mn avatar is illegaal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:01

mss had je het anders moeten aanpakken Jurenko, dit sloeg echt nergens op mss had je wat meer info kunnen geven, dan was ik wel bereid je tegemoet te komen, maar je verzocht me deze avatar te verwijderen en vervolgens laat je je niet meer zien! Verward

ach zoals je ziet is hij ietsje aangepast en ben ik er zelfs beter op geworden!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:11

Chiqa schreef:
mss had je het anders moeten aanpakken Jurenko, dit sloeg echt nergens op mss had je wat meer info kunnen geven, dan was ik wel bereid je tegemoet te komen, maar je verzocht me deze avatar te verwijderen en vervolgens laat je je niet meer zien! Verward

ach zoals je ziet is hij ietsje aangepast en ben ik er zelfs beter op geworden!

Zo ver ik kan zien heeft ze het redelijk netjes aangepakt. Wat kan ze meer doen dan je te verzoeken geen gebruik meer te maken van haar plaatje?

Vind eerlijk gezegd dat jij niet zo netjes bezig bent geweest door haar (en wel duidelijk haar, aangezien je haar avatar noemt) in dit topic zwart te maken. Bovendien; waarom zou ze jou wat meer informatie moeten geven? Als het haar plaatje is heeft zij het recht je te vragen deze niet meer te gebruiken.

Als direct van haar site linkt kost haar dat ook nog data traffic, dus kan me goed voorstellen dat ze er niet zo blij mee is.

Jurenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:21

Dank je wel batje
Helaas is de logo wel iets aangepast maar nog steeds hetzelfde met een andere kader en beter in verhouding.

Dit is een deel van wat ik haar gevraagd had.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om zo snel mogenlijk je avatar aan te passen zodat je ons logo niet meer hoeft te gebruiken.

Ik heb haar niet bedreigt of wat dan ook gewoon vriendelijk gevraagt of ze de avatar wilde aanpassen. Maar helaas.
Meer reageren kan ik helaas niet, zoals het er nu naar uitziet zal ik bart moeten gaan vragen mij van bokt te verwijderen aangezien ik nu aangekeken ga worden oja jij bent van....

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:22

Auteursrecht onstaat automatisch op het moment dat iemand bv een plaatje maakt. Dat houdt o.a. in dat zij alleen het recht heeft om dat plaatje te verveelvoudigen.

Ze had dus alle recht om jou te vragen om dat plaatje te verwijderen!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:26

Jurenko schreef:
Meer reageren kan ik helaas niet, zoals het er nu naar uitziet zal ik bart moeten gaan vragen mij van bokt te verwijderen aangezien ik nu aangekeken ga worden oja jij bent van....

Doe niet zo gek.. er worden wel meer kleine relletjes uitgevochten op bokt, volgens is dat paardenmeisjes eigen Knipoog
Gewoon gezellig doorbokken, binnen 2 dagen weet niemand dit meer (en bovendien heb je niets om je voor te schamen)

Jurenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:33

ben ik mee eens batje maar mijn naam staat nu wel voor mijn bedrijf.
Ik heb gevraagd aan bart om jurenko te verwijderen en log mij onder een andere naam weer in want zonder bokt kan ik echt niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:21

ik zeg ook niet dat Jurenko me bedreigt! Overdreven allemaal zeg, nee wat me tegen stond was of ik hem wilde verwijderen en verder helemaal niks alleen dat het een bekend logo is, nou en toen keek ik naar haar logo, en dat gaf niet het goede voorbeeld, en toen dacht ik waarom?
Er zijn er hier meer op bokt die een logo hebben van een bepaald merk, en daar wordt ook niks van gezegt, en je laten wegschrijven vindt ik een beetje overdreven van mij zal je geen last meer hebben hoor Jurenko!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:21

nou chiqa ik vind dat jij hier de gene bent die overdereven reageerd!!!
het is haar plaatje, dus heeft ze het recht je het gewoon te vragen.. vind dat je een beetje hel erg "op je teentjes getrapt"over komt.....

