Achter de schermen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:43

Het is toch niet zo erg dat er achter de schermen besproken wordt wie wel goed gedrag vertoont en wie niet? Dat dat dan toevallig op bokt terecht kwam.. Nja dat kan gebeuren, erg vervelend, maar dat kan gebeuren helaas...

Je kunt er wel vanuit gaan dat er dagelijks onderling gebruikers besproken worden die eventueel gecorrigeerd moeten worden, waarom zou dit dan zo erg en anders zijn volgens jullie?

Of heeft dat er meer mee te maken dat jullie er wat moeite mee hebben dat jullie genoemd worden op het lijstje? Ik laat zomaar een ballonnetje op hoor.... Is verder niet suggestief bedoeld. ;)

Heino: Dat is iets waar ik ook wel benieuwd naar ben? Het klinkt een beetje vreemd inderdaad...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:44

Heino, trek het toch niet zo uit zijn verband. Misschien had iemand op een post van FS getemd en bleek het juist niet 'ernstig' genoeg te zijn om hem aan te spreken volgens de mods die het bekeken hebben.

papagroom

Heino schreef:
mod uit achter de schermen gedoe schreef:
Ik mis Fabersmid nog in het rijtje, niets noemenswaardigs van hem?

WTF, wat is dit voor onzin? Lekker zoeken naar mogelijk OW-waardige posts? Gadverdamme, ik ga steeds meer walgen van Bokt op deze manier.. Het is dat het het enige grote paardenforum is..

even om mis verstanden te voorkomen...dat was een quote ...en kwam dus niet van mij persoonlijk..

chevax

Nee hoor, niets lekker zoeken. Er wordt gevraagd of er door Fabersmid ook Posts zijn geplaatst die net binnen of buiten de grenzen vallen, niet meer en niet minder. Gewoon lezen wat er staat en niet op zoek zijn naar dubbele bodems.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:46

papagroom schreef:

Wahahaha, stelletje groene huichelaars :Y) :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:46

Electra63 schreef:
Adil schreef:
Hier wordt sowieso niet fair gemodereerd...:n En nu sta ik ook op het lijstje :P

Stond jij ook op het lijstje? Sorry, dat weet ik niet meer.

Nee, maar mogelijk door de eerder geplaatste opmerking :7

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:47

chevax schreef:
Nee hoor, niets lekker zoeken. Er wordt gevraagd of er door Fabersmid ook Posts zijn geplaatst die net binnen of buiten de grenzen vallen, niet meer en niet minder. Gewoon lezen wat er staat en niet op zoek zijn naar dubbele bodems.

Ik verbreek nu mijn zwijgen alweer :j
Niets noemenswaardig te vinden van fabersmid??

Hoef alleen maar naar zijn onderschrift te kijken.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:47

chevax schreef:

Ja, speciaal van Fabersimd, heel toevallig....Hoe noemen ze dat ook al weer...? Oh ja! De pik op iemand hebben :Y)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:48

Adil schreef:
papagroom schreef:

Stel dat er helemaal geen mods waren, dan zouden binnen de kortste keren de grootste oorlogen uitbreken op internet.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:48

Storm schreef:
Heino, trek het toch niet zo uit zijn verband. Misschien had iemand op een post van FS getemd en bleek het juist niet 'ernstig' genoeg te zijn om hem aan te spreken volgens de mods die het bekeken hebben.

Misschien misschien misschien.. Of misschien niet?
Probeer het maar weer goed te praten.. Sorry maar dat lukt echt niet meer.
Het is overduidelijk dat er een mod op zoek was naar iets noemenswaardigs van FaberSmid.. Of misschien kan de betreffende mod het anders even uitleggen, als ik echt zo paranoïde ben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:49

chevax schreef:

De enigste reden waarom zo iets gevraagd zou mogen worden is als een mod een bericht heeft gezien van Fabersmid dat de grenzen opzocht/overschreed, en dus automatisch antwoord op zijn eigen vraag had.

RoodZonnetje

Storm schreef:
Stel dat er helemaal geen mods waren, dan zouden binnen de kortste keren de grootste oorlogen uitbreken op internet.

Ik denk dat je jezelf nu even veeeeel te belangrijk waant.

Adil

Storm schreef:
Adil schreef:

Ik heb tot nu toe meer problemen met Mods en hun incompetente handelen af en toe gehad dan met bokkers hoor :D

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:50

Kijk adil, dat is nu eens een nuttige post die inhoudelijk iets toevoegt. Ik zou het zeer opr prijs stellen als je dergelijke termen achterwege wilt laten als je het over teamleden hebt.
Je kunt altijd twee dingen doen: meteen vanwege de sensatie uitgaan van een complot of slechte bedoelingen van de mods of je kunt ook lezen wat er staat zonder er dingen bij te lezen die er nu eenmaal niet staan. Dat zou het voor iedereen makkelijker maken, want het kan toch niet de bedoeling zijn dat een discussie straks handelt over dingen die er niet staan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:51

Het is natuurlijk veel spannender om er van alles bij te verzinnen maar de realiteit is meestal een stuk minder spannend.
Op een heftig topic als dit komen bijna dagelijks heel veel tems en die tems worden door het team beproken.

