Overigens was het mij niet duidelijk dat je het via actieve berichten doet

Ik wijs trouwens helemaal naar niemand maar geef het alleen aan. Jammer dat je het direct zo persoonlijk opvat

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lielle schreef:je gaat nu bezwaren noemen tegen op een oplossing (trefwoorden) die ik alleen maar heb aangestipt, zonder verdere uitwerking, dus dat laat ik nu even gaan.
Maar de voorbeelden die je voor discipline en stamboek noemt kun je dus precies hetzelfde toepassen voor landen, en ik denk dat daar best iets mee gedaan kan worden. Dus we nemen je bezwaar graag mee, we zien alleen een andere oplossing ervoor. Ik zou graag over pak-m-beet een maand met je opnieuw van gedachten willen wisselen of het uitpakt zoals we nu verwachten.
Cayenne schreef:Stef, dan is het misschien handig om via de voorpagina zelf naar nieuwsberichten te gaan.
stef schreef:Dus ik moet me als gebruiker maar weer eens in "allerlei bochten" gaan wringen omdat het beheer weereens zegt, wil niet, kan niet, mag niet, lukt niet?
Cayenne schreef:Nee hoor, je moet helemaal niets.
Die keuze is volledig aan jou.
Cayenne schreef:Wij moeten ons ook in allerlei bochten wringen om mensen tevreden te stellen en we kunnen nou eenmaal niet met iedereen rekening houden.
stef schreef:jawel, want ik moet dan maar via de voorpagina gaan om een topic niet te hoeven openen
stef schreef:Moet ik eens tegen mn klanten zeggen, sorry meneer, ik kan nu eenmaal niet met iedereen rekening houden... Maar goed, dan komen we weer op het stukje communicatie.
stef schreef:Ik geef een voorstel en de manier waarop daar dan mee omgegaan wordt (met name door jou op dit moment) vind ik gewoon absoluut niet representatief voor het team, maar goed, ligt ongetwijfeld ook weer aan mij.... Ik moet vast beter lezen
Imre schreef:Da's niets persoonlijks, Lielle.Ik vind het gewoon een beetje jammer dat er meteen wordt geroepen 'nee doen we niet' als iemand met suggesties komt. Ik begrijp dat jullie erover hebben nagedacht hoe er het beste kan worden omgegaan met plaatsaanduidingen, maar je idee over trefwoorden gaat zoveel verder dan alleen een onderscheid tussen NL en Internationaal, daar wil ik me zonder meer info over hoe dat eruit zou komen te zien (is niet beschikbaar, snap ik) niet over uitlaten. Verder ben ik het met je eens over de titels, maar dat was wel duidelijk in mijn post, denk ik.
Cayenne schreef:stef schreef:jawel, want ik moet dan maar via de voorpagina gaan om een topic niet te hoeven openen
Nogmaals, je moet helemaal niets
Cayenne schreef:Met het verschil dat Bokt nog steeds uit vrijwilligerswerk bestaat, we echt ons best doen om iedereen tevreden te stellen maar dat op sommige punten op dit moment gewoon niet realistisch is. Heeft niets met onwil te maken, echt niet
Als dat zo was, dan had ik het bijltje er na 4 jaar allang bij neer gelegd want daarmee zou ik mezelf ook niet bepaald een plezier doen.
Cayenne schreef:Jij mag mij best niet representatief vinden hoor. Verder is dat jouw mening en zul je mij niet over horen