren met "ik heb getemd want je mag niet melden dat je heb getemd" :+

_O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:43

"Je hebt pb" vind ik zo gruwelijk irritant..
Dan denk ik altijd 'degene ziet dat toch zelf wel en mij kan het aan mijn reet roesten of jij een pb hebt gestuurd of niet'.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:45

Mee eens :j En helaasch zijn er ook nog steeds mensen die niet van de stipjes-functie gehoord hebben, en dus maar een .-je zetten.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:47

Roosch schreef:
"Je hebt pb" vind ik zo gruwelijk irritant..
Dan denk ik altijd 'degene ziet dat toch zelf wel en mij kan het aan mijn reet roesten of jij een pb hebt gestuurd of niet'.

En dan stuurt een deel nog als reactie. pb gelezen :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:48

Dat zou me dus echt helemaal niets interesseren. :')
Krijg dan vaak de neiging om mede te delen dat ik net naar de wc ben geweest.
Net zo boeiend.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:53

Hahah Roosch, daar zou ik dan weer dubbel om liggen :))