Het is maar hoe je zoiets wil lezen. Wil je persé lezen dat het modteam de "pik" op iemand heeft dan zul je dat ook vast er wel in zien.
Als je beseft dat het ook gewoon kan zijn dat er een tem op een bericht van zo'n persoon is gekomen (zoals Storm ook al aanhaalde) dan is het gelijk een stuk minder spannend en veel begrijpelijker.
Maar dat is natuurlijk veel te saai voor de meesten. :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:51

Heino schreef:
Storm schreef:

Ik denk dat je jezelf nu even veeeeel te belangrijk waant.

Dan is het maar goed dat ze een ex-mod is. Er zijn mij al te veel 'Goden' in het modteam.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:52

Heino, ik ben geen mod hoor.

Adil, wel eens aan gedacht dat een hoop mensen wel last van jou zouden kunnen hebben? Alleen niet iedereen spreekt het uit, een hoop Bokkers lezen wel, maar durven niet te reageren omdat ze zien wie er mee aan het discussiëren is.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:53

chevax schreef:
Kijk adil, dat is nu eens een nuttige post die inhoudelijk iets toevoegt. Ik zou het zeer opr prijs stellen als je dergelijke termen achterwege wilt laten als je het over teamleden hebt.
Je kunt altijd twee dingen doen: meteen vanwege de sensatie uitgaan van een complot of slechte bedoelingen van de mods of je kunt ook lezen wat er staat zonder er dingen bij te lezen die er nu eenmaal niet staan. Dat zou het voor iedereen makkelijker maken, want het kan toch niet de bedoeling zijn dat een discussie straks handelt over dingen die er niet staan.

Oeh, heb ik weer de gevoelige snaar geraakt? Oeh lala, nou nou, ik zal me maar weer eens terug trekken, ik ben sowieso de "negatieveling", ofnieda? :D

*Piest in de broek van het lachen* :')

Daaaaaaaag :evaw:

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:54

Ik was even het spoor bijster toen ik dit topic zag, vandaar dat ik gewoon even vroeg hoe en wat met betrekking tot lijstjes. :)
Nu ik dit lees snap ik wat er mis is gegaan en dit heeft de desbetreffende moderator ook al proberen uit te leggen, in het ander genoemde topic.
Wel is het erg jammer dat sommige bokkers uiteindelijk toch niet goed lezen en daardoor zelf gauw hun oordeel erover vellen, en daardoor bepaalde dingen uit verband trekken. Iedereen kan wel eens een foutje maken. En diegene geeft het ook toe. Wat wil je dan nog meer? En heeft het zin om meteen in onvriendelijke aanval te treden?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:54

Storm schreef:
Adil, wel eens aan gedacht dat een hoop mensen wel last van jou zouden kunnen hebben? Alleen niet iedereen spreekt het uit, een hoop Bokkers lezen wel, maar durven niet te reageren omdat ze zien wie er mee aan het discussiëren is.

Verklaart u nader, sta ik toch ergens op een lijste? Ik bijt niet hoor.

Je hoeft nu echt niet zo'n drama van alles te gaan maken...En wil wil je graag aan je zwarte kleur herinneren ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:55

Storm schreef:

Oh excuus, ex-mod. Zeer belangrijk detail.

En toch hè, ook al is het een misverstand. Het zegt wel iets over het vertrouwen dat een boel actieve Bokkers in het boktbeheer hebben. Zou men misschien iets mee kunnen doen. Want vertrouwen is de basis van een goede (internet)relatie :)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:55

Revanches schreef:
Ik was even het spoor bijster toen ik dit topic zag, vandaar dat ik gewoon even vroeg hoe en wat met betrekking tot lijstjes. :)
Nu ik dit lees snap ik wat er mis is gegaan en dit heeft de desbetreffende moderator ook al proberen uit te leggen, in het ander genoemde topic.
Wel is het erg jammer dat sommige bokkers uiteindelijk toch niet goed lezen en daardoor zelf gauw hun oordeel erover vellen, en daardoor bepaalde dingen uit verband trekken. Iedereen kan wel eens een foutje maken. En diegene geeft het ook toe. Wat wil je dan nog meer? En heeft het zin om meteen in onvriendelijke aanval te treden?

Ja, maar de "normale" bokkers mogen helaas geen fouten maken in tegenstelling tot de groene goden, beetje hypocriet he?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:56

Misschien niet in dit topic Adil, maar je kan behoorlijk scherp uit de hoek komen, blijkt nu ook weer.
En ik ben zwart ja, maar dat neemt niet weg dat ik dit best even met je wil bespreken, waarom niet? Moet het dan altijd zwart tegen groen zijn in jouw beleving?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:57

Wat zou het team kunnen doen om meer vertrouwen te krijgen Heino?
En ben je het met mij eens dat dat vertrouwen dan ook van twee kanten moet komen en niet alle acties van het team gelijk vanuit een negatieve kant moeten worden bekeken en bijvoorbeeld niet altijd gelijk moet worden aangenomen dat het team dingen verzint (zoals nu in dit topic weer wordt aangenomen)?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:57

Heino schreef:
Storm schreef:

Oh excuus, ex-mod. Zeer belangrijk detail.

En toch hè, ook al is het een misverstand. Het zegt wel iets over het vertrouwen dat een boel actieve Bokkers in het boktbeheer hebben. Zou men misschien iets mee kunnen doen. Want vertrouwen is de basis van een goede (internet)relatie :)

Hoe zou jij dit vertrouwen dan terug willen laten komen?
Wat zou daarvoor nodig zijn?