Er zijn er hier meer op bokt die een logo hebben van een bepaald merk, en daar wordt ook niks van gezegt,

misschien is dat ook wel omdat die het niet gezien hebben en er geen problemen mee hebben, dat is hun goed recht net zoals het jurenko'
s recht is om te vragen of je je avater aan wilt passen.. kom zeg zo een grote moeite is dat ook weer niet!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:27

Wat een drukte om een avatar eigenlijk.. Gebruik gewoon een foto van jezelf Tong uitsteken

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:28

Rainie schreef:
Wat een drukte om een avatar eigenlijk.. Gebruik gewoon een foto van jezelf Tong uitsteken

haha vind ik ook *LOL* of van je paardje... of ehmmm weet ik veel maar doe iig nie zso moeilijk OK dan!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:30

Ja dat bedoel ik dus, een foto die van jou is, waar je paard op staat afgebeeld. Ik zei het alleen een stuk vager Tong uitsteken

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:32

of eentje van jou avater site Tong uitsteken

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:34

Precies Haha! Maar laten we nu maar niks meer zeggen, anders verpesten we dit topic weer Tong uitsteken

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:34

okeeej ik blijf stil vanaf nu Haha!
heb ook gelijk ff een avater van je gejat Tong uitsteken

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:39

Chiga haal die avatar er nou maar gewoon vanaf.Scheelt je een hoop gezeur enne je vind vast wel een andere Lachen

Aah die spin.Dan zie je eerst allemaal leuke avatars van hondjes enzo en dan opeens zo'n grote enge spin Bloos! (jaja heb ook effe op je site gekeken rainie maar hou het toch liever bij mijn eigen Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:02

ik ben ongeveer een maand of drie op zoek geweest naar een leuke avatar, ik ben erg kritisch ben iet snel tevreden, en toen ik er een had gevonden, was het ineens een kruisje, weg dus....en nu Scheve mond heb ik deze en moet ie weg?
Onzin, jammer voor de auteursrechten dat ik daar nu net de dupe van moet worden is niet echt mijn probleem, sorrie luitjes ik kan er niks aan doen moet ik nu weer weken op zoek gaan? Scheve mond

Verder einde discussie hoor gooi deze topic maar dichT!

Ps; leuke avatarsite heb je rainie maar helaas niet wat ik zoek...... Cool
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-03 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:04

Chiqa schreef:
ik ben ongeveer een maand of drie op zoek geweest naar een leuke avatar, ik ben erg kritisch ben iet snel tevreden, en toen ik er een had gevonden, was het ineens een kruisje, weg dus....en ni heb ik deze en moet ie weg?
Onzin, jammer voor de auteursrechten dat ik daar nu net de dupe van moet worden is niet echt mijn probleem, dan maar koppig.

Dat is heel toevallig WEL jouw probleem, auteursrechten zijn auteursrechten en jij staat niet boven de wet. Doe in hemelsnaam niet zo kinderachtig en zoek gewoon een andere avatar Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:07

Ludo schreef:
Dat is heel toevallig WEL jouw probleem, auteursrechten zijn auteursrechten en jij staat niet boven de wet. Doe in hemelsnaam niet zo kinderachtig en zoek gewoon een andere avatar Lips are sealed

nou ik dacht het niet ik heb hem onschuldig van een avatar site geupload waar allemaal merk avatars stonden? Mss die site aanpakken inplaats van een onschuldige passant? Boos!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:09

Je hebt hem onschuldig van een avatar-site gehaald, prima, zij zijn fout. Maar nu WEET je dat het illegaal is, en kun je hem weghalen en zelf iets in elkaar knutselen met PSP o.i.d.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:11

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:30

Ik had echt niet in de gaten dat het over Jurenko ging, voor zij zelf reageerde. In principe heeft Jurenko gewoon gelijk. Dat zij een avatar van Felix had was niet echt het goede voorbeeld, maar dat moet Felix met haar uitzoeken.
Chiqa, haal nou gewoon die avatar weg. Er staan miljoenen leuke plaatjes op internet, zoek en gij zult vinden.

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:39

Doe niet zo moeilijk en neem een ander avater dan is het toch opgelost?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:52

Jurenko schreef:
Dank je wel batje
Helaas is de logo wel iets aangepast maar nog steeds hetzelfde met een andere kader en beter in verhouding.

Dit is een deel van wat ik haar gevraagd had.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om zo snel mogenlijk je avatar aan te passen zodat je ons logo niet meer hoeft te gebruiken.

Ik heb haar niet bedreigt of wat dan ook gewoon vriendelijk gevraagt of ze de avatar wilde aanpassen. Maar helaas.

Sorrie hoor. Maar waarvan ben je dan?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:15

gijs en kim zij heeft een bedrijf, en die gebruikt dat als logo...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:20

Waterkippie schreef:
gijs en kim zij heeft een bedrijf, en die gebruikt dat als logo...

nou dan snap ik het helemaal niet. Leuk toch die gratis reclame Haha!