ach zoals je ziet is hij ietsje aangepast en ben ik er zelfs beter op geworden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:mss had je het anders moeten aanpakken Jurenko, dit sloeg echt nergens op mss had je wat meer info kunnen geven, dan was ik wel bereid je tegemoet te komen, maar je verzocht me deze avatar te verwijderen en vervolgens laat je je niet meer zien!
ach zoals je ziet is hij ietsje aangepast en ben ik er zelfs beter op geworden!
Jurenko schreef:Meer reageren kan ik helaas niet, zoals het er nu naar uitziet zal ik bart moeten gaan vragen mij van bokt te verwijderen aangezien ik nu aangekeken ga worden oja jij bent van....
Chiqa schreef:ik ben ongeveer een maand of drie op zoek geweest naar een leuke avatar, ik ben erg kritisch ben iet snel tevreden, en toen ik er een had gevonden, was het ineens een kruisje, weg dus....en ni heb ik deze en moet ie weg?
Onzin, jammer voor de auteursrechten dat ik daar nu net de dupe van moet worden is niet echt mijn probleem, dan maar koppig.
Ludo schreef:Dat is heel toevallig WEL jouw probleem, auteursrechten zijn auteursrechten en jij staat niet boven de wet. Doe in hemelsnaam niet zo kinderachtig en zoek gewoon een andere avatar
Jurenko schreef:Dank je wel batje
Helaas is de logo wel iets aangepast maar nog steeds hetzelfde met een andere kader en beter in verhouding.
Dit is een deel van wat ik haar gevraagd had.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om zo snel mogenlijk je avatar aan te passen zodat je ons logo niet meer hoeft te gebruiken.
Ik heb haar niet bedreigt of wat dan ook gewoon vriendelijk gevraagt of ze de avatar wilde aanpassen. Maar helaas.
Meer reageren kan ik helaas niet, zoals het er nu naar uitziet zal ik bart moeten gaan vragen mij van bokt te verwijderen aangezien ik nu aangekeken ga worden oja jij bent van....